Mustafa resmen teröristlerin arasındaydı. Teröristlerin olduğu yerler çok pis kokuyordu.
Mustafa etrafa bakarken Baron,Mustafa'yı çağırdı.Mustafa Baronun yanına gitti.
Baron:
----Hadi eğtim var.
----Tamam komutanım.
Mustafa eğitime gitti.Eğitimde çok başarılıydı.Baron Mustafa'yı çok sevmişti.
Mustafa'nın eğitimi bitmişti.Karşıdan bir adam geliyordu.Herkes "hazırol" vaziyetine geçti.Mustafa'da onlara ayak uydurdu.Bu adam Murat Karayılan'dı.Bordo Bereliler bu adamın peşindeydi.İşte Mustafa'da bu adam için ordaydı.Demek ki Türkiye'de yapılan bütün eylemlerin emri buradan veriliyordu.Mustafa Türkiye'de yapılacak bütün eylemleri buradan öğrenmeye çalışacaktı.Sonra Karayılan Baronu yanına çağırdı.
----Baron akşam toplantımız var.
----Tamam komutanım.
Sonra Baron,Karayılanın kulağına birşeyler fısıldadı.Karayılan başını bir aşağı bir yukarı salladı ve yanında birkaç kişiyle ayrıldı.Yanındaki kişiler muhtemelen korumasıydılar.
Baron Mustafa'nın yanına geldi.
----Akşam ki toplantıya sende geliyon.
----Tamam komutanım.
----Karayılan seni çok merak etti.
Akşam olmuştu.Baron ve Mustafa girişinde iki teröristin beklediği bir mağraya girdiler.Yaklaşık her on metreye bir,iki terörist bekliyordu.Çok uzun bir mesafe yürüdüler.En sonunda duvarlarda pkk nın bayrağının asılı olduğu bir yere girdiler.Çok geniş bir yerdi.Bir masa vardı.Masanın etrafında 5 kişi oturuyordu.Masanın tam ortasında kocaman bir Türkiye haritası vardı.
Mustafa ve Baron yanyana oturdular.Karayılan Mustafa'ya dikkatlice baktı.
----Aramıza hoşgeldin.
---- ...