10

1.3K 33 6
                                    

- Úristen, és annyira aranyos és vicces. Komolyan mondom hogy első látásra szerelmes lettem belé. - Magyarázza Carla vigyorogva. Már egy órája nálunk volt, és be nem állt a szája. Elmondása szerint Jake a legfigyelmesebb srác akit az ember el tud képzelni. Mint kiderült tegnap este az történt, hogy az én nagyon okos barátnőm egész nap nem evett semmit, ezért nagyon hamar kiütötte magát a buliban. És Jake, a hős lovag ahelyett hogy magára hagyta volna, egész este vigyázott rá. Nem arról van szó, hogy nem örültem Carla boldogságának, szimplán túl jól ismertem. Sajnos fiúk terén nagyon naiv, és ezt a legtöbb féreg ki is használja. Én pedig minden egyes alkalommal ápolgathatom az összetört szívét. Persze ő az összes srácnál elmondja, hogy "ő most más mint a többi", én pedig csak imádkozni tudok hogy így legyen. 

- De még egyszer nagyon sajnálom, hogy ott hagytalak egyedül egész estére, ígérem nem lesz több ilyen. De mesélj, elvoltál a szépfiúkkal? - Húzogatta a szemöldökét. Ó igen, azt hiszem rajtam a sor hogy meséljek, mert lenne mit. 

- Hát, igen. Lent játszottunk a pincében. Tök jó fejek, nem olyan beképzeltek mint amilyennek tűnnek. 

- Na látod, mondtam én hogy jól fogod magad érezni. Basszus tényleg amúgy, mondta apa, hogy nem látott téged megérkezni pedig sokáig fent volt. A szüleid nem akadtak ki, hogy hazajöttél este? Meg hogy elmentél bulizni? - Kérdezte aggódva. Itt volt a lehetőség, hogy elmondjam neki hogyan is alakult az estém, de valahogy nem vett rá a lélek. Nem akartam hallgatni, hogy úristen biztos bejövök Lukenak, meg az összes többi kombinálását. Így hát hazudtam. 

- Dehogy, észre se vették igazából. 

      Carla végül olyan este 9 fele ment haza, addig sorozatoztunk meg beszélgettünk. Mivel iszonyatosan fáradt voltam, gyorsan lezuhanyoztam és bedőltem az ágyba. Már épp az elalvás szélén álltam, amikor a párnám alá dugott telefonom jelezte hogy üzenetem jött, de én figyelmen kívül hagytam. Aztán megint csengett egyet, majd megint és megint. Megelégeltem és mérgesen kirángattam, hogy megnézzem ki írogat.  

Ismeretlen szám: Kibaszott jól néztél ki tegnap abban a szoknyában. 
Ismeretlen szám: Bár ha őszinte akarok lenni a kislányos stílusod jobban felizgat de ez is kibaszott szexi. 
Ismeretlen szám: Ó, és nehogy azt hidd, hogy nem tudom milyen rossz kislány voltál tegnap este. Elkélne neked egy kiadós elfenekelés, hogy tudd nem alszunk ott random fiúknál. Főleg nem Hemmingsnél. 

Hát ez kurva jó. Teljesen el is feledkeztem a titkos zaklatómról. De most nem is ez aggasztott a legjobban, hanem az, hogy ezek szerint már mindenki tudja, hogy Lukenál aludtam. Már csak az a kérdés, hogy Luke mondta el mindenkinek, vagy a haverjai kotyogták ki. Bár szerintem ezt sose fogom megtudni, de azért egy próbát megért: 

Én: Honnan tudod? 

Ismeretlen szám: Én mindenről tudok. 

Én: Miért ki vagy te? 

Ismeretlen szám: Szép próbálkozás, de még nem jött el az ideje hogy megtudd. 

Én: És mikor tudom meg? 

Ismeretlen szám: Majd ha jó kislány leszel. 
Ismeretlen szám: Például kezdd azzal, hogy elmondod mi történt tegnap este köztetek a szőkével. 

Én: Válaszolok, ha előtte én is megtudok rólad valamit, ha már te mindent tudsz rólam. 

    Persze eszem ágában se volt elmondani, már ha lett volna mit elmondani. De legalább kihasználhattam az alkalmat, hátha sikerül valamit megtudnom az ismeretlen srácról. 

Ismeretlen szám: Rendben, először és utoljára, remélem megértetted. 
Ismeretlen szám: Egyet kérdezhetsz. 

Én: Ismerlek? 

   Nem jutott ennél jobb kérdés az eszembe. Tudtam hogyha túl konkrét dolgot kérdeznék, tuti nem válaszolna, és elszalasztottam volna a lehetőséget.  

Ismeretlen szám: Igen ismersz Ashley

   Na hát ezt jól elbasztam hisz azért elég sok embert ismerek, és ezzel nem vagyok előrébb. 

Ismeretlen szám: Rendben most te jössz. Mondd el szépen mit csinált veled az a rohadt Hemmings. 

Én: Semmit. Segített mert nem tudtam hol aludni. 

Ismeretlen szám: Ne hazudj nekem! Legyél jó kislány és meséld el mi történt. 

Én: Nem hazudok, ez az igazság!

Ismeretlen szám: Hát, ezzel nem elégszem meg, átvertél. Ezért büntetést érdemelsz. 

Én: Miről beszélsz?

Ismeretlen szám: Azt akarod hogy hétfőre az egész suli megtudja, hogy Ashley Frey részegen Luke Hemmingssel töltötte az éjszakát?

Én: Nem! Bármit megteszek, csak kérlek ne mondd el senkinek. 

      Na igen,ezt hihetetlen meggondolatlanságból írtam. De nem akartam, hogy pletykáljanak rólam, és én legyek az elsős ribanc a suliban. 

Ismeretlen szám: Szavadon foglak. Kérek egy képet, amit most csinálsz csak is nekem. 

  Édes istenem! Felültem az ágyon, felkapcsoltam a kislámpámat, és csináltam egy képet magamról. Az arcom teljesen érzelemmentes, semmi smink nincs rajtam és a hajam is kócos. Rémesen festettem.Végül is nem mondta egy szóval sem, hogy milyen képre gondol, szimplán annyit, hogy most csináljam. Plusz reménykedtem benne, hogy a borzalmas külsőm elijeszti és békén hagy. Így hát elküldtem neki a fotót. 

Ismeretlen szám: Annyira gyönyörű vagy 

  Micsoda? Mindenre számítottam csak erre nem. Igazából még soha nem mondta nekem senki, hogy gyönyörű vagyok a szüleimen és Carlan kívül. Valahogy jól esett ezt hallani, még ha azt se tudom ki írta, de az üzenetet elolvasva akaratlanul is elmosolyodtam...



Reckless messagesWhere stories live. Discover now