• mektup: 3

107 12 7
                                    


 Merhaba Draco,

İki gündür gizli gizli bir şeyler yazdığımı fark ettiler. Haklılar eğer onlar kenara çekilip bir şeyler yazsalardı ben de merak ederdim. Gerçi biliyorum, yapmazlar çünkü araları yazmakla hiç iyi değil. Ödevlerini bile benim yazmam için yalvarırlardı. Özellikle Ron... ödev yaptırmak onu örümceklerle dolu bir odaya koymaktan farksızdı.

Artık ödev yok, sınav yok, puan kıracak bir Snape yok.

Sen yoksun.

Gece çöktü, Draco. Karanlık bir ormanda, ışıktan yoksunum. Asamdan çıkan küçük ışık ancak parşömeni aydınlatıyor. Önümü göremiyorum. Gecenin soğuğu içimdeyken, hayatta tutunmak için verdiğim mücadele daha kanatıcı oluyor.

Senin yokluğun kanatıyor, Draco.

Bilememek kanatıyor. Belirsizlik içimi yavaş yavaş eritiyor. Sevdiklerime bir şey olacak korkusu ile gözlerim kararıyor. Her gün kaçıyoruz, Draco. Aslandan kaçan ceylan misali, her gün avlanmamak için oradan oraya sürükleniyoruz. Ve evet... küçük oyuncakları topluyoruz.

Muggle bilimi dersinde, Profesör evrimden bahsediyordu. Hatırlıyor musun, Draco? O zamanlar seninle arkadaş değildik, o zamanlar seni tanımıyordum. Sen de beni tanımıyordun ki. Her zaman olduğu gibi, ilişkimiz yine karşılıklıydı.

Dediğim gibi, Profesör evrimden bahsediyordu. Sen de muggle dersi olduğunu iddia ederek arkada uyukluyordun. Aslında uyuklamadığını biliyorum, Draco. Sen o sınavdan neredeyse tam not aldın. Slytherin'den tam not alan kimse yoktu. İnsanlar buna şaşırmamıştı, değil mi? Ama Draco, ben o sınavda o soruyu bilerek yanlış yaptığını biliyorum. Nereden mi? Çünkü seni kütüphanede gizlice o kitabı okurken görmüştüm.

Ve biliyorum Draco, senin hafızan her zaman harikaydı.

Ben de biyolojinin evrim alanını çok severdim, Draco. Geçmişi ve bugünü birleştirmek için inanılmaz bir yöntem değil mi, sence de? Sürekli devam edecek bir akışın parçası olmak insanı bir nebze olsun canlı hissettiriyor.

Sen de biliyorsun, Draco. Bizim canlı hissetmeye çok ihtiyacımız var.

Hayatta kalmak kadar, onun bir parçası olmaya ihtiyacımız var.

Tıpkı sana ihtiyacım olduğu gibi.

•••

letters to draco malfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin