Když skončila další dlouhá hodina začala takzvaná *velká přestávka* a my se šli nasvačit. Payton se otočil na cierru a začali se o něčem bavit...já jsem šla k paytonovy a natiskla jsem se na něj co nejvíc....
Pov payton....
Otočil jsem se na cierru a začal si s ní povídat.. Zajímalo mě jestli se t/j na to vysere a půjde za někým jiným nebo si mě půjde chránit... A jasně že si mě šla chránit. Natiskla se ke mě a dala mi pusinku na krk.. Cierra si ji projela pohledem a tak divně se ušklíbla.
Ci:"takže paytne... To je?"
P:"to je moje úžasná přítelkyně t/j.." řekl jsem a trošku se odsunul s židlí. T/j jsem zatáhl za ruku tak aby si na mě sedla.. A ona tak udělala.. Bylo poznat že ji cierra nesedí.. A furt se ke mě tulí a všímá si mě ještě víc než normálně.. Což se mi líbí..."hmmm todle asi budu dělat častěji než normálně" a to jsme každý den spolu minimálně 15-16 hodin.....chvilku se mě cierrea vyptávala na normální věci e potom už to šlo hoodně do osobních věcí... T/j mě začala tahat za vlasy a já se trošku pootočil abych viděl co dělá... Pletla mi pletený copanek. Což se mi líbilo že si hraje s nimi vlasy a přitom poslouchá...
Ci:"noo a třeba jaký je tvůj typ holky?" zeptala se mě z ničeho nic cierra.
P:"ten co mi sedí na klíně" odpověděl jsem jednoduše... Ale muselo to znít trošku jinak než jsem si myslel protože se mě potom zeptala na něco co mě zaskočilo.
Ci:"jakože kurvy nebo tak jak vypadá t/j?" zeptala se a t/j se zastavilo z drbkáním na mých zádech...
P:"jakože tak jak vypadá... Kurvy z celýho srdce nasnáším. Miluju jenom t/j.. Miluju její chování, důvtip, humor.. Prostě jenom ji" odpověděl jsem arogantně jako její obličej po celou dobu.. T/j mi zavrněla do ouška a začala mi jemně svýma nechtíkama přejíždět po tričku... A tím že mi seděla rozkrčmo na mém emílkovy😏 vůbec nepomohlo.. už jsem cítil na svém citlivé místě to je uplí... Modlil jsem se aby to t/j nezaregistrovala...
Ci:"hmmm a jak to máš se svým sexuálním životem? Tedaaa chtěla jsem říct" chvilku se zasekla a já na ní koukal jako na magora..
Ci:"hmm zajímavé...ale stejně co kdyby se tu objevila holka která je ve všem lepší než t/j? Furt by si byl s ní?"
P:"a tím jako naražíš na co?" zeptal jsem se jí... Protože jsem věděl moc dobře o čem mluví.
Ci:"o tom že ti toho můžu nabídnou ještě víc než t/j a ještě víc bych tě milovala😏" řekla a nato už t/j reagovala...
T/j:"tak to Teda prrrrr holčičko....tak aby jsi věděla payton je můj,miluju ho tak že to je nepopsatelné a ještě něco takovýho vypustíš z huby tak přísahám ž-"
P:" v klidu zlato... Já vím že tebe nikdo nenahradí.. A nikdo MI TOHO NENABÍDNE VÍC NEŽ T/J." řekl jsem s důrazem na posledních 6 slov.. T/J se na mě koukala nechapavým obličejem a cierra se nafoukla jako paní rybová ze spongeboba (výslovnost pro ty co neznají *spanžboba*) a prostě jsem měl strašný nutkání něco udělat... A protože vím že teď máme volnou hodinu.. Což znamena že můžeme buď být ve třídě s učitelem nebo v naší knihovně. Naše třída ale radši studuje s učitelem protože mají o této hodině dovolený mobil. A už jsem si plánoval jak to udělám....
P:"tak pojď t/j ještě musíme zajít do tý knihovny aby jsme našli tu knížku na povinnou četbu.." řekl jsem a t/j se na mě tak nechápavě podívala.............Pov t/j.........
P:"tak pojď t/j ještě musíme zajít do tý knihovny aby jsme našli tu knížku na povinnou četbu.." řekl mi pay a já se na něho nechápavě podívala.. Popravdě já vůbec nevěděla jak mám reagovat. Já jsem vztala z paytona a potom se zvedl i payton.. Ten mě vzal za ruku a já se na cierru povrchně a výtězně usmála. Šli jsme do zadu za naší takovou partou a pay řekl..
P:"hele já si ještě dojdu do knihovny s t/j....
L:" ale víte že v knihovně nezvoní?"
P:" no právě takže si musíme Pospíšit."
J:" a na co tam potřebuje? " zeptal se josh a Payton hned odpověděl.
P:" ještě nemám tu povinnou četbu..."
N:" no tak to jdi... Víš jak bývá nasraná angličtinářka když nemáš čtenářský deník.. "
P:"no právě že vím"
Ja:" ty vole ty máš štěstí že je ta volná hodina."řekl Jackson a pay a už mě táhl ven z třídy... Když jsme byli před knihovnou tak zrovna zazvonilo na hodinu.. Payton to neřešil a rychle běžel pro nějakou knížku z povinný četby... Rychle si nějakou vzal a zase jsme šli... Když jsme šli kolem místnosti pro uklízecí přípravky tak mě tam payton zatáhnul.
T/j:"co děláš zlatí? Musíme jít na hodinu.." zeptala jsem se paytona..
P:"pokud vím tak tadle hodina co je teď je volná a mi mužem být místo toho v knihovně.😏😏" řekl pay a šibalsky se usmál..
P:"víš co se mi líbilo?"
T/j:"n-ne?" zakoktala jsem protože jsem se zapřemýšlela....
P:"jak si mě chráníš" řekl a položil knížku na políčku která byla trošku nad ním.
T/j:"tak se mi jako nediv když ta kurva tě bal-" nedořekla jsem protože mě payton začal líbat.... V polibku bylo hodně lásky, emocí.
Payton se do toho líbání smál... Když mi došel vzduch musela jsem se odtrhnout..
P:"moc dobře víš že miluju jenom tebe a nikoho jiného... A taky mi tebe nikdo nenahradí" řekl mi pay a vrhnu se mi na krk.. Mě se to líbilo a tak jsem se nechala.. Paytovy ruce mě hladili na zadku a vždycky se mu povedlo dostat své ruce pod mou mikynu.. Potom mi trošku mikynu potahnul dolů.. (jakoby že ten výstřih trošku zvětšil aby měl lepší přístup k mím prsům..). Na hrudníku tedy na prsou mi začal dělat cucfleky. Abych pravdu řekla trošku jsem se bála že nás načapou...když mi payton dodělal poslední cucfleky tak mi vzal gumičku kterou mám na ruce vždycky jako doplněk... Naznačil mi ať si kleknu. Payton mi začal vytvářet culík aby mu to byli pohodlnější.. Já si mezitím klekla tak aby mě to to bylo pohodlnější.. Payton mi dodělal culík a podíval se na mě. Já se usmála a rozepla mu jeho džíny.... Kalhoty jsem mu dala aby je měl něco málo pod kolenama.. A hned sem viděla jak jeho DOSLOVA napružený kamarád na mě kouká....
P:"jestli nechceš ve škole tak-"nedořel pay protože jsem se na něho zamračila.
P:"už jsem radši zticha😏" řeknul pay a já mu ztáhla jeho černý Calvin Klein Boxerky..... První jsem ho vzala do ruky a začala pomalu pumpovat. Payton potichoučku zavzdychal a je na něho usmála s Mím šibalským pohledem. Potom jsem si ho dala do pusy a začala jsem mu kouřit...takhle jsem mu kouřila asi 2 minutky a potom mě pay upozornil.
P:"miláčku jestli nechceš abych se ti udělal přímo do pusy ve škole tak můžeš přestat.." řekl pay ale mě to donutilo ještě víc zrychlit protože ani pay nikdy v tom nejlepším nepřestává.. Po asi cca37 sekundách se mi udělal přímo do pusy.
P:"a budeš hodná holka a spolkneš?" řekl pay a já spokla.. Pay mě pohladil o vlasech a já mu nasadila jeho Boxerky a poté i jeho džíny... Pay mi pomohl svstát a já se na něho usmála. Payton vytáhl balíček kapesníku a utrel mi ještě zbytek kolem pusy.. Já se na něho podívala a on řekl.
P:" no co? Teď jsem tě nakrmil jako miminko😏" a já se jsem mu ukázala pouze Fakáč a jakože:🖕🏻👁️👄👁️🖕🏻
T/j:"ty by si mi měl spíš poděkovat a říct mi že jsem tě dobře udělala a ještě k tomu ve škole..." řekla jsem mu. Pay se usmál a natáhnul se pro knížku..
Já se ještě do upravila aby to nebylo poznat a šli jsme směrem do třídy..
Já zaklepal na třídu a poté payton otevřel dveře.
Uč:"koukám že pan Moormeier chodí i do knihovny..." rýpnul si učitel do paye.
Uč:"no a slečna t/P se dokázal i vrátit z knihovny..." a ano jsem ten tip který si spíš čte než je na telefonu.. Ale většinou čtu deníky malého poseroutky😏. Když jsem na mobilu tak čtu zase na wattpadu...
(žádná placená propagace)
P:"to víte no.... Nepotrřbuju mít průser od učitelky na angličtinu a dostat seřváno že jsem neudělal čtenářský deník."
Uč:" to tě taky činí paytone... A předpokládám že t/j zase nechtěla dostat seřváno od knihovnice že?" zeptal se mě učitel a já pouze přikývla...........................
Originální kontetnt toto....
SLÍBILA JSEM SI ŽE I PŘES TO CO SE DĚJE NESMÍM NARUŠIT DĚJ PŘÍBĚHU.
A ano mám tento příběh vymyšlené a už vím jak dopadne.. Možná dobře možná špatně... Anebo nebo mezi tím.
Jinak víte že cierra a Paytonem jsou už ✨officialní pár✨ Cierra to říkala na streamu.... Ale bylo by mi divné proč by to říkala..... Payton nikdy neřekl jak se jeho přítelkyně jmenuje. A pokuď víte kdo byla paytnova ex napište mi to prosím🥺.. Já jim to samozřejmě přeju ale prostě ta holka mi je tak nesympatická a nesedí mi k němu... Ale hlavní je že pay je šťastný❤️🥰 a pokud je on šťastný tak i já z ¼ takže tak🥰❤️
Ale stejně ji nemám ráda
NESNÁŠÍM JI Z CELÉHO MÉHO SRDÍČKA..
🖕🏻(👁️💧👄💧👁️) 🔫
JINAK OMLOUVÁM SE ŽE DÍL V CELKU O NIČEM ALE VŮBEC NA TODLE NEMÁM NÁLADU HLAVNĚ POTOM CO SE DĚJE A DÍT BUDE😢💔📉📈📉📈
ČTEŠ
🥀🌹🌷 Don't Give Me Hope If You🥀🌹🌷 //DOKONČENO//
Kısa HikayeJestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze ho psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky podle toho tak ten p...