- 𝐇yung! A-azt írja küldjek neki képet! - sipitozott Taehyung teáját kortyoló hyungja fülébe.
- És? Mit vagy úgy ezen fennakadva? Küldj neki és kész, nincs ebbe semmi extra. - nevetett fel az idősebb, Taehyung zavartságán. Tudta hogy a fiatalabb ilyen téren elég félénk, hisz amióta tart a barátságuk, volt ideje kitapasztalni.
- Miről küldjek? - pislogott ártatlanul a magasabbik.
- Jézusom! A farkadról bazdmeg! Hát magadról te igen idióta. - túrt menta színű tincsei közé Yoongi, mivel nem értette hogy lehet valaki ilyen sötét.
- N-nincs felvállalható képem. - sütötte le szemeit Taehyung mert ilyen téren a fikarcnyi önbizalma is a híd alá rejtőzött.
- Hah! Év vicce! Te még a gáz képeken is jól nézel ki, ugyan. - legyintett tenyerével Yoongi miközben a forró italt kevergette.
- Inkább segíts választani, kérlek. - ült Yoongi mellé Taehyung. Az idősebb szerint erre a célra megfelelt volna a kisebb profilképe is a facebookról, de Taehyung erre az ötletre elhúzta az ajkait. Nem találta megfelelőnek a képet hisz szerinte az arca aszimmetrikusnak látszott. Az alacsonyabb ezt a kép ötletet elvetve választott s remélte hogy a kisebbnek is tetszeni.
- Na? Erről mit gondolsz? - mutatott rá egy egy hónapos képre a menta hajú.
- Legyen. - sóhajtott Taehyung beletörődően Taehyung. - Elmegy egynek.
- Hát te ritka hülye vagy. Miért nem veszed észre hogy kibaszott szép vagy férfi létedre?
- Jó jó elég! Végén még zavarba jövök. - fogta vöröslő arcát Taehyung. Utálta hogy hamar zavarba tud jönni.
[𝙲𝙷𝙰𝚃]
Jeonjungkook:
Na?kimtaehyung95:
Küldi:
Jeonjungkook:
Azta.kimtaehyung95:
Huh? Ennyire rossz?Jeonjungkook:
Aranyos vagy:)kimtaehyung95:
Köszi...asszem👉🏻👈🏻
Te is küldesz?Jeonjungkook:
Kéne?kimtaehyung95:
Hát úgy lenne fair, ha már
én is küldtem.Jeonjungkook:
Szavamon fogtál.
Legyen.
Küldök :) :kimtaehyung95:
AgagyhagghabhhavgvygyvJeonjungkook:
?kimtaehyung95:
Gecikibaszottjólnézelki!Jeonjungkook:
Tudom.kimtaehyung95:
Egoista állat xddJeonjungkook:
Sokan mondták.kimtaehyung95:
............
Valahogy gondoltam.
Na de mindegy.
Vagyis nem mindegy.
Hogy vagy?Jeonjungkook:
Fogjuk rá hogy jól.
Te?kimtaehyung95:
Azta
A
Nagy
Jeon-Jeonjungkook:
Kuss. Idegesítő hogy szavanként írsz.kimtaehyung95:
Jungkook
Megkérdezte
Hogy
Hogyan-Jeonjungkook:
Még egy ilyen és tiltalak.kimtaehyung95:
Vagyok.
Btw jól vagyok.
Mit csinálsz?Jeonjungkook:
Lol. Veled beszélek de ha nagyon
érdekel most fogom kiverni.kimtaehyung95:
ERRE NEM VOLTAM KÍVÁNCSI DE
KÖSZÖNÖM AZ INFORMÁCIÓT ><Jeonjungkook:
Máskor is.- Yoongi boongi hyung!
- Még egy ilyen és szólok Jungkooknak hogy tiltson le. - fenyegette meg az említett hyung Taehyungot.
- Nehogy! Ne merd! Nem is ez a lényeg. Tudod mit írt nekem ő?
Erre az idősebb megrázta a fejét. - Honnét kellene tudnom? Bár a vörös arcod szerint valami perverzet.
- Azt írta készül kiverni. . - dadogott Taehyung kissé hiszen ezt az információt nem szokták neki ezt a barátai így kijelenteni ilyen nyíltan és egyenese.
- Szerintem felállt neki...rád. - vigyorgott perverzül Yoongi miközben a szemöldökét huzogatta csak.
- Nem vagy n-normális y-ya! H-honnét veszel i-ilyeneket? - kérdezte vörös arccal a fiatalabb.
- Nem hiszem hogy a nyugdíjas szomszédaira lett kanos...szerintem az elég morbid lenne. - vont vállat. - Mellesleg előtte te küldél neki képet nem de?
- D-de!
- Akkor? Hol itt a probléma?
Taehyung befogva hyungja ajkait csitította le őt. Így is elég zavarba volt a tudat miatt hogy Jungkook valószínűleg miatta veri ki éppen most, ebben a szent pillanatban.
~ Taehyungforrocsokija
YOU ARE READING
𝐏𝐇𝐋𝐄𝐆𝐌 - 𝐭𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤 - [BEFEJEZETT]
Fanfiction! Ezt a könyvet 15 évesen írtam, így lehet benne cringebb nyelvezet vagy éppen megfogalmazás amiért nem vállalok felelősséget. Ha mégis úgy döntesz hogy elkezded olvasni, jó szórakozást ! Kim Taehyung és Jeon Jungkook akik két különböző személyiség...