0.1

428 32 4
                                    



Online dersteydik ve bütün son sınıflar beraber ders işliyorduk.

Dün açtığım fake hesabımdan Jungkook'a istek atmıştım ve sabahına geri dönmüştü.

Hangi insan fake hesaba döner ki?

Gözlerimi ekranda Jungkook'un olduğu tarafa çevirdim. Dizlerini kendine doğru çekmiş, çenesini de diz kapaklarına yaslamıştı. Uykulu olduğu her halinden belliydi.

saat 08.37

Telefonumu elime alıp main hesabımdan fake hesabıma geçiş yaptım.

jjkook mesaj at ✔️

dionysos: Keşke dışarıdan nasıl göründüğünü bilseydin.

Gerçekten mi Rose? Cidden yazacak başka bir şey yok muydu? Aferin sana.

Gelen mesajla masanın üstünde duran telefonuna baktı ve kaşlarını çattı.

jjkook: Yakışıklı mı?

Yazdığı şeyle kaşlarımı çattım. Hayır gerizekalı ondan bahsetmiyorum.

dionysos: Hayır tam bir aptal gibi duruyorsun.

jjkook: Gerçekten böyle bana fake hesaptan yazan birini ciddiye alacağımı mı düşündün?

dionysos: Sen ciddi biri değilsin Jungkookie bana bu cümlelerin işlemez.

Tam yazdığı şeye bakacakken ekrandan gelen ses dikkatimi çekmişti. Jungkook'un arkadaş grubunun hepsi dersteyken içerinden sadece birisi eksikti.

Jimin.

Taehyung'un bağırma sesi dersi bölmüştü.

Daha ne olduğunu anlayamadan Taehyung'un odasının kapısı açılmış ve üstüne spiderman kostümlü biri atlamıştı ve onu sürükleyerek dışarı çıkartmıştı.

Kostümlü kişi Taehyung'un kapısını kapatmadan önce maskesini sıyırıp özgürlük işareti yaparak kameralara gülümsemişti.

Park Jimin.

Sonrasındaysa dersin süresi bittiği için uygulama kapanmıştı.

Şokla ekrana bakıp kahkaha attım.

Gülmem bittiğinde tekrardan telefonumu elime alıp Jungkook'un attığı mesaja tıkladım.

jjkook: Nesin sen benden hoşlanıp açılamayan bir kız mı?

dionysos: Dünya'nın senin etrafında dönmediğinin farkındasındır umarım aptal çocuk.

jjkook: Bana hakaret etmeyi kes. İstesem seni kolaylıkla bulurum. Bunu biliyorsun değil mi?

dionysos: Hadi ama Jungkook böyle hiç eğlenceli değilsin. Umarım elinden geleni ardına koymazsın :)

.

.

.

let's play | rosekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin