Payton mě pozoroval ďábelským pohledem... Já se smála jako kdybych viděla TUNU jídla... Payton si zabořila hlavu do mé hrudě a poslouchal tep mého srdíčky.... Já byla tak zaneprázdněná hrabání v jeho vlasech tak moc že jsem si nevšimla jak směřují jeho ruka... Rukou mi sjíždel po stehně... A pak jsem si to uvědomila... Dostal se mi pod legíny a vlasnr už ani ta látky mě mechrsnila před tím Uchylákem.... Payton sjel rukou ana můj pás a odendal hlavu z mé hrudi.... Podíval se mi do očí a když jsem se natahovala pro pusinku tak mě plesk přes prdel...
P:"tak půjdeš k tatínkovi nebo ne?" řekl pay a já se usmála...
"jo....možná až dostuduju" řekla jsem mu a vyplázla na něho jazyk....
P:"jak jako to myslíš?....... Tak už mě neprovokuj a pojď ke mě" řekl pay a já už chtěla něco říct.. Ale pozdě.. Payton mě začal líbat a já věděla že není cesty zpět..... Pay mi začal mačkat prdel a já mu do polibku vzdychala... Asi se mu to líbilo protože sebou ani necukl... Už jsem se chtěla odtrhnout ale ne nemohla jsem to udělat..... Takže jsem nechala paytona až mě vykousne...ten mě vykousl a odlepil se z mích rtů...
P:"víš co by to chtělo?" zeptal se mě pay...
T/j:"hmm popravdě vůbec netuším" řekla jsem paytnovi a ten se opětně šibalsky usmál...
P:"SEX NA USMÍŘENOU" vykřiknul pay jako malí dítě který dostalo čokoládu..
T/j:"jooo tak to máš blbí" řekla jsem paytonovi ale todle se mě mu už očividně nelíbilo...
P:"co? Prosím? Tak já celý ty dva týdny..... jsem jak holka probrečel a ty se mi zavděčíš takhle? Ty si Teda holka roku...." řekl a já z něho urszene slezla..
T/j:" Joo já nevím kdo to začal a kdo go ukončil.. Teda promiň jen kdo to začal.. Ty jsi Teda kluk roku... Já toho probrečela víc než ty... " řekla jsem mu a už se mi plnili oči slzami... Payton si vztoupnul a šel pomalu ka mě...
P:"promin lásko moe🥺❤️já to tak nemyslel" řekl a já se otočila a Skočila na něj.. S paytonem se to trošku zamotslo ale zůstal stát na nohách... Pomalu si se mnou sednul... Já jsem se k němu přitulila a on zas ke mě...
P:"ani nevíš jak jsem strašněoc rád že si mi dala druhou šanci... Prostě já bych tě stratit nemohl..." řekl mi pay když jsem zrovna nadávala jeho vůni...
T/j:"já tfebe taky ne" zamumlala jsem mu do hrudi... Payton mi položil bradu na mají hlavu... A hladil mě po zadíčkách...mě to bylo pohodlný tak jsem si naštelova záda, tak aby mě podrbal na tom místě kam jsem si nedošáhla...payton se usmál...
P:"kolik je hodin?" zeptal se mě.
T/j:"14:24, v 13:52 jste se porvali s Aidanem..." řekla jsem se a divila jsem se kolik je hodin... Začala jsem ho hladit po jeho břišácích...payton se usmál a rekl...
P:" takže sex na usmíření bude?"
T/j:" Drž hubu nebo si to ještě rozmyslím...." řekla jsem a Payton se mi hned vrhnul na rty.. Do polibku se mi smál jako sluníčko....ja premýšlela jsezli nás vztah bude fungovat... Protože vztahy na dálku moc nefungují.. Ale teď jsem to neřešila....řešila jsem už jenom paytona a jeho nedočkavého kamaráda 😏rukama jsem mu hladila jeho stehna.. A občas jsem se dostala k jeho kamarádovi.... Payton vždycky zaknmňučel a já se usmála.... Bavilo mě ho takhle trápit... Payton mě z ničeho nic schodů pod sebe a sedl si na mě rozkrčmo....
P:"budeš ještě provokovat?" řekl.
T/j:"možná a co by si mi udělal?" odpověděla jsem a pay si sundal tričko.. Mě ho trošku vyhrnul a začal mi líbat mé bříško... U kterýho se na chvilinku zastavil..
T/j:"copak se stalo?" zeptala jsem se paytona ten jenom pokrčil rameny a zase mě začal líbat.... Ale když byl u podbříšku znova se zastavil...
T/j:"Pay? Stalo se něco.. Popravdě mě děsíš.." řekla jsem mu a on si lehl si na mě lehnul...
P:"já vím že je nějak brzo... Ale ty víš jak jsem ti říkal že jednou s tou nejúžasnější holkou chci mít miminko?
Tak já si myslím že jsem ji našel🥺." Řekl mi pay a já se usmála...
T/j:"jooo tak to si ještě pár let počkáš❤️😏" řekla jsem mu a on se usmál....
P:"ja vím ale ty jsi říkala že nikdy chtít dítě nechceš.."
T/j:"tak jsem změnila názor miláčku...ale jak říkám ještě si musíš počkat.." řekla jsem a pay se usmál.. Aby jste to pochopili.. Vždycky jsem řikala že děcko Nikdy nechci.. Ale když jsem začala chodit s paytonem. Všechno se změnilo....
Z mích myšlenek mě probudí payton jazyk který vytváří lehkou a mokrou cestičku 😏. Když dojde k mím legínam tak mi je stáhne... Společně s kalhotkami... Šibalsky se má ne usměje a strčí do mě 2 prsty.... Já zavdychám... Payton pomalu začne prstama hejbat sem a tam.. Jde si svým pomalím tempíčkem.... Aby mě mohl dostat k šílenství.. Já jinak že..
Potom je za mě vytáhne a začne si rozepínat kalhoty... Ty si vskelne a na mě vykoukne jeho kamarádíček...pomalinku do me vjede.. A já zavdychala... Když byl pomalu ve mě celou jeho délkou ve mě tak se naklonil tak abych se mohla zadrábnou za jeho záda... To jsem udělala a své nehty jsem mu doslova zadrápla do kůže... Payton se začala ve mě hýbat... Ale potom už zrychlil a to hodně...
P:"PočKej ještě ChviLku" zavzdychal payton a začal ještě drsněji a tvrději přirážet.. A já to už nevydržela...
T/j:"PAYTONE" vykřikla jsem a udělala se... Payton ale ještě ne.... Nějak podezřelá rychle ho země vytáhnul...
P:"udělej pr-joooo" mě bylo jasný na či mysli tak jsem mu ho začala kouřit....popravde do 30 sekund byl udělanej...
P:"T/j..spolkni to" řekl a já poslechla... Spolkla jsem jak řekl a pot mu ztejal po čele...
P:"ani nevíš jak moooc tě miluju❤️🥺"
T/j:"já tebe víc" řekla a a dala mu pusu kterou ještě měla zaslanou od jeho Mrdek... 😏❤️🤣...................
ČTEŠ
🥀🌹🌷 Don't Give Me Hope If You🥀🌹🌷 //DOKONČENO//
Truyện NgắnJestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze ho psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky podle toho tak ten p...