Ráno jsem se probudila ale něco mi nesedělo. Proč jsem nahá a proč tady leží Maty a je taky nahý. Co se včera stalo. "Ahoj lásko" řekl rozespale a dal mi pusu do vlasů. "Dobré" odpověděla jsem mu ale s nuceným úsměvem. Vzala jsem si jeho triko a šla směrem do koupelny kterou mám naštěstí ve svém pokoji. "Moc ti to sluší v mém oblečení" řekl a sjel mě celou pohledem. Jen jsem protočila oči, zamkla se v koupelně a vysprchovala se. Vrátila jsem se zpět do pokoje ale Maty tam už nebyl. Nějak jsem to neřešila dokud jsem neslyšela křik. Rychle jsem běžela do kuchyně odkud ten křik šel. Maty tam stál nad něčím co se už nedalo nazvat jídlo, šel z toho kouř a na zemi sklo. "Vždyť víš že umíš spálit i čaj" řekla jsem a zasmála se. "Jen jsem ti chtěl udělat radost" řekne a omluvně se usměje. Uklidili jsme to a já nám namazala chleba. Oba dva jsme to snědli a já umyla nádobí, Maty mezitím zmizel někam ven. Až teď mi začalo všechno docházet, pořád mám přítele Vita a já ho podvedla s Matym a dokonce se mi to líbilo, Maty se mi líbí vlastně nelíbí ale ty jeho dotyky byli tak intenzivní. Z přemýšlení mě vyvedl zvonek. "Ahoj miláčku" řekne Domča a dá mi pusu na čelo. Chvíli jen tak stojím a až pak mi dojde co se stalo a zavřu a mu dveře před nosem. Uteču do pokoje kde se rozbrečím. Proč je to tak těžké, chci Matyho ale přitom ho nechci, chci Domču a přitom ho nechci. Co mám kurník dělat. Dveře od mého pokoje se otevřeli a stál tam Maty. Na nic neřekla a hned mě objal. Brečela jsem mu do hrudi. "Co ti kdo udělal, nechci aby ti někdo ubližoval" řekl a dá mi pusu do vlasů. "N-ne n-ni-k-kdo m-i ne-blí-ížil" řekla jsem mezi vzlyky a víc se schovala do jeho hrudi. Nevím jak dlouho jsme tam seděli ale jakmile jsme uslyšeli zámek tak jsme se od sebe odtrhli. Rodiče se nesmí dozvědět co se mezi námi stalo. Sešli jsme dolů kde se máma líbila s Adamem. "Ehm ehm" odkašlal Maty a tím se ti dva od sebe odlepili. "Pojďte, přivezli jsme vám jídlo" řekne Adam a my si sednem vedle sebe ke stolu. Maty mi lehce přejíždí rukou přes stehno. Vždy když jsem mu ruku sundala tak jí zas vrátil. Máma s Adamem si ničeho nevšimli protože měli moc práce sami se sebou. "Za tohle tě bude čekat trest" řekne mi do ucha a odejde do pokoje asi do pokoje. Dojedla jsem a odešla k sobě. Dveře se za mnou hned zavřeli. Otočila jsem a v tu ránu mě Maty začal líbat, nebránila jsem se a užívala se jeho doteky. Vzal mě do náruče a lehce mě položil do mé postele, nepřestával mě líbat. "Maty nemůžeme" řeknu a s nechápavým výrazem se na mě koukne. "Maty moc dobře víš že mám přítele a nevim jak by to vzali máma s Adamem" řekla jsem a sedla si. "Ale minule se ti to líbilo" řekl, chtěl mi chytnou ruku ale já cukla. "Já-já nemůžu" s těmi slovy jsem odešla. Vše jsem pokazila......
Konečně další díííl. I když kratší ale aspoň něco nežli nic. Mám vás ráda<333
ČTEŠ
Cesty není zpět. FF Moon, Vitaa, Mattem, Dejzr
AkcjaHolka jménem Piper nastoupí na novou školu. Myslí si že se zbaví šikany ale to tak není. Piper pochází ze San Francisca.