•
"Geç kaldık Yoongi." dediğimde şarabından bir yudum aldı ve uzaklara bakarken konuştu.
"Biliyorum ama artık bir önemi yok."
"Bu işe Chaeyoung için katılmadın mı zaten?"
"İlgimi çeken başka birisi var." dediğinde vücudumu süzüyordu.
"Gözlerini üstümden çek Min."
"Emin ol bunu ben de yapmak isterdim ama çok zor." Ben cevap vermeyince konuyu değiştirdi.
"Taehyung işini ne yapacaksın seninle hiç iletişime geçti mi?"
"Sadece çalıştı adamlarını gönderip duruyor ama kendisi henüz gelmedi."
"Aptal adam,onu öldürmelisin."
"Kendi kendinin sonunu getirecek zaten benim ekstra bir çaba sergilememe gerek yok."
"Kim Taehyung'un karanlık yönlerini biliyorum Jisoo bu kadar beklemesi iyi değil bir şeyler planlıyor olabilir."
"Taehyung ile neden düşman olduğunuzu bana hâlâ açıklamadın."
"Bilirsin küçüklükten beri Krallıklarımız iyi anlaşamaz biz de bu yüzden tartışmalar yaşayan çocuklardık."
"Pekala öyle olsun."
"Dediğimi bir düşün Kraliçe,Taehyung sandığın kadar masum birisi değil."
"İlgin için teşekkürler Yoongi ama bu benim bileceğim iş."
"Pekala ne de olsa sen zeki bir kadınsın seçimin ne olursa olsun mantıklı olacaktır." Diyip koltuktan kalktı ve bana son kez bakıp yanımdan ayrıldı.
O gittikten sonra ne kadar manzarayı izleyip düşündüğümü hatırlamıyorum bile.
Dikkatimi dağıtan şey Taehyung'un adını duymamdı.
"Kraliçem,Ateş Kralı Kim Taehyung sizi görmek istiyor."
"Gelsin." Diyip gülümsediğimde tüm endamıyla odaya girmişti.
"Evet Taehyung dinliyorum?"
"Gelme nedenimi biliyorsun Jisoo."
"Beni özlediğin için mi geldin yoksa?" Diyip alay ettiğimde sinirle soludu.
"Bak sana karşı fazla ön yargılı olduğumun farkındayım ama biraz empati yapar mısın zorla beni kendine mühürlüyorsun sevdiğim kadını,ablanı benden uzaklaştırıyorsun sen olsan ne yapardın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passionis
Fanfiction"Sadece kötü olmakta iyiyim." Her zaman bizlere ana karakterler iyi sunuldu,kusursuzlardı ama burada öyle değil o sevilmeyen kötü karakterin neden böyle olduğunu öğreneceğiz bts±bp kraliyet×fantastik