Băiatul din vis| PROLOG

1.8K 114 6
                                    

PROLOG:
"Nuu, te rog, lasă-mă in pace! Dă-mi drumul!" țip, lacrimile firbinți făcându-şi loc pe chipul meu.

Deabia îmi mai pot simți stomacul din cauza loviturii ce tocmai am primit-o puțin mai devreme.

"Hai păpusă, fi serioasă." aud tonul amuzant al băiatul din fața mea şi îl văd cum îşi ridică din nou palma asupra mea.

Simt cum din obrazul meu drept ies flacări şi asta din cauza palmei sale grele care mi-a făcut capul să se întoarcă spre partea stângă.

La dracu'! Asta durea ca naiba!

S-a uitat serios la mine, pe fața lui putând să citesc nervozitatea. De ce era oare atât de nervos? De ce pe mine?

"Uite cum stă treaba păpuşă. Eu nu te urmăresc de atâta timp degeaba. Sunt aici pentru răzbunare și nimic altceva, așa că încearcă să nu te mai smiorcăi ca un copil mic pentru că s-ar putea să mă enervez și mai rău şi nu cred că ai vrea să se întâmple asta." scapă un râs scurt și îi pot vedea buzele cum se mişcă în continuare.

"Vrei să mă vezi și mai nervos de atât?" privirea lui parcă m-ar fi ucis, nu mai puteam nici să vorbesc de frică.

"N-nn-nuu." răspund bâlbâindu-mă, înfricoşată deja de gândul că m-ar putea omorâ.

"Așa ziceam și eu, păpusă inocentă și cuminte."

Ce am facut eu sa merit toate astea? Ce am făcut rău ca să mă trezesc cu un psihopat mascat în camera mea care mă m-ai și bate și îmi spune că eu sunt răzbunarea lui?!

Ahh, stomacul mă doare groaznic, de parcă aș fi avut acolo o gaură.

Scot câteva gemete de durere şi îl văd cum se apropie din nou de mine. Îmi ridică bărbia, putând să îi văd acum ochii perfect. 

Cum poate un așa psihopat să aibă niște ochi atât de frumoşi? O nuanță de verde superb, ca de smarald, care îi dădeau de gol identitate într-un fel, dar nu știu în ce sens, ca și când era un tunel întunecat iar la capat era o luminiță. Cred că am înebunit din cauza durerii.

"Uite cum stă treaba. Acum să zicem că ai scăpat de mine, dar nu te bucura, o să ne reîntâlnim păpusă, de acum ești a mea, ești răzbunarea mea!"

A început să râdă, un râs malefic care mă speria de moarte.

Deodată am simțit cum ceva îmi lovește din nou stomacul. De data asta impactul s-a simțit mai tare și vederea mea se încețoșează din ce în ce mai tare.

Nu mai văd nimic.

Totul este în întuneric acum."

Băiatul din vis  |H.S|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum