Po nějaké době šli totálně vygebený kluci odešli a já byla šťastná.. Podívala jsem se na mobil a vyděla jsem zmeškaný hovory z neznámého čísla. Rozhodla jsem se že mu nebo ji zavolám zpátky.. Ani ne do 5 sekund to někdo zvedl..
T/j:"haló?" zeptala jsem se...
?:" pane bože jsi tam v pořádku? Nikdo ti tam nic nedělá? Chci aby jsi věděla že tě furt miluju... Prosím aspoň mi řekni jestli si v pořádku" vychrlil někdo na mě z mobilu A TEN NĚKDO byl pay.
T/j:"od koho voláš paytone?" zeptala jsem se ho...
M:"ale notak t/j odpověz na to na co jsme se tě zeptali... Už nějakou dobu se ti snažíme dovolat" řekne marvick..
T/j:"takže je to tu dobrý.. A teď mi řekněte od koho voláte nebo vás zablokuju...." oddychla jsem si do telefonu...
P:"voláme od Joanne... A teď mi řekni. Je to tam dobrý a co nějak kluci?" řekl payton...
"paytone... Pokud vím tak spolu nechodíme... A chodit už ani nebudem...ty se hodíš k cierře, né ke mě..
P:" Ne to Teda není pravda.. " řekl pay do telefonu...
F:"payton většinou pravdu nemá ale todle pravda je...." řekla Faith a mě se zase plnili oči slzami...
C:"ségra nechceš se na to vybodnou a vrátit se zpátky domů?"zeptal se Cash.
"Cashi... Promiň ale tady jsem si našla už kamarády a-a-a-a je to tu dobrý.. Dokonce tu je učení které mě zajímá... Opravdu se ti omlouvám ale chci zůstat v Miami... A navíc v Severní Karolíně bych se jenom trápila... Budete se mít beze mě líp.. Já to vím. Bude lepší když budete dělat že neexistuju... "
P:"ZBLAZNI JSI SE? NA TEBE NEJDE ZAPOMENOU A NEBUDEME SE MÍT BE TEBE LÍP... CHYBÍŠ NÁM TU.... ALE HLAVNĚ MĚ." zakřičel do telefonu payt.
Vs:"Pay má pravdu"
P:"a navíc tě miluju.. Prosím... kdyby jsi mi dala aspoň tu jednu šanci všechno napravit" řekl pay s malou naději v hlase...
T/j:"paytone... Já tebe taky miluju.. Ale vždycky by to byla Cierra která by nám ten vztah pokazila..a už teď mě to takhle bolí... Myslíš že mě už tenkrát nebolelo jak s tebou flirtovala? Paytone opravdu... Mezi námi by to neklapalo" řekla jsem a slyšela v telefonu utěšování od Joanne..
Joanne:"T/j prosím tě aspoň si je odblokuj aby ti mohli psát...prosím"řekla Joanne a já si utřela NOVÉ SLZY které mi stékali po tvářích.
T/j:"ale já nevím zda budu mít vůbec čas odpovídat.." řekla jsem..
P:"na moje zprávy klidně nemusíš odpovídat.... Stačí aby jsi dala zobrazeno.. Ale prosím hlavně odpovidej ostatním" řekl pay....a já si povzdechla....
R:"ale když odpovíš všem tak i paytonovy... Prosím. Ono se to nezdá ale jeho to ničí" řekla riley...
"a myslíš že mě to neničí? Víš jak mě bolelo když mi dával naději... Víš jak mě bolelo to video? Víš jak mě bolí brečet protože už jsem na suchu? Všechno jsem probrexela riley... Všechno.. Teď dřu oči na sucho...víš jak mě bolelo sedět v tom sklepení a jak tam potom přišel payton s cierrou a začali se tam vykusuvat a o mě ani nevěděli? Víš jakej byl pro mě pocit když mu tam cierra řekla že si to chce s ním rozdat? Nevíš... Riley todle nevíš až se někdy do někoho zamiluješ a je tam prostě ten jeden člověk který ho prostě chce.... Payton bude šťastnější s ní" řekla jsem a už to chtěla ukončit.
P:" ale já vím že nebudu.. Jenom ty jsi mě dělala tak šťastným....jenom tebe miluju a milovat budu..." řekl pay a já se znovu rozbrečela.. Ikdyž jsem Neměla co brečet..
" už musím jít.. " řekla jsem
Vš:"Ne-" nedořekli protože jsem to típla.. A udělal jsem to.. O to o co mě požádala Joanne. Odblokovala jsem si všechny.. Nad paytonem jsem se rozmýšlela snad 8 minut a nakonec:
ČTEŠ
🥀🌹🌷 Don't Give Me Hope If You🥀🌹🌷 //DOKONČENO//
Krótkie OpowiadaniaJestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze ho psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky podle toho tak ten p...