03.06.2020
Yeniden merhaba,
İyi olmanı umuyorum. Ben bir şey hissedemiyorum. Dünün etkisinden çıkamıyorum. Üşüyorum ve titriyorum. Titrememi durduramıyorum. Sanırım ateşim var. Tanrı sana yaptıklarımın cezasını veriyor diye düşündüm o an. Sen de Tanrı da haklısınız yıldızım. Ama yemin ki ederim dün yazdıklarımda samimiydim ve o dedikodular asılsız. Bana inanmayacaksın muhtemelen ama ben bir şey yapmadım.
Ben sadece beni tutacak birini istiyorum. Beni tutsun ve bırakmasın. Ama yok. Neden yok? Neden öyle biri yok? Yanımda ol, olun istedim sadece. Lanet olmasın ki kimse yok. Orion, istenmediğim halde geri geldiğim için özür diliyorum. Anlat neler yaşadığını. Birlikte ağlayalım. Kendimi tutamayan salağın tekiyim. Biliyorum. Ama gerçekten öyle düşünmüyordum. Üzdüğüm kişi sendin aptal. Sendin. Senden nefret etmiyorum. Eskiden yanımda olurdun ve annem beni gönül rahatlığıyla bırakırdı. Sana güveniyor. Arada ziyarete gelmelisin. Ne kadar beni görmek istemesen de, senin için var olmadığımı söylesen de sen benim için hala varsın. Ben kimseye kin tutup nefret edemem Orion. Bana zorbalık yapan kişilerden bile hakkımda asılsız dedikodular çıkaranlardan bile nefret edemiyorum. Onlara bile iyi davranıyorum. Hayatına girdiğim için özür dilerim. Umarım bir daha görüşebiliriz. Ben intihar edebilecek kadar cesur değilim. Ben korkağım Orion. Korkuyorum. Yalnızlıktan deli gibi korkan ama yalnızlığa sığınan kızım ben Orion. Herkes benden nefret ediyormuş gibi geliyor. Bu takıntım haline geldi. İtiraf edemiyorum kendime. Ve ben korkuyorum. Korkmaktan kurtulamıyorum. Kurtar beni Orion. Beni kurtarmaya çalış ki ben de seni kurtarmaya çalışayım. Birbirimizi kurtaralım... Eğer genç olarak ölürsem beni hatırlayın. Olur mu?
Yardım isteklerimle,
Lyra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GONE
ChickLit"Patlamış mısıra ne dersin Meda?" "Neden olmasın Reg?" "Bence Sun her türlü alır." dedi Regulus büyük bir ciddiyetle. "ilk defa bir konuda hemfikiriz dua et de abin ablama yakalanmasın." dedi Meda aşağılayıcı bir şekilde bakarak. "Ne duası like i ca...