• mektup: 4

86 10 17
                                    


Tekrardan merhaba Draco,

Fark etmiyorsun. Zamanın içindeyken onun akıp gittiğini, mutluyken onun kıymetini, hayattayken yaşadığını fark etmiyorsun.

Kaybettiğinde ise sadece farkındalıklarının altında eziliyorsun, Draco.

Hogwarts'ta kaybolurdum, Draco. Arkadaşlarımla, derslerle, büyü dünyası ile kaybolurdum ben. Ailemi geride bıraktığım dünyadan sıyrılırdım, ailemden sıyrılırdım. Öyle canımı yakıyor ki bu, şu an onlarsız geçirdiğim her an kalbimi paramparça ediyor.
Farkındalıklar ve feda ettiklerim kadarım.

Ama hepimiz böyleyiz, biliyorum. Sen de, ben de, Harry de. Çaresiz olmanın ne demek olduğunu iliklerine kadar hisseden bir nesiliz biz.

Altıncı sınıfta, her şey daha kötüye gidiyordu. Soğuk savaşın bittiğini hissediyorduk. Çaresizdik, Draco. Ne yapacağını bilmeyen, daha yeni reşit olmuş bir avuç çocuktuk biz. Savaş, bizim için, sence de çok acımasızca değil mi?

Draco, ayrı düşmemiz çok acımasızca, değil mi?

İyi olduğunu bilememek beni kahrediyor. Nerede olduğunu bilmemek, sesini duyamamak, nefesini hissedememek beni mahvediyor. Sen, Draco Malfoy, bana ne yapıyorsun böyle?

Anılarımızı hatırlıyorum, Draco. Gece uyumadan aklıma doluyor hepsi. Ah, o anlara ne kadar taptığımı sana asla söylemedim.

Seni, senden başka kimseye anlatamazken, nerede olduğunu bilmemek beni öldürüyor, Malfoy.

Bu savaş beni öldürüyor, bu savaş aileleri öldürüyor, çocuk bebek dinlemeden yok ediyor bizi.

Senin yokluğunun beni yok ettiği gibi...

Draco, biliyorum. Hiçbir şey yüzüden suçlama kendini, ben anlıyorum. Bunu söylemek, benim için kolay olmadı. Seni hayatıma almak, bağlanmak, içselleştirmek asla kolay olmadı. Bedenim de zihnim de reddetti bunu. Tabularım vardı, Draco. Değer yargılarımın biçtiği önyargılarım vardı. Sen vardın, benden nefret ettiğini bildiğim sen vardın. Önyargılarımın haklı temelleri vardı, biliyorsun, vardı ama bu onları haklı çıkarmıyor. Draco, ben senin için tüm değer yargılarımı da önyargılarımı da yakıp yıkarım.

Nefes aldığını bilmek için Draco, yapamayacağım hiçbir şey yok.

••••

letters to draco malfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin