Středa 5:30 Ráno...
V klidu si spinkám a sním o tom jak tančím na louce s paytonem a pay je v baletní sukýňce.... Když v tom začne po celím mím pokoji vřeštit ten strašný zvuk budíku. Líně se překulím a jí budík si vypnu..jdu do mé koupelny a jdu si udělat ranní higienu.... Rodiče už jsou už v práci... Hned jak si udělám higienu tak jdu udělat snídani... Snídani udělám i chrápající bratrům.. Nebudu lhát jejich chrápání jde slyšet až do kuchyně. Každýmu z nich udělám i čajík... Najednou slyším dupod po schodech a tam se vyvalili moji bratříčci (marvick=ma, cash=c)
Ma:"dobré ráno ségra"
C:"dobry dobrý"
T/j:"dobré ránko bráchové."
Odpovím a oni mě jdou obejmout.. Je to taková naše rutina.
Posnidali jsme spolu a kluci mi dávali rady jak správně zamíchat čaj.. No v jejich podání to dopadlo tak že crash rozbil hrníček..
Je něco kolem 7:00 a s paytonem máme vždycky sraz v 7:20..
V 7:18 vyženu kluky z baráku a zamku ho.. Podívám se před sebe tam už stojí na druhý straně pay... Rozeběhneme se a hned se obejmeme a dáme si náš pozdrav... Kluci se pousmějou a už jdou do školy...
P:"ahoooj t/j" řekne pay a ještě jednou mě obejme.
T/j:"ahuj paytone" řeknu a cestou do školy si povídáme a smějeme se jako cvoci...chodíme spolu do třídy takže se vídáme skoro celý den... Když jsme už jdeme ke skříňkám tak se rozloučíme a každý jde ke své skříňce... Pay hodí do skříňky batoh, vezme si fyziku a jde do třídy... Já jdu ke skříčce a položím si batoh do skříňky, vezmu si fyziku a ještě jdu za Marvickem a Cashem..
Ti dva jsou obklopení holkama.. Ja na ně mávnu a oni opustí skupinku...
Ma:"ahoj sestřičko"
C:"čusík". Řekne Cash a obejme mě, to samí udělá i Marvick.
T/j:"no nazdar vy dvě jelita" řeknu a začneme se smát..
C:"dneska vánku muzeš být maximálně do 20:00"
Ma:"jasný?" řeknou
T/j:"ano kapitáni" řeknu a jdu zase do třídy...
Když vejdu do třídy tak co se mi stane jako první je že mi Riley podkopne nohu.. A já zase spadnu.. Je to jako moje rutina... Ale je mi to v celku jedno. Hned ke mě přiběhne Jackson a pomůže mi vstát. (Jackson=ja)
Ja:" dobrý t/j" Zeptá se mě Jackson..Něco o Jacksonovi..
Je to jeden z mích velice dobrých přátel a mám ho ráda je mu 16 a má na mě crush ale o tom ještě nevím...T/j:"jo jasny vždyť víš že jsem si na to zvykla." řeknu a podívám se na naší partu..všichni nás pozorují ale jedině payton zabíjí Jacksona pohledem..
Ja:" ale Tady na todle by sis neměla zvykat.." řekne starostlivě jackson.
T/j:"já vím ale to je jedno.. Dělej jdeme k partě" řeknu a mile se usměju... Jackson se mi zadívá do očí ale já ho přeruším tím že ho vezmu za ruku a táhnu ho k partě...
Addi:" ahoj, myslela jsem že sem nikdy nedojdeš" řekne a obejme mě, tahle se objemu že všemi ale nejdelší obětí dám právě Jaksonovy.... Payton tam zuřil vzteky ale dělal že nic.. Když v tom zazvonilo Na hodinu....vsichni jsme si sedli. Já sedím v prostřední řadě a vedle v lavici sedí Jackson..
V pravé řadě blíž ke mě sedí payton a vedle něho josh....
Když v tom příjde učitel i s papíry do třídy... "No dopredele" podíváme se na sebe s Jacksonem tím pohledem..
Uč:"takže děcka.. Dostal jsem papíry na zájezd na školu v přírodě.. Takže teď vám je rozdám a kdo do zítra nedonese tak nejede.. Jasný všem..?"
Zetal se učitel a my všichni zborově řekli že ano....
Uč:" a věřím že kdyby byli kluci samotní dělala by blbosti proto na jednom pokoji budou 2 holky a 2 kluci."rekne a já se podívám s paytonem na sebe a kyvneme že jo..
Potom se mě zeptá jackson
Ja:" hele mohl bych být s tebou na pokoji? "zepta se mě Jackson...
" jasný ale Vem si ještě jednu holku.. Bude tam i pay..." Řeknu a Jackson jen přikývne....
Pay zabíjí jaksona pohledem a začne psát něco na papírek... Učitel mezitím vysvětluje novou latku... Potom po mě sykne a podá mi papírek a na papírku je napsáno Jackson....
Ja podám papírek jaksonovy a dal dávám pozor na učitele....Pov jackson
T/j mi podala lísteček a já už věděl co to bude..Každý z party ví že jedu po t/j jenom t/j o tom neví, a taky vím že to paytona pěkně sere.... Otevřu lísteček a na něm je napsáno:"
Jacksone neser mě už by to pro dnešek stačilo...ty přestaň se vnucovat k t/j
No.. podíval jsem se na paytona a ten nervózně ťukal prsty o stůl. Tak jsem mu na to drze odpověděl.
Jacksone neser mě už by to pro dnešek stačilo...ty přestaň se vnucovat k t/j
Paytone možná by tě zajímalo že já se k t/j nevnucuju.. A navíc není to tvůj majetek
Napsal jsem a podal ho t/j, ta ho zase podala paytonovi.. Payton si přečetl lístek a nasraně ho roztrhal.. T/j se po nás Podívala a uchechtla se... Celou hodinu jsem t/j pozoroval a přemýšlel proč to paytonovi tolik vadí. Že by na mě žárlil? Nebo že by se mu t/j líbila? Vůbec nevím.... Po nějaký době js se na něho znova podíval a on se pouze zamračil a pohledem Uhl na tabuli..
T/j:"heej nevíš co je paytonovy?" zešeptala t/j a já ji dal svou ruku na její stehno... Ona to moc nevnímala a zase dávala pozor na tabuli...ja se podíval na paytona a vyplazl na něho jazyk...
Ten už držel strašně křečovitě tužku a přímo ryl do papíru. Josh na něho mluvil ale payton mě zabíjel pohledem a přitom se mi zviditelňovala žíla mezi obočím... Bylo to jako kdyby říkal:" neser mě nebo ti říkám že je po tobě. "
Hodně to tak vypadalo tak jsem radši přestal a paytonovy začala mizet žíla mezi obočím.....Pov t/j
Viděla jsem jak se kluci provokují ale bylo mi to vcelku jedno.. Radši jsem dávala pozor na tabuli a na učitele protože když se pan učitel Kamil Horák naštve... Není to moc dobrý...
"konečně" řeknu když konečně skončí škola a už z ní i dokonce vycházím..
Jsem něco málo kolem 20 metrů od vchodu když v tom mě někdo chytne za ruku... Já se Polekaně otočím a vidím paytona. Směje se a vypadá tak krásně... Někdy si myslím že byl i nádherný pocit ho Políbit ale-ale ja nemůžu, jsme nejlepší kamarádi a já nechci pokazit tak krásný vztah co máme mezi sebou...
P:"t/j? Můžu tě doprovodit domů?"
T/j:"tak neasi ty trubko když bydlíme naprosto sobě" řeknu a oba se začneme smát... A už vyrážíme pomalu domů..............................
Doufám že se vám tandle příbeh bude líbit jako ten předešlí❤️🥺🥺
ČTEŠ
🥀🌹🌷 Don't Give Me Hope If You🥀🌹🌷 //DOKONČENO//
Historia CortaJestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze ho psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky podle toho tak ten p...