±10 Anı±

1K 143 26
                                    

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lisa

Toprak Krallığı'na olan adımlarımı daha da hızlandırdım,girişten geçtikten sonra Chaeyoung ile her zamanki yerimize yaşlı bir ağacın altına doğru ilerledim fakat bir süre sonra adımlarım yavaşladı ve en sonunda durdu.

Chaeyoung,yaşlı ağacın altında Jungkook ile eğleniyor gibi görünüyordu.

İçimde biriken nefret duygusu açığa çıktığında sert bir adım attım ve beni durduran şey omzuma konan bir el oldu.

"Kardeşimi üzmemen gerektiği hakkında seni uyardım Prenses Lalisa." Duyduğum ses ile arkama döndüm.

"Sizi ilgilendirmeyen şeylere burnunuzu sokmayın Prens Jimin,ayrıca kimseyi üzecek bir durumum yok."

"Diller yalan söyleyebilir Lalisa fakat gözler asla yalan söylemez ve ben sandığın daha zeki bir adamım." Bakışları direkt olarak gözlerimdeydi.

Cürretkar bir şekilde gülümsedim.
"Ben de sandığınızdan daha zeki bir kadınım ve sizi uyarırım zeki kadınlarla baş etmek biraz daha zordur." Son kez arkamda bıraktığım Jungkook ve Chaeyoung'a baktıktan sonra oradan hızlıca ayrıldım.

Bu seferki hedefim Su Krallığı'ydı.

Muhafızlar beni görünce kapıyı açtılar ve bir süredir uğramadığım Krallığa adımlarımı attım.

"Prenses Lalisa,seni görmek güzel." Kraliçe Jisoo kırmızı elbisesi ile yanıma geldi.

"Sizi de öyle Kraliçe Jisoo."

"Seni buraya neyin getirdiğini merak ettim."

"Tek başına olduğuna dair duyumlar aldım o yüzden yanına geldim,sahi Kral Taehyung nerede?"

Jisoo göz devirdi ve benim oturmam için büyük salonu gösterdi.

"Krallığın işleri ile uğraşmak istiyormuş."

"Ah anladım."

"Çay içer misin?" Dediğinde başımı salladım o da hizmetlilerle konuştuktan sonra çaylarımız gelmişti.

"Prenses Jennie neden uğramıyor?" Sorumla bir süre düşündü.

"Eminim onunda kendine göre işleri vardır."

Konu konuyu açarken hakkımızda bilmediğimiz pek çok şeyi öğrendik,kısacası yakınlaşmıştık.

"Aslında seninle arkadaş olmayı çok isterim." Dediğimde bana baktı.

PassionisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin