Yoon Jong-woo obudził się w szpitalnym łóżku.
Był bardzo zdezorientowany i szybko zaczął rozglądać się po małym pokoju. Pomieszczenie było utrzymane w kolorach bieli i szarości. Jong-woo zobaczył tylko okno po prawej stronie, a po lewej mały stolik, kroplówkę oraz krzesło. Nienawidził szpitali, a dokładniej panującej tam atmosfery oraz specyficznego zapachu, który czuł nawet po opuszczeniu budynku. Dlatego zawsze gdy był ranny unikał szpitala jak ognia i próbował wyleczyć się sam lub po pobycie mył się kilka razy by zmyć ten szczególny zapach. Chłopak czuł się wyczerpany jednak najbardziej dokuczliwy był silny ból głowy. Zauważył, że jest sam co go nie zdziwiło, ponieważ za oknem się ściemniało, więc czas na wizyty zapewne się skończył. Pokój był również jednoosobowy, dlatego nie było innego pacjenta obok. Najbardziej martwił się tym, że nie wie dlaczego się tutaj znalazł i ile tu jest, jednak zrzucił to na wyczerpanie i ból głowy. Lubił od zawsze przyglądać się niebu oraz ludziom, którzy gdzieś się spieszyli, dlatego odwrócił głowę w stronę okna na ile pozwalał mu pulsujący ból. Po kilku sekundach wpatrywania się w przeciwległy budynek, który był bardzo oświetlony i kolorowy, a ludzie tylko wchodzili i wychodzili jak mrówki, poczuł się obserwowany. Po chwilowym rozglądaniu zauważył osobę stojącą obok drzewa. Była ona dość wysoka, ale duży kaptur i pora dnia utrudniała rozpoznanie kto to jest. Lekko się wystraszył, ponieważ wydawało mu się, że ta postać ciągle na niego patrzy i obserwuje jego każdy ruch, lecz musiał odwrócić wzrok do wchodzącej do pokoju pielęgniarki. Zapewnił ją, że czuje się dobrze chociaż ból głowy był coraz silniejszy, jednak nie chciał stracić z oczu tajemniczej postaci i czekał gdy tylko będzie mógł znów odwrócić głowę do okna. Yoon nie chciał robić tego przy kobiecie, ponieważ wiedział , że domyśli się o bolącym miejscu po jego mimice twarzy i powolnym obracaniu głowy. Po kilku minutach pielęgniarka wyszła, uprzedzając, że za chwilę przyjdzie lekarz. Przed nim Jongwoo też chciał wszystko ukryć, ponieważ marzył o najszybszym opuszczeniu szpitala. Po zamknięciu się drzwi jak najszybciej mógł, spojrzał za okno, jednak postaci już nie było...
...
Mam nadzieję, że moja historia wam się spodoba. Następny rozdział już niebawem :))
CZYTASZ
Hell Is Other People 2
Mystery / ThrillerDruga część Hell Is Other People. Jest ona wymyślona przeze mnie dlatego może wystąpić wiele zmian lub innych rzeczy niż w serialu. Yoon Jong-woo budzi się w szpitalu. Niestety po wielu różnych zdarzeniach nie pamięta pewnych rzeczy. Próbuje żyć n...