Az Odú (Fred ×George)

2.4K 95 7
                                    

Jó olvasást! 💕✨

George azonnal elhúzódik az ázsiai fiútól, amikor meghallja az ikre hangját. Fred egész teste remeg a visszafojtott indulattól, ahogyan a medencében ülőket figyeli.
-Fred, te mit csinálsz itt?
-Gondoltam én is lefürdök, de úgy látom pont rosszkor zavarok.
-Jól látod a helyzetet. -mormogja Kyou, majd közelebb húzódik Georgehoz.
-Ha gondolod nyugodtan gyere.
-Te fogd be George, te pedig-mutat a másik fiúra- takarodj!
-Miért kéne elmennem?
-Mert azt mondtam és ha nem teszed van rá pár módszerem, hogy rávegyelek.
-Nyugi már ember, Merlinre! Esküszöm sajnálom George-ot, hogy ilyen testvére van!
-Nem kell a sajnálatod. Úgyhogy menj innen. -Kyou csak nagyot sóhajt, majd kikel a forró vízből és a törölközőjét magához véve lép ki az ajtón. A fürdőben maradókra hosszú kínos csönd ereszkedik, amit végül George tör meg.
-Nem jössz be?
-De. -mormogja a másik, majd törölközőjét eldobva ereszkedik be testvére mellé.
-Ne morogj már Freddie!
-Nem morgok.
-De azt csinálod.
-Csak mert nem bírom elviselni azt az ázsiait.
-Pedig Kyou jó ember.
-Aki meg akar dugni.
-Fred! Most miért kell így beszélned?
-Mert szerinted mi mást akarna?! Ráadásul tudhatná, hogy nem vagy homokos.
-És ha az lennék? -csattan fel George miközben alig észrevehetően eltávolodik az ikrétől -Ha azt akarnám, hogy megdugjon?! Akkor mi lenne?! -a fiú mostmár szinte kiabál. Elege van. Csak tűr és tűr, hogy aztán ezt kapja. Mindig ugyan azt, hogy nem fontos, hogy észre sem veszik.
-Neked meg mi bajod van? Ne legyél már ilyen!
-Mert milyen vagyok Fred? Milyen?
-Hímkurvás. -és ez az a pillanat, amikor a fiatalabb nem tud már mit mondani. Kurva. Ennyi. Ez a véleménye róla? Szemeiben fájdalom csillan, majd felkel.
-Értem. Szerintem én megyek.
-Mert?
-Mert fáradt vagyok.
-Minden rendben? -a fiú fájdalmasan elmosolyodik.
-Persze. -vele mindig minden rendben van.
-George.
-Hagyj békén Fred.
-Rendben....akkor majd a szobában találkozunk.
-Szerintem ma Kyounál alszom. -születik meg a fiúban az elhatározás. Nem akar most a bátyja közelében lenni. Nem akar most ezzel foglalkozni. El akar távolodni a szerelmétől. Nem akarja szeretni. Azt akarja, hogy olyan legyen minden, mint régen. Nem akarja szeretni a testvérét, legalábbis nem így. Gondolataiba merülve lép a törölköző tartóhoz ám egy erős szorítás kiszakítja az álomvilágából. Kiáltani sincs ideje és teste már el is merül a forró habok között.
-Ha ennyire kell valaki, aki megdug akkor leszek én az. -mormogja Fred, majd ajkait a testvéréihez nyomja. George tüdejében benn reked a levegő, arca és ajkai égnek, gyomrában pedig, pillangók milliói kelnek életre. Fred nyelve lassan furakszik be testvére szájába feltérképezve annak minden apró szegletét. Az izmos szerv megtalálja a másikét és türelmesen próbálja szenvedélyes játékba vonni míg végül az enged és viszonozni kezdi az édes kényeztetést. George szinte teljesen bele bújik a bátyja erős tartásába. Sosem gondolta volna, hogy ez valaha meg fog történni. Pihegve vál el az ikrétől és néz fel Fred gyönyörű arcára. Ez mi volt?
-Fred?...
-Igen.
-Miért?
-Azt mondják, akik még nem csókolóztak nem is igazi barátok. Viszont mi nem csak barátok vagyunk, ikrek. -fordul el azonnal a vörös hajú.
-Aham... -ráncolja homlokát a fiú, de nem feszegeti tovább a kérdést. Megtámaszkodik a bátyja combján, hogy arrébb üljön, de Fred nem engedi el. Visszahúzza a nála kicsit vékonyabb testvérét és az ölébe ülteti, majd állát George vállára teszi.
-Jól vagy?
-Mostmár igen.
-Örülök. Bunkó voltam. -fúrja homlokát Fred az ikre vállába. George úgy érzi a testvére mostanában túlságosan is feszült, így hagyja hadd ölelje. Sok helyen hallotta már, hogy a testi érintés stresszoldó hatású.
-Tudtad, hogy az érintés jót tesz, ha ideges vagy?
-Gondolom akár csak a szex.
-Valószínűleg valami hasonlóan működik. Mennünk kéne lassan, ma nincs kedvem vissza lopakodni.
-Tőlem indulhatunk. -kel fel Fred és türelmesen megvárja, hogy a testvére is felöltözzön. Vissza sietnek a szobájukba, majd bebújva a nagy takaróik alá, hamar álomba merülnek. Legalábbis az egyikük. George ugyanis még hajnalig a csókon gomdolkozik. Nem érti Fred miért tett ilyet és zavarja, hogy már most hiányoznak neki a fiú ajkai.

A Szerelem Nevében (Hp ff)Where stories live. Discover now