Pohled Dominika:
V hlavě si přehrávám její krásnou tvář, její oči, které na mě z obrázku zářily a propalovaly mě pohledem, veškeré kouzlo, co ze sebe vyzařuje. Nemám v plicích žádný vzduch, když směrem ke fotografii zvedám zapalovač s otevřeným plamenem. Je čas, abych se té fotky zbavil. Nejde to. Jsem na ti příliš slabý. Nakonec zapalovač zhasnu a fotografii odložím na stůl.
Nalévám si do poháru kořalku a pohledem skenuji svůj byt. Dříve tu všude byly polonahé dívky, které se mě pokoušely dělat šťastným. Nikdy to žádná nedokázala. Jsou to jen prázdné těla bez osobnosti. Stejný příběh pořád dokola. Tentokrát mi žádná droga na náladě nepřidá.
Opíjím se nejen alkoholem, ale i neustálým pohledem na její půvab. Pořád přemýšlím, jak může znít její hlas, kde ji najít? Mam chuť se na všechno vykašlat a utéct ji hledat. Vlastně, co mi brání?
Rychlými pohyby si do tašky skládám kousky oblečení, které by se mi mohli hodit, také hygienu a nějaké jídlo. Nemám tušení, kam se mám vypravit. Budu doufat v to, že mi osud dá nějaké znamení.
Zamykám byt a chystám se odejít, přemýšlím, kam mě mé kroky povedou jako první. Zjistím otázku na svou odpověď jakmile vyjdu před dům a něco zpozoruji.
Pohled Emy:
Líčím se ve zpětném zrcadle auta. Na rty si nanáším krvavě červenou rtěnku. Čekám až zahlídnu Dominika. Vím, kdo je zač, znám ho moc dobře. Je mi znám každý jeho krok a myšlenka. Předpokládám, že se mě teď bude snažit najít. A moje předtucha byla správná, uviděla jsem ho jak opouštím dveře svého domu a ocitá se na ulici.
Před domem jsem mu zanechala další stopu ke mně. Jedná se o kousek papíru, na kterém jsou nalepeny písmena. Písmena jseem vystříhala z novin a poskládala z nich slova "Green light". Green light je název klubu, kde mě může najít. Pracuji zde jako tanečnice u tyče. Vlastně to není ani tak tanečnice, jako prostě striptérka, která svoje tělo vlní v laciném kostýmku u tyče. Nesnáším svoje zaměstnání, ale ty peníze za to stojí. Nesnáším pohledy těch oplzlých staříků a jejich nechutné dotyky. Proto potřebuji Dominika, je mladý, úspěšný a má peníze.
Nejspíš mu to hned nedojde, je hloupější, než já. Ale učí se rychle. Říkal, že nebude nikdy zamilovaný a přitom mě nemůže vypudit z hlavy. Mě, holku, kterou vůbec nezná. Baví mě tahle hra. Když šel od Jakuba a já ho sledovala v parku a volala jeho hlas, byl vyděšený k smrti, chudáček. Kluci mu nevěří, což je součást mého plánu. Je lepší, když ho budou mít za blázna.
Nemusela jsem se ani vloupat k němu do bytu, abych ho tu danou noc vystrašila. Udělala jsem si kopii klíčů před několika týdny, kdy se tak opil v jednom baru, že nevnímal okolí. Klíče měl v kapse. Bylo to lehčí, než jsem si myslela. Tu skleničku jsem rozbila omylem. ale nakonec to jen prospělo tomu, aby si myslel, že vážně trpí halucinacemi.
Skrz zatemněná skla auta sleduji, jak Dominik zkoumá daný papír, který sebral ze své poštovní schránky. Přečte si ho a okamžitě vzhlédne a prohlíží si lidi na ulici. Musela jsem se zasmát. Chvíli tam ještě stojí a nakonec se vydá pryč. Rozhodla jsem se ho následovat.
Čekám až na semaforu padne zelená, zmáčknu plyn a rozjedu se. Jezdím po silnici, těsně vedle Dominika, který kráčí po chodníku. Jeho kroky se zastaví u jakési budovy, následně vejde dovnitř. Zaparkuji vedle budovy podélně. Zkontroluji název ulice. Hned jsem poznala, že se jedná o místo, kde se nachází jejich nahrávací studio.
Ráda bych vám prozradila, kdo vlastně jsem. Jsem Ema J. Příjmení ze zásady nikdy nikomu neříkám. Každý víkend se probouzím v cizí ložnici nějakého bohatého staršího muže či mladíka. Baví mě si s nimi zahrávat. Stačí jeden pohled, jako škrnutí sirkou vzplane ta touha v jejich mysli. Je jedno, jestli se nakonec spolu objevíme v jejich bytě nebo hotelovém pokoji, dám jim, co potřebují a jakmile spokojeně usnou, z tašky nebo peněženky jim vytáhnu veškeré peníze a uteču. Nikdy mě už znovu neuvidí.
Takto bych to mohla udělat i s Dominikem, ale to bych byla hloupá. Takhle můžu získat daleko víc, než jen po jedné stravené noci. Jeho další úkol je najít klub Green Light. Nenajde mě tam, ale najde tam další stopu.
Pohled Dominika:
Green Light? Co to může znamenat? S přemýšlením jsem se vydal do studia. Skutečně mi ta dívka z fotky dává stopy, anebo si ze mě někdo parádně střílí? Dopravil jsem se do studia, kde jsem věděl, že budu sám a budu mít klid na vlastní tok myšlenek.
Nakonec jsem se rozhodl zadat název Green Light do Googlu. Po pár minutovém hledání jsem zjistil, že je to strip klub tady ve městě. Jak s tím mám naložit?
ČTEŠ
Dívka Z Fotky (Nik Tendo FF)
FanficByl zimní den a Dominik se chystal domů. Něco ho ale zastavilo. Mezi spadanými kuličkami sněhu našel fotografii, na které byla vyobrazena dívka. Kdo je ta dívka? A kde ji najít? To se pokusí zjistit právě on.