3.9+0.1

198 27 11
                                    

"Ким Сокжин, яагаад нэг амиа хорлосон эмэгтэй дээр цаг алдаад байгаа юм бэ? Бидэнд тэгээд суух зав байгаа юу? Сөүлд хэргүүд урган гарсаар байхад битгий хий дэмий зүйлд цаг үрээд бай!" хэмээн дарга даа маш ихээр загнуулсан учир түр дээ хэргийг хаалаа.

Дэлхийд нэртэй жүжигчин болох амьдралаа Жисүг мартахын тулд мөрдөгчийг сонгосон. Одоо сайхан байна уу? Ким Жисү, би тамлагдаж байгаа болохоор амар байгаа байх.

Инээдтэй юм. Яагаад сүйт бүсгүйтэй байж түүндээ бус өмнөх хайран даа цаг үрээд байсан юм бол оо?

Ким Сокжин, чи удахгүй хүний нөхөр болно! Тэглээч чиний хүсээд байгаа Ким Жисү үхчихсэн. Амиа хорлоод явчихсан. Чамайг орхисон ойлгож байна уу? Даёоныг гэмтээчихсэн байж гэмших сэтгэлгүй үхчихсэн гэж байна. Одоо чиний сүйт бүсгүй босч чадахгүй байна!

Ухаан ор гэж дотроо хэлээд сууж байхад минь хэн нэгэн " Үхэл нь харамсалтай байгаа биз? Гэхдээ хөрөнгө нь хэн дээр очих гэдгийг мэдэх үү? Түүний дүү болон чам дээр." гэх нь дуулдав. Эргээд харвал ёжилсон царайтай харах КИМ ЖЭННИ!

"Даёон та хоёр ч азтай юм аа. Зүгээр байж байгаад хөрөнгө дээрээ нэмээд таван зуун сая доллартай болчих гэж. Сүйт бүсгүй чинь бөөн баяр" нааш ойртон мөрийг минь илсээр ийн хэлэхэд уур минь хүрээд гарыг нь холдуулана.

   Мөн Даёоныг баярласан гэдгийг сонсоод дотроо Жэнниг хий дэмий зүйл ярихаас хэзээ уйдахгүй юм гэж хараана.

" Царайлаг ягаахан Жин дээ туслаад Жисүгийн хэрэгт тусалж болох л юм. Гэхдээ Ким мөрдөгч миний бие хөлс өндөртэй гэдгийг мэдэх байх."

Шуналтай юм Жэнни.

Цаддаггүй юм уу? Жэнни.

    "Жимин миний амьдралыг яагаад сүйтгэснийг чи сүүлд мэдэх болно оо

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Жимин миний амьдралыг яагаад сүйтгэснийг чи сүүлд мэдэх болно оо. Харин цааш ярих зүйл минь гэвэл сургуулийн модель сурагчдыг шалгаруулах тэмцээн!

ThE SuiCiDe|| CompletedWhere stories live. Discover now