Konečně venku

332 17 1
                                    

Jakmile odešel ta to byla pro mě šance zmizet ale neměla jsem ani sílu se zvednout. Něco uvnitř mě mi říkalo že mi určitě nechce ublížit. Seděla jsem tam a čekala jestli přijde. Když se dlouho nic nedělo tak jsem si na chvíli zavřela oči. Po chvíli mě probudil hlasitý rámus. Myslela jsem si tě to dělal Maty tak jsem dál dělala že spím ale opak byl pravdou. Najednou mě někdo vzal do rukou a někam nesl. Když jsem otevřela oči tak tam byl Dominik. Hned jsem mu dala ruce kolem krku  nechala ho ať mě nese. Bála jsem se že nás Maty nachytá ale Domča šel rychle a potichu. Když jsem cítila čerstvý vzduch poznala jsem že jsme venku. Neměla jsem sílu ba otevření očí jen jsem slyšela jak se Dominik s někým baví. Položily mě do auta a odjeli. Kam mě vezli tak to nevím ale věděla jsem že tam budu v bezpečí. Jsem totálně bez sil, cítím se jak kdybych měla každou chvíli umřít. Doma mě položili na postel a nechali mě spát. Nevím jak dlouho jsem spala a u koho jsem spala ale vím že to tady je lepší než v té škole, kde se divím že nás nikdo nenašel ale zase je to místnost kam nikdo nechodí. "Dobré ráno" řekl nějaký povědomí hlas a já se lekla. Byl to naštěstí Vita takže jsem asi u něho. "Ahoj" pozdravila jsem ho ale bez úsměvu. Hodil divný výraz ale nějak to neřešil. Dal mi pusu na čelo a sedl si vedle mě a já mu dala hlavu na hruď. Byla to krásná chvíle. "Bojím se že by mě Maty našel a dopadlo to zle" řekla jsem a zvedla se do sedu. "Medvídku, neboj se, já tě ochraním" řekl a dal mi ruku kolem ramen. "Já vím, jen pořád budeme chodit na stejnou školu" řekl jsem a opřela se mu o rameno. "Neboj se, jsem tady já" řekl a dal mi pusu do vlasů. Nic jsem neřekla jen jsem si užívala tu chvíli. "Měla bych jít domů, máma má dneska v noci přiletět a nechci aby mě neviděla doma" řekla jsem když se venku začalo stmívat. "Pojď, doprovodím tě" řekl a oba jsme šli směr můj barák. Venku bylo krásně, nechtěla jsem dojít domů a jen si to užívat. Věděla jsem že s Vitou jsem v bezpečí.



Dneska to bude kratší část protože chci abyste měli další díl. Pokusím se napsat co nejdřív další abyste nemuseli zas tak dlouho čekat. Mám vás ráda <3

Cesty není zpět. FF Moon, Vitaa, Mattem, DejzrKde žijí příběhy. Začni objevovat