Arkadaşlar 1Marti bekleyemedim ve yeni bölümü yayınlamaya karar verdim umarim 2.sezonu begenirsiniz
Mustafa'yı tam yakacakları sırada Bordo Bereli Timi teröristlere ateş açmışlardı.Ateşin ilk açıldığı anda teröristlerin çoğu ölmüştü.Karayılan hemen kaçmıştı.Karayılanın yanında 4 kişi vardı.Teröristler Mustafa'nın başından ayrılıp hemen mağraların içine girmişlerdi.Kimisi de kaçmaya çalışıyordu.Mustafa'nın elindeki ve ayağındaki ipleri Tegm.Kadir kesmişti.
Üst.Mustafa,Üst.Cağatay ve Tegm.Kadir Karayılan'ın peşine düşmüşlerdi.Mustafa mühimmat deposunu gördü.İçinde teröristler vardı.Bu teröristler ordaki patlayıcıları askerleri öldürmek için kullanacak gibiydiler.Mustafa depoya jarjörü boşalttı ve depo büyük bir gürültüyle patladı.Sanki kulakları sağır olmuştu.Silah sesleride kesildi.Patlamanın sesiyle irkilen Karayılan yerinde öylece kalakaldı.Mustafa,Çağatay ve Kadir Karayılanı ve yanındaki üç kişiyi yakaladı.Diğerleri ise kampta yaşayan terörist olup olmadığına bakıyordu.
Helikoptere doğru yol aldılar.Çok yorgundular.Karayılan'ın gözünü bir bezle kapattılar,ellerini ve ayaklarınıda bağladılar.Uzun bir yürüyüşten sonra helikoptere vardılar.Helikopter havalandı ve Türkiye'ye doğru bir yolculuk başladı.