Yeni okul,yeni sınıf ,yeni arkadaşlar uzun süre sonra istediğim şey bu hastanede hep bu anı bekledim. Umarım bu sefer mutlu olurum.
Eski okulumda sürekli dışlandım.O zamanlar insanlar ile iletişime geçmeye aşırı korkardım. Güzeldim ama gözlük taktığım için belli olmazdı annem sürekli bunu derdi bana.Ama benim gözlerim bozuk . İnek öğrenci tipindeydim.
Bir gün sınıfta bir kavga çıktı. Nedeni bilmiyorum sınıfa girdiğimde gördüm kavgayı. Sıram cam kenarındaydı tam sirama oturucaken bı anda birisi bana çarptı ve bende malesef açık olan camdan aşağı uçtum. Sınıfımız 3.kattaydı nerdeyse bütün kemiklerim kırılmış, bazıları benim öldüğümü bile düşünmüşler.O günden beri hastanede tedavi görüyorum.
Annem ise bu olaydan sonra okulumu değiştirdi. Şimdi ise başka bir okuldayım artık.
Okulun bahçesinden içeri girdim. Bu okula yeni bir Soojin olarak girdim . Gözlük yok, eskisi kadar sosyofobi etkisi yok, eteğin altına çorap bile yok, cidden değiştim hastane süresinde kaybolmuş kendimi buldum.
Filmlerde olduğu gibi girdiğim anda bana bakan gözler olmadı. Okula girdim ,okulun girişinde bulunan okul posterinden müdürün odasını buldum ve ilerlemeye başladım.
Müdürün odasını bulunca kapıyı tıklattım. Gir komutunu alınca yavaşça kapıyı açtım ve içeri girdim. Girdiğim anda müdür ayağa kalkmıştı ve bende nezaketen eğilmek zorundayım.Eli ile masasının yanındaki koltuğu göstermişti, yani bana otur dmeek istiyordu. Yavaşça ilerledim ve oturdum.
"Hoşgeldin sen yeni öğrencilerden biri olmalısın."
Evet anlamına kafamı eğdigimde.Tekrar konuştu.
"Yaka kartın yok galiba ilk defa okula geliyorsun."
Aynı şekilde kafamı eğdiğimde . Gülümseyerek sözüne devam etti.
"Adın ne? Burada yeni öğrencilerin kartı var seninkide aralarında olması lazım,hem sana geçmiş listesi kağıdıni vericeğim sınıf ogretmenini bulup onunla birlikte sınıfa git"
Cümlesini tamamladığında ben söze girdim.
"Hwang Soojin efendim."
Adımı duyduğu anda önünde bulunan öğrenci kartlarına bakmaya başladı aralarından bir tanesini alıp bana uzattı sonra ise masasının yanında bulunan çekmeceli dolaptan birkaç kağıt çıkartıp bana uzattı.
Yaka kartımı alıp gereken yarı taktığımda diğer elime kağıtları alıp ayaklandım. Yavaşça eğilip odadan çıktım.
Müdür bana öğretmenler odasının bu koridorun sonunda olduğunu söylemişti. İlerlemeye devam ettim. Bulduğumda kapıyı tıklatarak içeri girdim . Aradığım kişi bay Lee Jae hyuk.
"Bay Lee Jae hyuk?!"
Tam önümde duran masadaki adam ayağa kalkarak benim dedi. Yavaşça ilerledim.
"Ahh Sen yeni öğrenci olmalısın adın Soojin demi"
Evet anlamında kafamı salladığımda elimdeki kağıtları yavaşça aldı ve önündeki bilgisayara bişeyler yazmaya başladı anladığım kadarı ile sınıf listesine adımı geçiriyor. Hala bilgisayar ile ilgilenirken zil sesi duyuldu. Birkaç öğretmen hemen ayaklandı ve odadan çıktı. Bazıları ise hala sohbet ediyordu. Bay Lee ayaklandığında gitmemiz gerektiğini anladım.
"Lütfen beni takip et " dediğini yaparak yavaşça ilerlemeye başladım. Koridorlar çoktan boşalmış çok disiplinli bir okul diyicektim ki sınıflardan çıkan sesleri saymazsak bazıları cidden hayvan gibi aniriuor bazılarının ne yaptığı bile belli değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(✓)𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐫𝐢𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞 ꨄ︎ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧
Random(CRİNGELİK VARR!!!) Okulun bad boy tipi Hyonjin ve Okulun şirin şebeki Hyunjin?!? Taraf senin?! ©Jakeverything