Askerlere operasyonla ilgili tüm bilgiler verildi ve dualar eşliğinde helikoptere bindiler.Helikopterin pilotları Yzb.Hasan ve Yzb.Akif'ti.Helikopterde sessizlik hakimdi.
Uzun bir yolculuktan sonra helikopter yere indi.Tim helikopterden indi ve yere çömeldiler.Haritaya baktılar.Doğuya doğru yaklaşık 5 km yürüyecektiler.Yürümeye başladılar.
Yaklaşık 2,5 km yurüdükten sonra yere çömeldiler.Haritayı ortaya açtılar.2,5 km sonra pkk nın kampı vardı.Orda gerillalar eğitilirdi.Bu yüzden pkk için çok önemli bir yerdi.
Biraz yürüdüler.Mustafa yerde gördüğü bir yılanı kuyruğundan tuttu.Sonra bıçağını çıkardı ve kuyruğunu kesti.Daha sonrada derisini soydu.Yerde bir ateş yaktı ve yılanı iyice pişirdi.Sonrada birkaç parçaya böldü.Emre ile bölüştüler.Kadir ise kurbağa yiyordu.
Karınlarını doyurduktan sonra tekrar yola düştüler.Hava kararmıştı.Biraz ilerlediler.Önlerinde bir dağ vardı.Muhtemelen o dağın arkasında pkk lılar vardı.Daga tırmandılar ve en tepesine ulaştılar.Düşündükleri gibi dağın arkası terörist kaynıyordu.Nöbetçilerin nerde bekledikleri belirlendi.Sonra ne yapacaklarını düşündüler.Aralarından biri teröristlerin arasına sızacaktı.Mustafa bu iş için gönüllüydü.
Ertesi gün Mustafa köylü kıyafetleri içine girdi ve kampa doğru koştu.Nöbetçiler hemen durdurduLar Mustafa'yı.Mustafa kendisininde onlara katılmak istediğini söyledi.Nöbetçi onu Baron lakaplı birinin yanına götürdü.Baron Mustafa'ya ters ters baktı.
----Neden geldin?
----Bende size katılmak istiyorum.
----Niye?
----Türk askerleri babamı öldürdüler.Onlardan nefret ediyorum.
----Tamam ama senden bir şüphelenirsem sana işkence ede ede öldürürüm.Adın ne senin?
----Mustafa
----Hiç sevmem bu adı.Gidebilirsin.