±6 Kolye±

1.2K 168 50
                                    

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

At arabasının tıkırtıları eşliğinde Toprak Krallığına adımımı atmıştım,her adımımda yeni bir kapı açılıyor ve içeriye geçiyordum.

"Chaeyoung'u arıyorsan o şuan meşgul." Arkamdan gelen ses ile arkamı döndüm.

"Kral Jimin." Diyip eğildiğimde aynı şekilde eğildi.

"Lisa,seni buralarda uzun süredir görmüyordum."

"O yüzden geldim bu arada Chaeyoung ne yapıyor?"

"Resim yapıyor ve bu durumda yanında kimseyi istemez biliyorsun."

"Evet haklısınız ben gideyim o zaman."

"Dur hemen gitme beraber bir şeyler içelim,Chaeyoung işi bitince gelir." Jimin'in isteğini kırmadım ve büyük salondaki masanın başına geçince hemen yanda ki sandalyeye geçtim.

Hizmetliler fincanlarımıza çaylarımızı doldururken ben gergindim çünkü Kral Jimin ile bir yakınlığımız söz konusu değildi.

"Kardeşimi gerçekten seviyor musun Lisa?" Ani sorusuyla içtiğim çay genzime kaçmıştı.

"Tabiki seviyorum neden böyle bir şey sordunuz?"

"Biliyorsun Lisa,o benim tek ailem sana ne kadar güvendiğinin farkındayım ve bunun bir hiç uğruna olmasını istemem."

"Emin olabilirsiniz,Chaeyoung benim en yakın arkadaşım." Dedim gülümseyerek o ise hiç gülümsemeden çayından bir yudum aldı.

Daha demin üstü kapalı bir şekilde tehdit edilmiştim ve bu benim hiç hoşuma gitmedi.

Jisoo

Uzun saçlarımın arasına mavi anemon çiçeği sıkıştırdım,negatif düşüncelerin en büyük temsili, anemon.

Küçük taç giyme törenimden sonra kimse sarayıma uğramamıştı,Jennie bile.

Atıma binip Ateş Krallığına minik bir ziyaret yapacağım sırada Şövalye Kai önümü kesti.

"Kraliçe Jisoo,beni takip edin."

"Neden seni takip edeceğim?"

"Annem yani Kahin Chaerin sizinle görüşmek istediğini söyledi." O adı duymamla hemen şövalyeyi takip etmeye başladım.

PassionisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin