🥺Co Ty Tu Děláš P-🥺

1.1K 41 13
                                    

T/j:"tak já půjdu.." řekla jsem Aidnanovi.. Ten se usmál a řekl
"já tě doprvodím" oba jsme byli celou dobu zticha a potom jsem promluvila..
"no tak asi ahoj" řekla jsem mu
Ai:"Počkej" řekl a přitáhl si mě do obětí... Políbil mě na krk a poté zase pustil..
Ai:"tak ahoj" řekl a já odmkla pokoj....
Lehla jsem si unaveně na postel a vzal do ruky telefon, viděla jsem že mám 6 zmeškaných hovorů od Mii. To je jedna moje spolužačka.... No tak jsem ji zavolala hned nazpátek...
T/j:" mio? Copak bys potřebovala?
Mia:" hele jen mě tak napadlo že když je zítra sobota že by jsme mohli jít nakupovat..." řekla milé do telefonu..
T/j:" hele mě to problém nedělá"
Mia:" takže zítra v 13:00?"
T/j:"dobře papá"
Mia:" pa" a ukončila hovor. Položila jsem mobil a vzala si to album fotek kde jsem já a Payton... Když jsem si ty fotky prohlížela tak se mi vrátili vzpomínky... Ale já byla silná a pláč jsem udržela.. Potom jsem se šla převlect do pyžama a vzala jsem si paytnovi tepláky a tílko... Payton měl dost velké tepláky.. Vždy si kupoval o číslo větší.. Asi kvůli jeho kamaradíčkovi...a hlavně tydle vždycky nosil když byl se mnou a NEBRAL si pod ně Boxerky... Teplaky jsem si různě ošahavala....a nakonec jsem usla.....

Pov payton
Teď sedíme ve třídě...a já se koukám na prázdný místo vedle Jacksona...
Ci:"na co tam tak koukáš?" zeptala se mě cierra ale já ji ignoroval.. Pak zazvonilo...a učitel vešel do třídy.. Měl. V ruce nějakou obálku.. Ale na co?
Uč:"takže třído..každej učitel a jeho třída má nárok na 2tydení zájezd do jakéhokoliv místa v Americe... A já jsem to chtěl nechat na červen.. Ale dověděl jsem se že naše třída potom co odešla slečna Baker tak vůbec  NEFUNGUJE A TO V NIČEM. Takže to využiji teď a poletíme do Miami.. "řekl a začal všem rozdávat papíry na podepsání atd.....ja jsem tomu nemohl uvěřit.." já ji možná uvidím."
Uč:"a taky moje" kamaradka" pani mizerova která učí v jedné škole nabídla že by jsme se mohli podívat jak to tam probíhá." dořekl učitel a já byl hodně šťastný.. Když jako skončila škola tak jsem hned běžel domu... Tam jsem to nechal podepsat rodičům, hned jak mi ho mamka podepsala tak jsem Běžel do pokoje.... Podepsaný list jsem do nna stůl a začal si balit věci protože už letíme dneska ve 2 ráno....a před školou máme být ve 11pm (23:00) přemýšlel jsem jestli ji tam vůbec potkám..ale  pak mě napadl ONDRE...
rychle jsem si dobalil všechny potřebné věci, oblečení a higienu. Zavřel jsem kufr a začal volat ondremu
O:"zbláznil ses? Víš kolik je tady hodin?" zabručel do telefonu ondre..
P:"Kamo sorry jestli jsem tě vzbudil ale NAŠE TŘÍDA LETÍ DO MIAMI"
O:"Tak to je úžasný" řekl ospale ondre...
P:"takže já možná potkám t/j" řekl jsem nadšeně...
O:"já doufám že si otevřela ten balíček jak si mi dal" řekl a já se chytl za řetízek který byl vypadal jako rozpadlé  srdce a na něm bylo napsáno :
T/J A
NAVŽDY
T/j  měla půlku kde bylo zase
A PAYTON
SPOLU
P:"taky v to doufám..." řekl jsem do telefonu.
O:"tak to jo.. V kolik Přiletíte?"
P:"něco kolem 5-6 ráno..."
O:"dobře tak dobře doleďte a dobrou"
P:"dobrou bro" řekl jsem a ukončil hovor... Potom jsme už jsem šel vzbudit mamku aby mě odvezla....
(A UŽ Uplynulo několik hodin)

Pov t/j
Rani mě probudilo cinknutí telefonu..
Když jsem se na něho podívala zjistila jsem že mi píše Mia..

Potom jsem si z nočního stolku vytáhla MARŤÁNKY a už jsem byla psychicky ok

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Potom jsem si z nočního stolku vytáhla MARŤÁNKY a už jsem byla psychicky ok...

Po tomhle jsem se šla obléct a už jenom čekala kdy bude 13:00

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po tomhle jsem se šla obléct a už jenom čekala kdy bude 13:00

Teď je něco kolem 12:45 a já slyším jak mi někdo klepe na dveře. Šla jsem otevřít A tam už stála Mia
Mia:" Tak jo holka můžeme vyrazit" řekla Mia a já na sebe hodila paytnovou mikinu která voněla jako on..
T/j:" Peněženku mám, klíče od pokoje mám, mikinu na sobě mám.... Jo můžeme vyrazit doklady ještě taky mám" řekla jsem a zamkla pokoj.. celou cestu do obchodního centra jsem se s Miou o moc hezky popovídali, a Poznali jsme se..... a já jsem jí říkala všechno co jsem zažila s paytonem.. a  Vždycky se mi trošku uleví když si o něm takhle s někým popovídáme.... potom jsem si já povídala s miou a ptala jsem se jí zase na její osobní věci...
Teď momentálně sedíme u Starbucksu a vybíráme si Jaký kafe si dáme protože abych popravdě řekla Docela by mi teď bodlo.... když jsme koupili kafe tak jsme potom šli si sednout na lavičku ven a já zahlédla docela dost velkou skupinku. Skupinka mě chvilku pozorovala a potom se ke mně rozešla Já jsem se docela bála.... abych vám pravdu řekla protože na mě koukala jak na nějakého psychopata takže jsem řekla Mie..
T/j:" Mio nechtěla by si jít do vnitř?"
Mia:" kam spěcháš jen si dopiju kafíčko a pak půjdem jo máme přece celý den" řekla v klidu a skupina se vydala svižný krokem ke mě.... Já se šoupla co nejvíc k mie...
A najednou jsem zahlídla Ondreho? Paytona, Riley? A další.... rychle jsem zatřásla hlavou ze strany na stranu a Podívala jsem se jestli se mi to nezdá a opravdu byl tam on..
Payton Jay moormeier přiletěl i s ostatními do Miami.. Taky jsem tam zahlédla tu couru cierru.... Nejednou mi někdo zaklepal ze zadu na rameno.. Já se otočila a mám stal Aidan..
Mia:"jeeee ahojky Aidne" Řekla a obejmul ho...
T/j:"ahoj Aidane..." řekla jsem a už jsem viděla jak moje Bývalá třída společně s ondreaz  stoji u přechodu...
T/j:"musím zmizet hned" řekla jsem..
Mia+Ai:"proč?" zeptali se mě...
T/j:"tamhle je můj ex z severní Karolíny..."
Ai:"payton že?"
T/j:"přesně.... A já mám na sobě jeho mikynu kterou mi dal...." řekla jsem a na přechodu se rosvitila zelená... Celá "bývalá" se za mnou rozběhla... Já se rychle zvedla a Mia s Aidanem na mě koukali jako na blázna... Už jsem se chtěla rozeběhnou že zdrhnu... Ale ne *někdo* mě chytnul za pas a přitáhne si mě k sobě do obětí....
?:" teď už mi nikam neutečeš" řekl nádherný hlas.... Já okamžitě poznala že patří paytonovi...
Pay si mě pomalu otočil k sobě a obejmul mě ještě že předu...
T/j:"Co ty tu děláš p-" nedořekla jsem protože mi zakryl ústa rukou..
Ai:"hej ty Moormeiere kdy pochopíš že jsi o ní přišel? Jdi si za nějakou Birdsong nebo co je to za stětku.. A MĚ NECHÁŠ T/J" vyjekl po něm Aidan... Payton mě pustil a za mnou hned přiběhla Mia s Riley které mě hned obejmuli..

...................
MÁM TAKOVÝ POCIT ŽE PAYTON PŘEKÁŽÍ AIDNOVI JEHO PLÁNY 😏❤️😎✨BUHAHAHAHAHAJA..
✨Jinak teď nebudou dopoledne žádné kapitoly protože půjdu zase opětně do školy✨


🥀🌹🌷 Don't Give Me Hope If You🥀🌹🌷 //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat