Mustafa'ya Suikast[Bölüm 9]

166 11 0
                                    

Mustafa'nın başına tam sıkacakları anda teröristlere ateş açıldı.Emre olacakları önceden tahmin etmişti.Bu yüzden Mustafa'nın kıyafetine çip yerleştirmişti.

Mustafa hemen kalktı ve eline ölen bir teröristin silahını aldı.Emre de hemen onun yanına geldi.Sonra askerler geri çekildi.F-16lar devreye girdi.Mustafa ve Emre karakola döndüler.Artık Mustafa çok dikkatli olmalıydı.Heran bir suikaste uğrayabilirdi.

Mustafa'nın mesaisi bitmişti.Mustafa arabasıyla eve gidiyordu.Ama tam sokağa girdiği sırada arabasına uzun namlulu silahlarla ateş açıldı.Mustafa hemen başını eğdi.Bir süre sonra silah sesleri kesildi.Mustafa hâla başını kaldırmamıştı.Sonra arabasının penceresine biri vurdu.Mustafa başını kaldırdı ve camın diğer tarafında Emre vardı.Mustafa hemen arabasından indi.Emre onu arabasıyla takip etmişti ve teröristlerin saldırdığını gördüğünde de susturucusunu takıp Ruger markalı silahı ile hepsini öldürmüştü.Teröristler artık Emre'yi de infaz listesine almıştı.Mustafa eve gitti ve kendini yatağına bıraktı.

Mustafa sabah uyandı ve direk kahvaltı yaptı.Sonra da penceresinden dışarı baktı.Aşağıda bir araba vardı ve arabanın önünde de bir adam vardı.Adam biraz bekledi ve sonra arabadan bir AK-47 aldı.Sonrada Mustafa'nın apartmanına girdi.Mustafa hemen tabancasını aldı ve merdivene çıktı.Merdivende bir yere saklandı.Sonra terörist Mustafa'nın kapısına geldi ve cebinden bir şey çıkarttı.Elindeki şeyle kapıyı kolayca açtı.Eve girdi.Mustafa'da arkasından girdi.Adam koridorda gidiyordu.Mustafa'da çok sessiz bir şekilde arkasından gidiyordu.Mustafa adamın başına silahı dayadı ve elindeki silahı atmasını istedi.Adam korkudan silahı yere attı.Mustafa silaha ayağıyla vurdu ve uzağa gönderdi.Adamı sandalyeye oturttu ve bağladı.Sonra kapıyı kilitleyip odadan çıktı.Apartmanın yan tarafındaki yangın çıkışından aşağıya indi.Gizlice arabanın yanına gitti.Arabayı biraz gözetledi.Sonra adam belindeki silahını çıkarttı ve apartmana doğru hızla yürümeye başladı.Mustafa'da arkasından "Bir Bordo Bereli'yle uğraşmakla çok büyük bir hata yaptınız!"diyerek yürümeye başladı.

Adam tam apartmana girdiği sırada Mustafa adamın elindeki silahı düşürdü ve adamı etkisiz hale getirdi.Sonrada biraz adamları hırpaladıktan sonra polise haber verdi ve karakoluna gitti.

Vatan UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin