Büyük bir facia önlenmişti.Adam tam düğmeye basacağı sırada Mustafa kafasına tek kurşunla imzasını atmıştı.
1 AY SONRA...
Mustafa'nın havaalanındaki görevi bitmişti.Artık geri Bingöl'e dönmüştü.Emre ile hasret giderdiler.Emre olanları haberde izlemişti . Mustafa'yı tebrik etti.Emre Üsteğmen olmuştu.
20 GÜN SONRA...
Emre ile Mustafa sohbet ederken birden silah sesleri duyulmaya başladı.Hemen dışarı çıktılar.Karşı dağdan ateş açılmıştı.Bu bir taciz ateşiydi.Ara sıra böyle ateşler açılırdı.Ertesi günlerinde ise çok şiddetli bir şekilde saldırırlardı.Çok dikkatli olmaları lazımdı.
2 GÜN SONRA...
Askerler gözlerini dört açmış bekliyorlardı.Mustafa ise odasında karşı dağlara bakıyordu.Biranda orda bir hareketlilik gördü.Dürbünü eline aldı ve baktı.Bir pkklının elinde roketatar vardı.Mustafa hemen dışarı koştu ama yetişemedi.Çok geçti.Birçok asker yerde yatıyordu.Ortalık kan gölüne dönmüştü.
Hainler hemen ateş açtılar.Askerler hemen toparlanmaya çalıştılar.
Mustafa'nın gözü Emre'yi aradı.Emre yerde kanlar içindeydi.Ama yinede belindeki tabancasını çıkarmış ateş etmeye çalışıyordu.Mustafa hemen Emre yi karakolun içine girdirdi.Sonra destek istedi.
Yaklaşık yirmi dakika sonra komandolar bölgeye geldiler.Teröristler yaklaşık bir saat sonra püskürtüldüler.Toplam 24şehit 7yaralı vardı.
Askerler leşleri toplamak için dağa çıktılar.Birkaç saat sonra leşlerin bir bölümü toplandı.Fazla ilerilere gidilmedi.Çünkü hainler ilerde olabilirlerdi.
Toplanan leşler sayıldı.33 leş vardı...