±7 Evlilik±

1.2K 150 86
                                    

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gece yağmurunun ardından eşsiz toprak kokusuyla gözümü açtım,bugün fazlasıyla önemli bir gündü,evlilik günümdü.

Hizmetliler sarayın her tarafında hazırlıklar yaparken emir vermedeb duramıyordum,her şey kusursuz olsun istiyordum.

Evlilik haberini dört bir yana duyurmuştum,herkes gelsin ve bu mutlu güne tanık olsun istiyordum.

Son düzenlemeleri de kontrol ettikten sonra odama,odamıza çıktım.

Kapıyı açar açmaz Taehyung konuşmaya başladı.

"Jisoo seni istemiyorum anlamıyor musun?'

"Anlamıyorum."

"Sen gerçekten delisin,deli!"

"Taehyung benim olmak istemiyor musun?"

"İstemediğimi daha kaç kere söylemem lazım."

"Öyleyse seni öldüreceğim,düğün günümüzde ölmek ister misin?" Gülerek söylediğim şey ile geri çekildi yapabileceğimi biliyordu.

"Böyle uslu olman daha çok hoşuma gidiyor sevgilim,senin için hazırlanan kıyafeti giy ve gel hadi." Daha deminki tehditkâr halimden eser kalmadan oldukça sevecen bir tavırla konuştuğumda yerinden kalktı ve odadan çıktı.

O çıkınca ben de giyinme odama gittim düğün elbisemi giydim ve aynada kendime bakmaya başladım.

Beyaz elbisenin üstü simli taşlar ile süslenmiş etekleri oldukça uzundu,fazla iddialı bir elbiseydi fakat bugünün yıldızı ben olmalıydım.

"Kraliçem hazır mısınız davetliler geldi." Hizmetliye gülümsedim ve odadan çıkıp Taehyung'un giyinme odasının kapısını çalıp içeri girdim.

"Herkes aşağıdaymış gidelim." Taehyung derin bir nefes verdiğinde yürümeye başladı onu durdurdum ve koluna girdim.

Merdivenden inerken herkesin bakışları bize dönüyordu bu beni sevindiriyordu özellikle ablamın bakışları zevkime zevk katıyordu.

Taehyung kenarda bize bakan ablamı gördüğünde kulağına fısıldadım.

"Bundan sonra ne istersem alırım Taehyung,şimdi gülümse." istersem ufak bir büyüyle kendime aşık edebilirdim fakat bana isteyerek aşık olmasını istiyordum.

Merdivenden inip tam ortaya geçtiğimizde piyano çalmaya başladı böylelikle ilk dansımız da başladı.

"Gözlerime bak Taehyung." Sinirli gözlerini benimkilere değdirdi.

PassionisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin