Pov t/j
Přes večer jsem se minimálně 3x vzbudila a vyblila do kýble.. Teď je něco málo minutek před budíkem a já nedokážu ani otevřít oči.. Tak se válela v posteli když v tom mi a nečne zvonit budík... Mám tak strašnou kocovinu že jsem myslela že mi vybuchne hlava....moji bratříčci přijdou do pokoje a dají mi prášek a vodu na zapití..
C:"tak co?"
T/j:"nekřic na mě" mě to znělo jako kdyby na mě křičeli protože.
Ma:"tak Jo taky máš prášek a si omluvena za školy.. Payton sem potom příjde.. Jo?" zašeptal Marvick a já konečně slyšela normálně...
T/j:"ne to já tam-" nedořsknu protože si rychle vezmu kýbl a začnu zvracet..
C:"tady ti dáme vodu s práškem a prežij to tu" řekne Cash a položí ty dvě kouzelný věcičky které mu pomůžou na stůl a odešli. Když jsem si sedla tak jsem si sis musela lehnou..prdel mě bolela tak jako kdyby vám do ní někdo strkal minimálně 25cm anální kolík...
Vůbec na nic si nepamatuji.. Jenom jak jsem tancovala na svou oblíbenou písničku... A pak si pamatuju jenom kde jsem se vzbudila... Nevím kdo mě sem odvedl ale už teď je to můj Strážný Anděl....Když jsem konečně se nějak postavila na nohy tak jsem šla do koupelny..podivsla jsem se do zdcadla. Vypadala jsem strašně. Na hlavě v pravém koutů u vlasů jsem měla trznou ránu. Vlasy jsem měla tak rozcuchaný že to vypadalo jako koště... Měla jsem rozmazanou řasenku, takze jsem musela asi brečet nebo se potit..
Šla jsem do sprchy a dala si pořádnou sprchu. Myla jsem se přes 1 hodinku minimálně.. Potom jsem zalezla do postýlky a šla jsem spinkat..
Nevěděla jsem co se stalo ale radši to ani vědět nechci.... Potom jsem se vzbudila a šla jsem se nasnídat, no moc jsem si toho nedala protože bych to hned vyzvracela takže jsem si dala Jenom rohlík.. Potom jsem šla výplachnout kýbl a zese jsem si šla lehnout. Nějak jsem usla..Pov payton
Uč:"taaaak všichni kte odevzdali papíry?"
Vš:"ano pane učiteli"
Uč:"dobře a teď kdo chybí" všichni se rozhlídli po třídě a já řekl.
P:"pane učiteli dneska chybí pouze t/j t/j" a všichni si začnou něco šuškat...
Hodinu jsem nějak přetrpěl.. A začala přestávka... Všichni ke mě přišli a Tayler se zeptal..
Tay:"heeej BRO tak jak je na to"
P:"takže oni už to taky ví?"
Tay:"musel jsem jim to říct"
P:"Joo cestou byla jak štakš v pohodě až nato že mi říkala že s námi závodí blesk McQueena, říkala mi že vypadám jako Standa a ona prí je červený traktůrek, potom mi vylezla z auta a chtěla hrát na zloděje s policajta a přitom si rosekla hlavu.."
"jooo a taky nesmím zapomenou že křičela že vypadám jako kůň....no prostě byla totálně na sračky co chceš žeo." řeknu a podívám se na Taylera.
R:"tak to jako bylo dobrý no"
P:"to Teda" řeknu a zazvoní na hodinu.. Celý zbytek dne jsem se bavil s ostatníma a Konečně jsem mohl jít domů. Když jsem přišel domů tak jsem hodil batoh do ruhu pokoje a šel k t/j.
Otevřel jsem a šel jsem k t/j do pokoje. Když jsem jí viděl jak spí roztažená po posteli,tak jsem si vzpoměl na včerejší noc. Pomalu jsem šel k t/j a začal ji něžně probouzet...Pov t/j
V klidu si spím když se mnou někdo začne jemně třepat.. Já se pomalu rozkoukam a podívám se na osobu před sebou. Viděla jsem Boha???Neee to bylo jenom světlo a pod ním stalo to pako payton.
"ahoooj červený traktůrku" řekne a já se na něho podívám jako na debila.
T/j:"co to doprdele meleš" řeknu a nahodím nechápaví pohled..
P:"takže ty si nic nepamatuješ?"
T/j:"já ani nevím jak jsem se dostala do postele natož co jsem dělala."
Řeknu a pay se uchechtne.
P:"noo vypila si 8 kelímku zelený."
T/j:"tolik? To jsem musela být hodně na sračky... Jo a nevíš jestli jsem nespadla? Protože jsem zjistila že mám roztaženou hlavu a bolí mě prdel jako kdyby mi do ní někdo strkal minimálně 25cm anální kolík." řeknu a Payton se snažil nesmát.
P:"Joo tak to vím moc dobře"
T/j:"co jsem dělala"
P:"když jsem tě vezl domů tak jsme zastavili u lesa protože se ti chtělo blít.
Ty si se rozběhla a řekla si že chceš hrat na zloděje a policistu. Potom si zakopla a o kamen si rozsekla hlavu..
Když jsem tě vedl tak si furt padala na prdel..(paytonovi myšlenky-joo to znělo dobře... Nebudu ji říkat že jsem si to spolu rozdali v mojem autě..)
T/j:"já se moc omlouvám a slibuju ti že už mě nikdy neuvidíš takhle ožralou.. Na slovo Bestie" řeknu a chytnu se za hlavu..
P:"to je dobrý ale nikdy na to nezapomenu" řekne a usměje se
"Joo jinak ten papír jsem odevzdal za tebe.. Kluci říkali že tě tu mám potom stavit a podívat se na tebe" řekl a mě napodlo...
T/j:"víš co? Už jsem se trošku z tý kocoviny vyspala... Mohli by jsem si jít zahrát?" zeptám se a pay se zvedne z postele... Vezme do ruky dva herní ovladače a zapne PS4.. Já zapla televizi a najela na among US.... A už to začalo... Když byl někdo z nás imposter tak jsme stáli při sobě.. Ale nejlepší bylo když jsme byly oba impostři😏payton se tam i rozčiloval a já se smála jako kopyto-jelito a nakonec platí to...
P:"no to si děláš srandu?"
T/j:"neee" řeknu a výsměsne se usměju..
P:"ty si zase imposter.. Já už se na to vyseru" řekl a já mu podala můj ovladač a jeho jsem mu sebrala..
T/j:"HAAAA a teď si ty imposter když si za něj chceš zahrát" řeknu a pay si položí jeho hlavu o moje rameno...
P:"dekujuuu moc t/j" řekne a oba dva hrajeme.......
Payton byl u nás až do večera ... Kluci dneska spali u svých "kamarádek" ale já říkám že to jsou kamarádky s výhodama😏. Tak jsem se zeptala paye.
T/j:"nechtěl bys tu spát? 🥺Kluci dneska spí u kamarádek a já tu nech i být sama a bude navíc pátek... A v neděli jedeme na tu" školu v přírodě""
Řeknu paytonovi...
P:"hmmm tak jo" řekne a a vezme do ruky polštář a já na něho podívám a hned mi přiletí polštář do ksichtu...
T/j:"tak to si dělat neměl" řeknu a začne naše válka.
........................
Bože... Jako vážně Kačko? Nic jiného tě nenapadlo než anální kolík? 😏🤣
Já jsem vazme píča blbá🤣🔫
ČTEŠ
🥀🌹🌷 Don't Give Me Hope If You🥀🌹🌷 //DOKONČENO//
Historia CortaJestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze ho psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky podle toho tak ten p...