Savaş durulmuştu. Gücün mutlak olduğu bu evrende 5 kişi ileri karakol olarak kullandıkları bu gezegende, bir masa çevresinde toplanmış oturuyorlardı.
Zhera, Kaisa, Aethra, Rena ve bir kişi daha. Tüm Kadim Evren onları Kadim Muhafızlar olarak biliyordu. Güçleri çoğu yetişimciyi aşmış yetişimcilerden bile fazlaydı. Bu Kadim Evrende onlara karşı koyabilecek tek bir güç vardı, o da El Tarikatı.
Milyonlarca yıl önce kurulmuş olan bu tarikat 1 Kadim Evreni ele geçirmişti ve sırada 4. Kadim Evren vardı. Yani burası Kadim Muhafızların yaşadığı ve savaştığı yerdi.
Her birinin arkasında generalleri, arkadaşları ve yanlarında getirdikleri güçlü insanlar vardı. Şuan eğer buradaki herkes ölseydi 4. Kadim Evrenin sonu gelirdi. El Tarikatını durduracak hiç bir güç kalmazdı.
Büyük bir savaştan çıkmış olan Muhafızlar masanın etrafını sarmış otururken kendi aralarında sohbet ediyorlardı. Bu durum savaştan yeni çıktıkları için başkalarına garip gelebilirdi ama onlar Kadim Muhafızlardı. Onların yapacak olduğu şeylere akıl sır ermezdi. Hayatları zaten sürekli savaş içinde olduğu için belki de bu şekilde davranmaları normaldi.
"Bir koymuşum şamarı. Eh işte her zamanki gibi gücümü dengelemeyi unutmuşum. Bir baktım adama attığım tokatla kafasına giren yıldırım arkasındaki yüzlerce kişiye sekti ve onları da öldürdü."
Zhera yine mütevaziliğinden hiç bir şey kaybetmemişcesine savaşırken yaptıklarını anlatıyordu. Ancak omzuna yaslanmış olan Mlenia onu bozmak için konuştu. "O sırada biz de oradaydık ancak senin anlattığın gibi olmadı diye hatırlıyorum. Sen bilerek gereğinden fazla yıldırımı elinde topladın ve adama vurunca da tekrar yön vererek yüzlercesini öldürdün."
"Amaan neyse ne işte canım. Oldu öyle bir şeyler. Detayını çok kurcalamamak lazım."
"Kurcalarsak nolur?" Kaisa da kızdırmak için karşılık vermişti ancak karşılarındaki kişinin teknoloji uzmanı olduğunu unuttukları belliydi. Masanın üzerine koyduğu ellerine bakıp parmaklarını rastgele oynattı. Ancak masadaki herkes bu parmak oynatmalarının rastgele olmadığını deneyimlemişti.
Kör Büyücü Rena'dan bir ses duyuldu.
"Ao. Şimdi sıçtınız. Keşke bu sahneyi canlı olarak görebilseydim."
"Arkadaşlar unuttuğunuz nokta şu. Bu masa ve oturduğunuz sandalyelerin hepsi de nano parça."
Kaisa oturduğu yerde bir çıkıntı hissedince hemen gücünü kullanıp zıpladı ancak masadan çıkan dev bir yumruk onu duvara yapıştırdı. Mlenia ise sırtına sarılan nano parçalar ile ne olduğunu anlamadan yıldırıma kapılıp yere düştü.
"Umarım dersinizi almışsınızdır."
Geri kalan herkes bu sahne karşısında gülerken, Aethra kahkahalarının arasından konuştu. "Rena emin ol görmek istemezdin. Hele Kaisa'nın kıçındaki çıkıntıyı fark edip zıplamasını!"
Bir süre daha güldükten sonra herkes tekrar yerine oturmuştu. Bu sırada Zhera aklına gelen şey ile Rena'ya dönüp konuştu. "Az önce görmek istediğinden bahsetmiştin. Eğer istiyorsan tekrar görmeni sağlayabilirim. Qi enerjisi ve nano teknoloji ile yapabileceklerimin neredeyse bir sınırı yok."
"Teklifin için teşekkür ederim."
"Yani kabul ediyor musun?"
"Bu kadar güce sahip olduktan sonra değil gözlerimi iyileştirmek, kendime yeni bir beden bile yapabilirdim ama beni ben yapan kör gözüm ve kara büyüm."
Herkese yeniden selamlar! Serinin 2. Kitabı olan Kör Büyücü Rena ile karşınızdayım! Bu kitaptaki bazı olayları kavrayabilmek için 1. Kitap olan Zhera'yı okumalısınız. Başlarda olmasa bile belli bir bölümden sonra bağlantılı olacaklar ve bu yüzden kopukluk yaşayabilirsiniz.
Şimdiden oy ve yorumlarınız için teşekkür ediyorum. Yeni bölümde görüşmek üzere, kendinize iyi bakın!!
Bu arada kesidin sonundaki söz için ve ardından gelen ilham için MMUSTAFAA00'a teşekkür ediyorum. Adamsın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rena
FantasyBir Rena hikayesi. Mistik Evrene hoş geldiniz. Serinin 2. kitabı Rena karşınızda!! Bir Rena Yapım Sunar. Başrol "Kara Büyüler" Senaryo ve Yönetmek "Rena Yapım" Çocukluğun getirdiği bir yalnızlık. Onu köleleştiren bir adam ve daha fazlası. Ailesin...