Első (Krum x Ron)

3.4K 112 4
                                    

Jó olvasást! ❤✨

Ron tegnap estéje nem úgy sikerült, ahogy akarta. Miután rányitott a kis híján már szexelő legjobb barátjára és a szőke mardekárosra a következő pár órát a könytárban töltötte és igyekezett kiverni fejéből a belrégett képet. Mégis mit lát Harry abban a gyáva, nagyképű apuci kedvencében? Csak remélte, hogy semmit. Másnap reggel szemei hamar kipattantak és egy óra szánalmas vissza alvási kísérlet után inkább feladta. Csöndben magára kapta a szabadidős ruháit és a seprűjét megmarkolva slisszant ki a szobából. A kastélyból kiérve azonnal a kviddics pálya felé veszi az irányt és szertárból előkeres néhány régi kvaffot. Egy egyszerű bűbájjt bocsájt rájuk, amitől azok támadni kezdik a gyűrűket ő pedig igyekszik lehető legtöbbet kivédeni. Fejéből eltűnnek a nyomasztó gondolatok és csak a labdákat figyeli. Nem gondol arra, hogy milyen konfliktusok lesznek a szobában. Nem gondol arra, hogy mi lesz, ha egyszer kiderül, hogy a saját neméhez vonzódik és nem gondol arra az idegesítő bolgár szívtipróra sem. Csak órák múlva érkezik ismét a földre és homlokából kisimítja a hozzá ragadt vörös tincseket. Nagyot nyújtózva indul vissza a kastélyba, hogy lenyújtson, majd letusoljon, de tervében megszakítják.
-Ronald! -a Weasley fiú megforgatja szemeit exe túlságosan ismerős hangjára.
-Mit szeretnél Peter?
-Nincs kedved valamelyik nap eljönni Roxmortsba?
-Nincs.
-Ne csináld már!
-Miért nem kérdezed meg azt a szöszit, akivel megcsaltál? -sziszegi a fiú arcába Ron, majd hátatfordít és ott hagyja.
-Ronald! Nem is találkoztunk azóta vele.. Ronald! Ne merj itt hagyni! Megbánod, ha nem fordulsz meg! -de a vörös fiú csak lazán felemeli a kezét és bemutat a mögötte kullogónak. Mocskos szemét fut át az agyán, de igyekszik nyugodt maradni és nem a múltra gondolni. Visszaérve a szobába letámasztja seprűjét és a váltó ruhájával kezében tűnik el a tusolóban. Nincs kedve az emberekhez. Harry az egyetlen, akivel szívesen beszélne, de őt nem érdekli hiszen mostanában igazából nem is töltenek már együtt időt. A kedvenc tusfürdőjét használja, hogy egy kicsit jobb kedvre derítse saját magát. Ezután már nem akar mást csak ledölni az ágyra és aludni. Az iskolai hajtás teljesen kimeríti, így a hétvégéken sokat alszik. Félmeztelenül egy szál tréning nadrágban lép kis a fürdőből és a haját törölve indul a szobába.

Krum fáradtan dől hátra az ágyán. Egész délelőtt az egyik szőke hollóhátast fűzte, de nem sikerült ágyba csábítania. Ezért elment egyet kviddicsezni hátha azzal le tudja vezetni az energiáit. Szemeit végigfutatja az éppen belépő griffendéles karcsú, de kidolgozott felsőtestén és megnyalja az ajkait. Lehet fel kéne használnia azt, amit megtudott.

Ron az ágyára ül, de amikor a szeme sarkából észreveszi az őt figyelő bolgárt úgy dönt inkább felveszi a pulóverét. Arca enyhén vörösbe vált Krum éhes tekintete láttán. Nem! Ő nem csinál ilyeneket!
-Hol voltál egész nap Vörös?
-Gyakoroltam. Kviddicseztem.
-Szeretsz játszani?
-Igen. Sokat szoktam játszani a testvéreimmel és a kviddics csapatnak is a tagja vagyok.
-Ha gondolod valamikor játszhatunk együtt.
-Komolyan? -Ron szemei azonnal felcsillanak ahogy arra gondol, hogy egy legendás fogóval játszhat együtt. Krum meglepődik a fiú reakcióján és elmosolyodik. Talán még fel is használhatja ezt ellene.
-Tudod egész nap egy szőke csajszit próbáltam felszedni, de nem volt kedve ágyba jönni velem szóval-a bolgár felkel az ágyáról és lassan Ron felé kezd sétálni, amikor oda ér a vörös fiú hátrébb húzódik-elég sok a le nem vezetett szexuális energiám. -Krum erőszakosan veszi birtokba az ijedt fiú puha ajkait. Ron ledermed, de aztán idegesen löki el magától a férfit.
-Ne rajtam vezesd le te szemét!
-Most miért kaptad így fel a vizet? Nem élvezed? -Krum nagy kezei a vörös fiú nemiszervére siklanak. A Weasley fiú megremeg és minden erejét bevetve igyekszik ellökni magától a másikat.
-Hagyj békén! Ne merj még egyszer hozzàm érni!
-Csak nem mérges a vörös kiscica?
-Kiscica az édesanyukád!
-A tiéd mit szólna ahhoz, hogy meleg vagy? -Ron lefagy. Szíve összeszorul és élesen beszívja a levegőt. -Csak nem érzékeny témára tapintottam? -Krum pimasz mosolya nem sejtet semmi jót.
-Hogy mersz fenyegetni?! -a vörös fiú tenyere hangosan csattan a felette térdelő arcán, majd idegesen elindul kifele.
-Hmmm úgy gondolom meglepné őket ez a kép, nem? -Ronald azonnal hátrafordul és ijedten fedezi fel a bolgár kezében libegő fényképet. A képen ő és Peter csókolóznak elég szenvedélyesen.
-Ezt honnan szerezted?
-Mire nem jó egy dühös ex. -szélesedik ki Krum gonosz vigyora. A Weasley fiú arcából kifut a szín. El sem tudja képzelni mennyire csalódottak lennénrk a szülei, ha meglátnák azt a képet.
-Ugye nem mutatod meg nekik? Nem teheted!
-Megváltozott a hangnemed. Érdekes.
-Kérlek Krum!
-De az nem ingyen lesz.
-Mit akarsz cserébe?
-Téged.
-Mi?
-Te leszel a legújabb szexjátékom. -Viktor Ron elé lép, majd lecsap az ajkaira és az ajtónak paszírozza a kisebbet. Ron ijedten nyög fel és szemei elkerekednek, kezeivel próbálja távolabb tolni az idősebbet.-Na, na! Ha nem engedelmeskedsz már megy is egy bagoly a szüleidnek a képpel.
-Nem lehetsz ilyen kegyetlen...
-De lehetek, pont ez az élvezet. És te nem fogod elmondani senkinek, mert félsz. -suttogja Krum a fiú füleibe, majd megharapja a nyakát. Ron felszisszen és kezei a bolgár vállába marnak.
-Krum...
-Inkább mester.
-Mester?
-Hívhatsz Daddynek is.
-Még mit nem! Perverz állat!
-Vigyázz a szádra cicus. -csókolja meg ismét, majd löki az ágyra. A Weasley fiú csak tűri a felette térdelő érintéseit. Most melyiket válassza? Nem akar még egy strigula lenni a bolgár játékos nyílván kilométeres szexlistáján, de ha a szülei ezt megtudják annak beláthatatlan következményei lehetnek. Krum az alatta fekvő, fül mögötti puha bőrére csókol mire Ron felsóhajt.
-Meg van az egyik gyenge pontod. Már alig várom, hogy megkeressem a többit.-a kisebb ijedten szívja be a levegőt és légzése felgyorsul. Hiszen ő még szűz! Nem akarja a szüzességét egy ilyen alaknak adni. Viktor óvatosan fogai közé csippenti az alatta fekvő puha nyaki bőrét. Ron felnyög ahogy a fiú ajka az érzékeny kulcsontján hagy nyomokat, miközben kezével már vetkőzteti áldozatát.
-Nem hordasz alsó nadrágot estére? Tartsd meg ezt a jó szokásod! -Ron arca mélyvörös árnyalatot vesz fel, ahogyan már meztelenül fekszik a bolgár alatt, aki egy pillanatra megáll gyönyörködni a látványban. Ron szégyenlősen eltakarja kezével a nemességét és szemeit lehunyva küzd magával. Nem akarja ezt.-Ne takard el magad!
-De ez zavarba ejtő.
-Mindenki előtt ilyen kis szégyenlős vagy? -az idősebb a vörös fiú feje fölé szorítja kezeit, majd élvezettel néz végig a fiún.
-Miért csinálod ezt?
-Mert élvezem. Ennyire egyszerű és higyj nekem, te is élvezni fogod, amikor megduglak. -Ron legszívesebben sírna a félelemtől. Nem így akarta az elsőt. Nem ezt tervezte. Fél. Utálja beismerni, de retteg.-Elnémultál. -állapítja meg Krum a nyílván valót, majd forró csókba invitálja a fiút, aki engedelmesen viszonozza. Innen már úgy sem menekül. Várj! Az ajtó!
-Krum..
-Mester.
-Nincs zárva az ajtó!
-Pontosan. Tehát bármikor beléphet valaki és végignézheti, ahogyan magamévá teszlek.
-Ne! -a Weasley fiún olyan pánik uralkodik el, hogy Viktor csak nehez tudja a matracnak szegezve tartani.
-Nyughass már! -mormogja, de az alatta vergődő mintha meg sem hallotta volna. A bolgár csak bosszúsan mormog el egy varázslatot és Ron kezei azonnal az ágyhoz bilincselődnek.
-Eressz el! Engedj már el!
-Most meg mitől lettél ilyen hisztérikus? -Krum egy erőszakos csókkal hallgatatja el a fiút. Ron belenyög a csókba. Viktor elképesztően jól csókol, sokkal jobban mint Peter. Ő még piheg mikor Krum már a mellbimbóival kezd játszani.
-Ezt ne csináld! Nem vagyok lány.
-De élvezed. Látszik. -markol Ron merevedésére egy pimasz mosoly kíséretében. A váratlan ingerre a másik csak felnyög. -Most pedig jöjjön a lényeg. -Krum három ujját dugja társa szájába, aki csak értetlenül néz rá -Nyálazd be! -a vörös fiú nem érti miért kell ez, de teljesíti a bolgár kérését, aki vigyorogva figyeli a másikat. Azokat a puha, telt ajkakat nem pont az ujjai között képzeli el. Lehet, hogy meg kéne kérnie, hogy leszopja? Áh, majd legközelebb. Amikor már elég csúszósnak ítéli meg az ujjait kihúzza őket a griffendéles szájából, majd lassan annak bejáratához vezeti az egyiket. Lassan kezdi felnyomni a fiúnak, aki felszisszen a kellemetlen érzésre. Nem fáj neki, de kellemetlen.
-Nagyon szűk vagy.
-Csodálkozol? Ez az első alkalmam... -mormogja bosszúsan a vörös és érzi, hogy Viktor megdermed.
-Ez az első alkalmad?
-Nem csak vicceltem.
-Komolyan?
-Nem! Szűz vagyok, te világi idióta!
-Baszki! Utálok én lenni valakinek az első. Az mindenkiből érzelmeket vált ki. -forgatja szemeit az idősebb.
-Tekintve, hogy lényegében megerőszakolsz részemről nem kell túl sok szeretetre számítanod.
-Remélem is. Semmi kedvem sincs egy szerelmes kisfiúval foglalkozni.
-Ha most nem lenne rajtam bilincs felpofoználak.
-Gondolod?
-Ige.. ÁH! -a bolgár hirtelen csatlakoztatja következő ujját a másikhoz és Ron könnyei kicsordulnak a szokatlan fájdalom miatt.
-Már nem is olyan nagy a szád.
-Fogd be! -sziszegi a könnyeivel küszködő srác. Nem elég, hogy egy ilyen szemét veszi el a szüzességét még direkt fájdalmat is okoz neki.
-Mivel ez az első alkalmad nem leszek olyan durva.
-Nobel béke díjat neked!
-Nobel mit?
-Hagyjuk. Mugli dolog. Harrytől tanultam.
-Nagyon izgalmas. -gúnyolódik a bolgár, majd ollózni kezd ujjaival.
-Ah! Ez fáj!
-Maradj már csöndben!
-De ez fáj te állat!
-Lazíts és nem fog!
-Könnyű azt mondani!
-Nálad idegesítőbb lénnyel még nem találkoztam.
-Bóknak vesze-de Ron hangja elcsuklik, szemei elkerekednek és fejét hátraveti, amikor Krum eltalál egy bizonyos pontot.
-Megvan. Már is tágulni kezdtél.
-Ez mih? -a vörös fiú alig tud megszólalni, hangja rekedtes.
-A prosztatád kiscica. -invitálja egy szenvedélyes nyálcserébe az alatta fekvőt Viktor. Ujjai tovább ingerlik azt a pontot így Ron már sokkal könnyebben viseli a bolgár harmadik ujját. Amikor úgy gondolja eléggé kitágult a fiatalabb kihúzza az ujjait, hogy mással helyettesítse. Elvigyorodik, amikor megpillantja a vörös méltatlankodó tekintetét. A fiú bejáratához igazítja magát, majd lassan el kezd behatolni. Ron felkiált a fájdalomtól, de Krum még időben befogja a száját. A Weasley fiú csak könnyes szemekkel figyeli a felette támaszkodót míg az teljesen elmerül a testében. Úgy érzi szét szakad.
-Lehet kicsit túl nagy vagyok a szűk lyukadnak.
-Dögölj meg! -préseli ki nagy nehezen a száján Ron. Krum vár egy kicsit, hogy azért még se sértse meg az alatta fekvőt, majd lassú mozgásba kezd.
-Várj! Még ne!
-Lazíts! -suttogja Viktor és kezeivel a kisebb férfiasságát kezdi el ingerelni, ami segít Ronnak az izmai ellazításában. Furcsa érzés, ahogyan a másik mozog benne, de legalább már nem fájdalmas. A fiatalabb egy hangosabb nyögéssel jutalmazza amikor a bolgár ismét eltalálja a prosztatáját. Viktor felbuzdulva a reakción kezd egyre hevesebb mozgásba ugyanazt a pontot ingerelve. Ron teste remeg a kéjtől, izzad és egy pillanatig sem tud csöndben maradni. Körmei a felette mozgó vállaiba vájnak és lehunyja a szemeit. Érzi, hogy már közel a vége.
-Nézz rám! -de a vörös nem teljesíti a kérést. -Játszhatunk így is. -Viktor egyszerűen csak megáll és szemeit a fiatalabb karcsú testén pihenteti. Tetszik neki Ron vékony dereka, kidolgozott hasfala és az ahogyan a vörös tincsek az izzadt homlokához tapadnak. Nem is választott rosszul.
-Miért álltál meg?
-Azt mondtam nézz rám!
-De az olyan zavarba ejtő...
-Ha azt akarod, hogy folytassam akkor kinyitod azt a két szép szemed és az enyémbe nézel. -Ron nagyon lassan kényszeríti magát, hogy az idősebb szemeibe nézzen aki erre elvigyorodik és az eddigieknél sokkal gyorsabban kezd el mozogni. Ron be sem tudja csukni a száját csak folyamatosan nyög és pár perc múlva egymás szemeibe nézve élveznek el. A fiatalabb érzi magában Viktor élvezetét, aki az orgazmus minden hullámát kiélvezi.
-Te belém élveztél?! -bár hangja kimerült, de még így is van benne indulat.
-Hogy tudsz szex után is ilyen morcos lenni?
-Szuper képesség.
-Akkor majd fejlesztjük. Elvégre e kis kerek feneked is rendesen meg lesz edze az elkövetkezendő időkben. -csap a fiú fenekére, majd otthagyja az ágyon pihegőt és a tusolóba indul.

A Szerelem Nevében (Hp ff)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon