•
Güneş yılın en sıcak halinde,akan sular ise ılıktı bu Prenses Chaeyoung'un en sevdiği havaydı.
Yeşiller içindeki bahçesinde gezerken çiçekleri ile ilgilenmeden de edemiyordu.
Bir taşın ayağına sekerek gelmesiyle gözleri o yöne döndü ve gördüğü kişiyle âdeta gözleri parladı.
"Jungkook senin burada ne işin var?"
"Abin yani Prens Jimin ile görüştüm,seni de görmek istedim."
"Gel sana yeni yetiştirdiğim çiçekleri göstereyim." Prenses,Prensin elinden tutup çiçeklere yönlendirirken Jungkook birleşen ellerine bakıyordu.
"Nasıllar?" Heyecanlı sorusuna karşılık içten bir gülümseme sundu Jungkook.
Bu kızın yanında kendini fazla özgür ve mutlu hissediyordu.
O sırada uzaktan onları izleyen Min Yoongi'yi farketmemişlerdi bile.
Jisoo
"Canım,yemeğini neden yarım bıraktın?"
"Çünkü doydum Jisoo."
"Birisi yemeğini bitirmeden masadan kalkmak büyük saygısızlık ama ben daha bitirmedim o yüzden lütfen geri otur." Taehyung derim bir nefes verdikten sonra geri yerine oturdu.
Yemeğimi yerken onun bu haline gülmeden edemedim.
"Bugün ne yapacaksın?" Sorumla bana döndü.
"Ben de bilmiyorum."
"Her şey çok ani oldu farkındayım fakat sen artık bir kralsın o yüzden üstüne düşen görevleri yerine getirmelisin krallığımızın bazı bilgilerini öğrenmek için kütüphaneye gidebilirsin eğer çok merak edersen de bana sor cevaplamaktan hiç çekinmem." Diyip masadan kalktım.
"Öyleyse ben kütüphaneye gidiyorum." Adeta kaçarcasına yanımdan uzaklaştı.
Onun arkasından bakarken hizmetlilerden birisi yanımdan geçerken taşıdığı bıçak kolumu yaralamıştı.
"Ben çok özür dilerim Kraliçem isteyerek olmadı hemen sarmak için bir şey getireceğim." İçim sinirle dolup taşarken ona gülümsedim.
Kısa sürede kanayan yaramı sardığımızda yeniden özür dileyerek yanımdan uzaklaştı.
Muhafızlardan birisini yanıma çağırdım.
"Daha demin yanımdan ayrılan hizmetliyi depoda birkaç iş olduğunu söyleyip oraya gönderin." Dediğimde başını salladı ve yanımdan ayrıldı.Odama gidip çekmecemdeki ucunda taşlar olan oldukça güzel bıçağımı cebime attım.
Minik bir şarkı mırıldanarak depoya indiğimde hizmetli verdiğimiz işi yerine getiriyordu beni gördüğünde şaşırdı.
"Kraliçem neden buradasınız?" Ona cevap vermeden daha da yaklaştığımda kekeleyerek konuştu.
"K-kraliçem bir şey mi oldu?" dediğinde bıçağımı boynuna dayadım.
"Daha demin canım acıdı sana eğer bir iş verildiyse onu düzgün yerine getir!"
"Özür dilerim Kraliçem,çok özür dilerim." Ağlayarak söylediği şey ike kıkırdadım.
"Bu cümleden nefret ediyorum." Diyip boğazını kestiğimde kanları hem yüzüme hem de kıyafetime bulaşmıştı.
Kahkaha atarak önüme döndüğümde karşımda Kral Min'i görmeyi beklemiyordum.
"Korktun mu?" dedim gülerek fakat o da gülümsüyordu.
"Aksine zevk aldım."
"Neden geldin buraya?"
"Seni görmek için geldim ama ses duyunca yönümü değiştirdim ne şans ki seni buldum."
"Neden beni görmek istedin?"
"Ortak olalım Kraliçe Kim."
"Bunu neden istiyorsun?"
"Bu ikimizin de yararına olur."
"Daha seni tanımıyorum bile."
"Bu cinayeti senin işlediğini gördüm fakat bundan zevk aldığımı söyledim başka birisi olsaydı korkarak yanından kaçmaz mıydı,ben de senin gibiyim biz aynıyız Kraliçe Kim."
"Neden ortak olacağız."
"İkimizin de istediği kişiler var öyle değil mi?"
"Ben zaten istediğimi aldım."
"Yanılıyorsun Taehyung hâlâ Irene'in peşinde ve onu koruyor."
"Nereden biliyorsun bunu?" sinirle söylediğim şey ile gülümsedi.
"Prenses Chaeyoung,onu istiyorum ama o aptal Prens Jungkook benim olanın aklını karıştırıyor."
"Peki bunun beni ilgilendiren kısmı?"
"Prens Jungkook ve Kral Taehyung biliyorsun ki kardeş ve Taehyung'un emri ile Jungkook Irene'i koruyormuş."
"Benden ne istiyorsun?"
"Sadece istediklerimizi almak için birbirimize yardım etmeliyiz."
"Ben istediğimi her türlü alırım Kral Min."
"Senin gücün var evet ama iletişimin yok uzun yıllardır Krallık yapıyorum ve her yer ile iletişime geçebilirim üstelik gerçekten iyi casuslarımda var senin gücün ve benim bilgim birleşirse neler olabileceğini tahmin ediyor musun Kraliçe Kim?"
Biraz düşündükten sonra ona elimi uzattığımda gülümseyerek o da elini uzattı.
"Eğer hainlik yaparsan seni kendi ellerimle öldürürüm Kral Min."
"Merak etme bundan sonra kimsenin yenemeyeceği bir ikiliyiz."
O gün,soğuk depoda 2 yılanın birleşmesi gerçekleşti o 2 yılan asırlar sonra yeni sahiplerini buldular.
^^===^^===^^===^^===^^===^^===
Şimdi Jisoo'nun hareketlerini abartılı bulan varsa açıklama yapıyorum.
Kendisi yaşadığı olaylardan sonra psikolojisi bozulmuş bir kız psikolojide buna antisosyal kişilik bozukluğu da deniyor Yoongi'de de aynı şey var.
2 yılan olayına gelirsek mecaz anlamda kullanmadım ayrıntılarını sonra anlatacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passionis
Hayran Kurgu"Sadece kötü olmakta iyiyim." Her zaman bizlere ana karakterler iyi sunuldu,kusursuzlardı ama burada öyle değil o sevilmeyen kötü karakterin neden böyle olduğunu öğreneceğiz bts±bp kraliyet×fantastik