Mustafa sabahın ilk ışıklarında kalkmış ve 200 şınavı hemen çekmişti.Ter içindeydi.Kendisi Bordo Bereli'ydi.
Mustafa'nın babası polisti.Ama 4 sene önce Şırnak'ta görev yaparken teröristler tarafından
şehit edilmişti.Annesi ise çok hastaydı.
***
Mustafa karakola gitmek için arabaya bindi.Yarım saat sonra karakola varmıştı"Üstegmen Mustafa Oren" yazan yere girdi ve sandalyeye oturdu
Biraz sonra can yoldası Tegmen Emre geldi.Emre'de Bordo Bereli'ydi.Ikiside çok cesurdu.Korkusuz ve vatanseverdiler.Ilkokuldan beri ayni sınıfta ,ayni üniversitede okudular.Ikiside hep doğuda çalışmak istiyordu.Şuanda Bingöl'deydiler.
Sohbet etmeye başladilar.Tam o sırada bir er Mustafa'nın yanına geldi.Elinde bir kağıt vardı.Mustafa kağıdı eline aldı ve okumaya başladı.Bir anda yüz ifadesi değişti.Geçici olarak Sabiha Gökçen Havaalnında havaalanı Güvenlik olarak görev yapacaktı.Görevi yirmi gün sonra başlıyordu.
20 GÜN SONRA...
Mustafa, Sabiha Gokçen Havaalnında bekliyordu.Şuanlık herşey normaldi.Orada öyle dikili beklemek çok sıkıcıydı.Ama yapacak birsey yoktu.
Ilk gun böyle geçmişti.Mustafa evine gitti ve yattı.
Sabah telefonun alarmı çalmaya başladı.Mustafa kalktı ve kahvaltı yaptı.Sonrada direk havaalanına gitti.Beklemeye başladı.Herzamanki gibi durum normaldi.Ama biranda telsizden heyecanlı bir ses duyulmaya başladı.Şuan iniş yapan THY uçağında bir canlı bombanın olduğunu söylüyordu.Ortalık biranda hareketlendi.Siren sesleri duyulmaya başladı.Bordo Bereliler,Özel Harekatçılar ve Polisler ortalığı sardılar
Biraz sonra uçak durdu.Kapılar açıldı.Bir adam kapıya çıktı.Bağırarak birşeyler anlatmaya çalışıyor gibiydi.Bir polis ona yaklaştı ve oyalamaya başladı.Mustafa fırsatı kaçırmadı ve uçağın diğer kapısından yanında 1 Bordo Bereli ve 5 Ozel Harekatçı ile girdi.Koşarak diğer kapının oraya geldi.Adamın eli düğmedeydi.Adam bağırdı"Boşuna çabalamayın!"
Adam düğmeye yavaş yavaş çöktürmeye başladı...