😳🙁Ouuu🙁😳

1.1K 38 7
                                    

Běžela jsem co nejrychleji...běžela jsem asi 5 minut v kuse a konečně jsem doběhla na své "tajné" místo....sedla jsem si na skálu a začal brečet ještě víc...
"nemužu tu být... Kluci se beze mě budou mít 100x líp a ostatním nebudu ani chybět.. Musím to ukončit... prostě musím" řekla jsem si mezi brekem...vstala jsem a  Stoupla jsem si na kraj skáli..




























Vytáhla jsem svůj mobil z kapsy a začala hledat novou školu... Školu na který bych byla šťastná a zapoměla na všechny tady.... Oni zapomenou na mě a tak to bude lepší.... Začala jsem si vyhledávat nějaké školy a začala jsem si číst nějaký články... Nejlepší školu Teda podle mě která se mi zalíbila byla  až v MIAMI... uložila jsem si odkaz a začala volat rodičům..první jsem zkusila tátu který to ne zvedal...tak jsem zkusila mamku a....
Hele lůja.. Ona to zvedla.
M:"co se děje zlato.."zeptala se mamka.
T/j:" má-mami? Můžu mít jednu HODNĚ velkou prosbu? " zeptala jsem se mamky přes mobilní telefon.
M:"jakou?" řekla trošku nervózně..
T/j:"chtěla bych přestoupit na jinou školu...."
M:"COŽE? ZBLAZNILA JSI SE T/J" zakřičel na mě máma do telefonu..
T/j:" ne mami, myslím to vážně"
M:"aaaa proč co se stalo..."
Ty jsi řekla mamce opravdu všechno.. A brečela jsi u toho..
M:"to mi je líto... A kde je ta škola?
T/j:" v miami" Odpověděla jsem a mamka byla potichu... A potom se ozvalo povzdychnutí....
"tak dobrá... A mimochodem neměla jsi být ve škole?" já se usmála do telefonu.. Protože to bylo opravdu šílené...poprvé jsem udělala velké krok ve svém životě...
T/:" je volná hodina jinak děkuju děkuju děkuju ..." začala jsem řvát a smála se jako magor.. Abych pravdu řekla hodně mě to potěšilo u srdíčka..
M:" ještě dneska si zabal pár věcí.. Po letíme tam dnaska a všechno vyřešíme tam... Mi jsme za 3 hoďky doma což je tak akorad až přijdeš ze školy.. " řekla mamka.. A zavěsila. Já byla nadšená ale furt ve mě byl smutek.. Na školu jsem se vysrala a rychle jsem běžela domů.. Hned jak jsem dorazila domů tak jsem zaběhla do pokoje a začala si balit ty nejpotřebnější věci... Do obřího kufru jsem si zabalil ¾ ze svého oblečení, make-up a ostatní hovadiny... Potom jsem si vzala do ruky paytnovou mikynu... Do očí se mi nahrnuli slzy... Mikynu jsem hodila do kufru a potom ho hned zavřela... Sice mě to bolelo ale nikomu tady nebudu chybět.... Najednou jsem slyšela jak prudce zastavilo auto a já šla k oknu..
Viděla jsem rodiče a hned jsem se rozběhla dolů... Rodiče odemkli a hned jak mě viděli tak oba mě ze vší silou obejmuli....
M+T:"zlatíčko je nám to opravdu líto.. Ale jsi si jistá že-"
T/j:"ano jsem si jistá že chci přestoupit" řekla jsem jim a oni se na mě podívali...
T:"a jakto že nejsi ve škole..?"
T/j:"noooo já utekla..." řekla jsem..
M:" nooo to já utíkala furt" řekla mamka a táta mi mezitím došel pro kufr...
T:"jakože dělej tě jestli chcete stihnou let do Miami... Letí to za 3 hodiny.." řekl táta a mamka šla do kuchyně kdy napsala lísteček...
Táta už troubil a mi šli k autu...
Když jsme jeli kolem školi viděla jsem všechny ty vzpomínky a taky jak zrovna vycházela moje třída domu..
Já odtrhla pohled a snažila se nebrečet...
T:" hele hned jak přijedeme tak se můžeš ubytovat na internát... Máš všechno zařízené... Mi ti jenom pomůže a zase pojedem domu" řekl táta a já pouze přikývla..

Pov payton
Ma+C:"hele a nemohla běžet domu?" zeptali se kluci... My se rozeběhli k baketovim domu... Všichni jsme běželi co nejrychleji či to šlo... Běželo nás dohromady přes 20..ale to bylo když jsem doběhla tak marvick odemkl..
"byla doma... Já uamikal na 2 západy"
Dodal k tomu a my šli do vnitř..kdyz jsem v behl do pokoje který patřil mé princezně 9 když jsme se rozešli vydel jsem všude vytahaný věci...
P:"PANE BOŽE T/J NĚKDO VYKRADL" Zakřičel jsem a všichni se nahrnuli do jejího pokoje...
C:"skusim ji zavolat.." řekl Cash a začal vytáčet t/j.. Ta mu to típla...
P:"do prdele... Tak to ale musíme říct rodičům.." řekl jsem a Marvick v točil svou mamku a dal jí na hlas.. (chlapem se) jeho mamka mu to zvedla...
M:"co je zlato? " zeptala se v klidu..
Ma:"T/J VYKRADLI JEJÍ POKOJ" zakřičel jsem do telefonu...mamka se začala smát a pak se přidal i táta..
P:"čemu se smějete? Je to vaše dcera... Já ji mám rád a mám o ní strach."

Pov t/j

P:"čemu se smějete? Je to vaše dcera... Já ji mám rád a mám o ní strach." řekl pay do telefonu a mě se ZNOVU nahrnuli slzy do očí.. Vytrhl jsem mámě telefon z ruky a mamka pochopila takže zticha..
T/j:" přestupuju...." řekla jsem a hned jsem slyšela v telefonu ty keci jakože :" kam, proč, kdy" ale já zavěsila......

(tak a teď hoodně přeskočime ..)

Přijela jsem na internát a hned jsem se podívala na svůj mobil měla jsem strašně moc Zmeškaných hovoru od vše (Teda až na pár výjimek) ze své bývalé třídy.. Ale nejvíc od paytona.... Měla jsem snad tisíc zpráv do hromady a většinou se tam psalo" proč jsi to udělala, proč si přestoupila, kam si přestoupila." všem jsem dala zobrazeno. A napsala jsem marvickovi a cashovi.. Že jsem přestoupila z OSOBNÍCH důvodů a že se be ze mě budou mít líp... Taky jsem jim napsala že jsem v Miami na škole... Nic víc nic min... Potom jsem si u všech dala ztišit oznámení zpráv a hovoru a byl klid... Stála jsem na chodbě a čekala až rodiče vyjdou z kanceláře... Po chvilce vyšli i z ředitelkou... Ředitelka vypadala velice příjemně na pohled....
Ř:"ahoj t/j jsem ráda že jsi se rozhodla přejít k nám na školu.. Jsme za tebe rádi." a jí natáhla ruku ale ona místo podání mě obejmula...byla jsem dost zaskočená..
Ř:" normálně mi tykej.. Bude to lepší všichni Tady máme stejná práva.. Jak učitele tak žáci... Řekla Ředitelka a já si školu ihned zamilovala..
Ř:"naschledanou a tebe t/j teď odvedu na tvůj pokoj.." Rozloučila se ředitelka s rodiči kteří se se mnou rozloučili a odešli..
Ř:" opravdu doufám že se ti tu bude libit" řekla a já se usmála... Konečně jsem Zapoměla na tu bolest co jsem zapírala v Severní Karolíně.....

................................

🥀🌹🌷 Don't Give Me Hope If You🥀🌹🌷 //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat