±4 İhanet±

1.4K 165 123
                                    

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hava Krallığında her zamankinden farklı olarak güneşli bir hava sürüyordu çünkü Min Yoongi mutluydu.

Ateş ve Su Krallığında olan olay her yerde konuşulmaya başladı ve kendini bildi bileli Ateş Krallığından haz etmeyen Min Yoongi için adeta şenlik günüydü.

Bir yandan da Prenses Lalisa tüm hanımefendiliği ile merdivenlerden iniyor herkesi kendine hayran bırakıyordu nedendir ki bilinmez Prenses Lalisa'da insanı ona çeken bir şeyler vardı.

Bu güzelliğinin ve zarafetinin altında büyük bir kurnazlık yatıyordu,hem de çok büyük.

Genç kızın parlak gözleri abisine gitti,neden bu kadar mutlu olduğunu biliyordu.

"Her şey istediğin gibi gidiyor mutlu musun?" Genç Prenses'in sesiyle gülümseyerek ona baktı Kral Min Yoongi.

"O kız her kimse çok iyi anlaşacağımız kesin." Dedi alayla.

"Prenses Jisoo,onunla nişan günü tanışmıştık."

"Su Krallığında böylesine cesur ve ürkütücü bir insanın olmasına şaşırdım açıkçası bir kardeş ablasına nasıl böyle bir şey yapabilir?"

"Nedense içimden bir ses daha fazlasını olacağını söylüyor."

"O kızla arkadaş ol Lisa ve bana her bilgiyi getir."

"Neden yapacakmışım?"

"Krallığımızın en üst seviyede olmasını istemiyor musun güzel kardeşim?" Min Yoongi'nin sorusuyla genç kız biraz düşündü.

"Pekala arkadaş olmaya çalışırım." Diyip yanından gidecekken sesiyle durdu.

"Bu arada Prens Jungkook ile nasıl gidiyor bir gelişme var mı?"

"Biliyorsun ki uzun zamandır konuşamıyoruz ama en kısa sürede bir yolunu bulacağım."

"Sana güveniyorum Lisa."

"Bu arada Prenses Chaeyoung buraya gelecek senin için bir sorun var mı?"Prenses alayla abisine bakıyordu.

Min Yoongi adını duyduğu kişi yüzünden yutkundu,uzun zamandır görmüyordu gül kokulu kadını.

" Hayır,yok." Prenses aynı zerafeti ile odasına çıktığında Min Yoongi'nin kafasında yeni planlar da ortaya çıkıyordu.

PassionisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin