"Bu lavuk niye buraya bakıyo lan?"Jennie'nin cümlesiyle kafamı onların olduğu taraftan çevirip önüme döndüm.
"Hadi ama onlardan bu kadar nefret ediyor olamazsın Jennie." dedi Jisoo.
Jennie, Jisoo'ya 'neden?' dermişcesine tek kaşını kaldırdı.
"O küçük sıçan hiçbir şey yapmasa bile o kadar sinirime gidiyor ki."
Jennie gözlerini ayırmadan Jimin'e doğru bakıyordu. Hepimiz Jennie'nin Jimin'den hoşlandığını biliyorduk ama bunu her defasında Jennie'ye söylemeye kalktığımızda ya geçiştiriyor ya da bize kızıyordu.
"Gitsek mi artık ya?"
"Hayır canım ne alaka?"
Lisa'nın sözünü, Jennie aceleyle kesmişti.
"Hepimiz ondan hoşlandığını biliyoruz inkar etme artık." dedim öne doğru eğilerek.
Jennie umursamazca omuz silkti. Telefonumu tekrar elime alıp fake hesabıma geçiş yaptım.
dionysos: Yalnız o oturduğun yer ıslak
jjkook: Lan! Sapık mısın sen amk.
dionysos: Sen bi panik mi oldun hdkshdkshdlwdlwdkw
Çaktırmadan göz uçuyla kafamı arkaya çevirdim. Cidden diğer arkadaşları otururken o ayaktaydı. Sandığımdan daha aptalmışsın Jungkookie, ortaya salladığım şeyi yedin.
jjkook: Bak kız olduğunu varsayıyorum. Nerdesin göster kendini.
dionysos: Salladığım şeyi nasıl da yedin ama. Oturabilirsin orası ıslak falan değil.
Geriniyormuş gibi yapıp tekrar arkaya baktım. Afallamış bir şekilde etrafa bakıyordu.
jjkook: Neden senle uğraşıyorsam. Engelliyorum.
dionysos: Gerçekten mi Jungkookie~ Bu kadar mı korktun~ (Gönderilmedi)
dionysos: Cidden engelledin mi dhskhdkshdksh (Gönderilmedi)
dionysos: Lan harbi harbi engellemiş çıdlcırıuorum dhskjdlakdşqldşwlsiqğpd (Gönderilmedi)
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
let's play | rosekook ✔️
Fanfiction"Hayatımda gördüğüm en gerizekalı insansın." dedi.