>>vlasy mu vlají v letním vánku<<

28 6 0
                                    

    Když jsem vylezla z vody, šla jsem se utřít na pláž a když jsem se podívala na mobil, zjistila jsem že je 12:12, šla jsem tedy na apartmán.

    ,,Mamiii?" zavolala jsem, ,,co máme dneska na oběd?"
,,Kuře s rýží za 20 minut." odpověděla.

    Zalezla jsem do svého pokoje na apartmánu a začala přemýšlet, co si na tu pláž vezmu. Nemohla jsem se dočkat, ale zároveň jsem trochu vyšilovala a byla nervózní. Měla jsem na výběr, buď si vezmu barevný overal (jiný než včera), nebo kraťásky a crop-top tričko, které mám hodně ráda, je červené a má krásný střih a dělá mi dobrou postavu a nebo jsem si mohla vzít letní šaty s květinovým vzorem. Nemohla jsem se rozhodnou a tak jsem zavolala Melisse a Betty, aby mi po obědě přišli pomoc s výběrem.

    ,,Mami, jsi výborná kuchařka, je to fakt mňamka," pochválila jsem jí, když jsme začali obědvat.
Taťka se usmál a přikývl: ,, souhlasím se Sárou, je to vynikající Luci!"
Lucka byla moje mamka a měla jsem jí šíleně ráda, pracovala jako učitelka na základní škole, ale myslím si, že by se uživila i jako kuchařka. Moc jsem ji obdivovala a byla pro mě velkým vzorem. Nejvíce jsem od ní zbožňovala její palačinky, měla svůj vlastní recept a nikde jsem nejedla lepší.
Mamka se začervenala a poděkovala nám.

    Po obědě přišli holky.
    ,,O můj bože, díky holky, že jste přišli."
    ,,A kde je Annie?" zeptala se Betty.
    ,,Řekla jsem si, že zatím, nemusí vědět o tom, že s Tobiášem mám jít na drink." odpověděla jsem.
Na to Mess jenom řekla:,, Souhlasím se Sárou, Annie by z toho asi nebyla úplně nadšená, navíc už dneska ráno byla na ty kluky naštvaná a to jí v podstatě nic neudělali. "
Já a Betty jsme přikývli.

    ,,Tak dáme se do toho? " navrhla jsem.
Ani jsem neočekávala odpověď a holky hned běželi do mého pokoje. Začali jsme se smát a dělat klasické holčičí blbosti.
Pustily jsme si písničku I'm A Barbie Girl a začaly zpívat a tancovat. Potom jsme hráli karty a když jsme se shodli na tom, že si vezmu kraťásky a crop-top tričko, šli jsme si lehnout na pláž.

     Mohlo být tak 16:00 hodin cca. Bylo šílené horko a tak jsme skočili všechny do moře, ve kterém byla už i Annie, která se nás hned zeptala: ,,Kdepak jste byly holky?"
    ,,Aaale, něco jsme řešili." odpověděla jí Betty.
Mrkla jsem na ni pravým okem a ona mi mrknutí oplatila.
Potom jsem plavala k bojkám a zase zpátky. Rozhodla jsem se, že si půjdu sednout na břeh do vody na kamínky a budu přemýšlet.
Když jsem si sedla zařvala jsem: ,,Doprdele auuuuu!" Extrémně rychle jsem se zvedla a prohlížela si zadek, jestli na něm něco mám.
Annie ke mně hned přiběhla a ptala se: ,,Co se stalo?" Sama jsem nevěděla, atak jsem se podívala, na co jsem si sedla. Pod náma se hýbala nějaká žlutá potvůrka, byla šíleně maličká a vypadala jako malá medúza. Mezitím přiběhla Betty s Melissou.
    ,,Popálila mě miniaturní medúza!" Mess se na mě podívala výrazem jakože úplně cooo? A já jsem se otočila a zeptala jsem se holek: ,, Mám tam něco?" A ukázala jsem na svůj zadek.
    ,,Eeh jo," řekla Annie, ,, máš tam červenou šmouhu."
    ,,Úžasný fakt." Řekla jsem jen tak do vzduchu.
Rozhodla jsem se, že půjdu zpátky na apartmán... 

    Sbalila jsem lehátko, tašku s vodou, jídlem a knížkou, hodila jsem na sebe velké oversize tričko a šla jsem na apartmán. Rodiče byli někde pryč, hádala jsem, že asi v nějakém baru nebo restauraci s ostatními. Šla jsem do koupelny se osprchovat a umýt si hlavu po té slané vodě a když jsem se uviděla v zrcadle tak jsem se trochu lekla. Moje vlasy byly úplně cik cak poházené a slané, měla jsem spálená ramena a na zadku červenou popáleninu. Musela jsem se zasmát, vypadala jsem jak strašidlo a bylo na čase dát se do kupy.

Umýt se ✔️
Vyfénovat hlavu ✔️
Namazat se krémem ✔️
Obléct se ✔️
Najíst se ✔️
Namalovat se  ✔️
Navonět se ✔️
Doupravit ✔️

    A hotovo!
18:30 a já jsem v plné parádě nachystaná setkat se s Tobiášem. Teď ještě co říct rodičům... Pravdu? Nebo že jdu s holkama ven? Ne to ne, to by pak poznali od jejich rodičů, že jsem s nimi nešla. Už to mám!

    ,,Rodičové? Jdu ven na čerstvý vzduch se projít ano? "
,,Dobřeee, dávej na sebe pozor!" odpoví mi.

    Zabouchnu dveře a jdu. Cítím vůni Chorvatska a vůni mého parfému a úplně se do toho zamiluju 🥰. Kráčím si, docela sebejistě, ale i tak nervózně. Slyším cvrkat cikády a vlny jak se odráží od skal, které jsou hned vedle. Když přicházím na pláž, on už tam stojí. Zhluboka se nadechnu, vydechnu a jdu. Cítím, že jsem nervózní a lehce se mi začnou potit ruce. Pravou rukou se utřu do kraťásků, přijdu k němu, upravím si vlasy za ucho a pozdravím: ,,Ahoj, eem čekáš tu už dlouho?"

    Musím, vás upozornit na detaily, jeho blonďaté vlasy mu vlají v letním vánku a je navoněný moc příjemnou vůní. Můžu se do ní zamilovat. Je pěkně oblečený, má na sobě tričko s palmami. Vypadá jako typický kluk z Hawaie, ale moc mu to sluší.

    ,,Před chvílí jsem přišel, takže moc dlouho ne." odpoví mi.
    ,,Dobrá a kam teda půjdeme?" zeptám se.
    ,,To je překvapení." řekne svým sladkým příjemným hlasem a usměje se na mě. Má tak roztomilý úsměv, že z toho furt nemůžu.

    Dám si palec pravé ruky do přední kapsy od kraťásků a vyrazíme. Začíná se mě vyptávat na svojí rodinu. Jsem jedináček a to ho docela překvapí. Když mi naopak sdělí že on má 3 sestry tak jsem překvapená já ještě více než on předtím. Dozvím se, že má 16 let a že je stejně starý jako já, což mě taky docela udivilo.

    Celou cestu se mě na něco ptá a když je chvilka ticha položím mu otázku, která mě zajímá ze všeho nejvíce: ,,Toby," teda pokud ti můžu říkat Toby.. přikývne a usměje se. Zase mu jdou vidět ty jeho roztomilé ďolíčky. ,,Odkud vlastně jsi?"
    ,,Jsem ze Zlínského kraje, bydlím ve Zlíně a ty?" odpoví mi a zeptá se mě.
    ,,Z Olomouckého kraje a v jedné menší vesničce" Nejistě mu odpovím.

Ahoj, třetí kapitolka je tu. Vyhovuje vám tato délka příběhů? Nebo chcete kratší a častější nebo ještě delší? Nebojte se mi cokoliv napsat.
Uvidíme se u dalšího příběhu, zatím paa 💙✨
   

VLNY NÁS ODNESLYKde žijí příběhy. Začni objevovat