Annesinin Ağzından
Lyra için endişeleniyordum. Her zaman çoğu çocuktan daha narindi ve daha özen isteyen bir çocuktu. Ne kadar bana hissettirmese de üzgün ve kötü bir durumda olduğunu biliyordum. Ortaokulu bitirdiği yıl halisünasyonlar görmeye başlaması hepimizi yıkmıştı. Halisünasyonlar konusunda herhangi bir yol katedemiyorduk. Bu sebeple lise üçüncü sınıfa geçtiği yıl ilaç tedavisine başladı. Lisenin üçüncü yılında ikinci dönemdeyken Orionla tanışmıştı. Okulda halüsinasyon gördüğü zaman Lyra ile dalga geçiliyordu. Çocuklar lise dönemlerinde acımasızdı. Bunu biliyordum. Ama her gece ağlayarak uykuya dalmasını da beklemiyordum. Bir gün eve yüzünde minik bir tebessümle geldi. Şaşkındım. Yine de ona bunu belli ettirmeyip gülümsedim. Bana Orion'u anlattı. Halüsinasyon görürken dalga geçmeye başlayacak olanları bir bakışıyla susturduğunu, kendine gelmesi için elinden geleni yaptığını anlattı. O kadar mutlu oldum ki. En azından ona destek olan biri vardı. Onu tutan ve bırakmayacak biri vardı. Daha sonra Vera ile tanıştırdı Orion onu. Üçü birlikte gezmeye başladı. Ama Verayla Orion çok küsüyordu. Ve bu Lyra'yı üzüyordu. Birçok kez barıştırdı onları. Orion'un kızdığını farkedince son küslüklerinde sadece imalı şeyler söylemeye başladı. Ama bu işlerin daha da kötü olmasına yol açtı. Sonrasında Orion onunla iletişimi kesti. Ve Orion Verayla barıştı. Daha sonra Lyra, Orion'a mesaj attığını söyledi. Onun dışında okulda zorbalıktan başka şeyler de dönüyor olmalıydı ki Lyra git gide eski haline dönmeye başlıyordu. Bunu istemiyordum. Bütün bu olanlar her şeyi daha da mahvetti. Ve Lyra o gece intihar etmeye kalkıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GONE
ChickLit"Patlamış mısıra ne dersin Meda?" "Neden olmasın Reg?" "Bence Sun her türlü alır." dedi Regulus büyük bir ciddiyetle. "ilk defa bir konuda hemfikiriz dua et de abin ablama yakalanmasın." dedi Meda aşağılayıcı bir şekilde bakarak. "Ne duası like i ca...