• mektup: 9

92 8 8
                                    


Sevgili Draco,

O gün ne söylecektin? Bunu bilmemek beni kahrediyor. Harry ortadan kaybolmuştu, onu bulmamız gerekiyordu. Daha sonra demiştim, hemen döneceğim. Draco, ben senin zamanının kalmadığını bilemezdim.

O günün geldiğini bilemezdim.

Draco, bana ne diyecektin? Benim de sana söyleyeceklerim vardı, biliyor musun? Ama şu an, neredesin bilmiyorum. Sen de ben neredeyim bilmiyorsun. Draco, hissediyor musun sen de? Merak ediyor musun beni, benim seni ettiğim gibi?

Ölsem gazetelerde manşet olurum. Sen de benim gibi bu detaya mı sığınıyorsun? Draco, sen benim çok değerlisin.

Pandora'nın kutusu açıldı, tüm kötülükler dünyaya dağıldı. Geriye sadece umut kaldı, Draco. Geriye sadece umut kaldı.

Belki de Nietzsche'nin dediği gibi "Umut en büyük kötülüktür çünkü işkenceyi uzatır." Pandora'nın kutusundan iyi bir şey çıkamazdı, değil mi? Belki de bu bile planın parçası.

Benim umudum belki beni yok ediyor, fark edemiyorum. Çekip al beni Draco, umuttan ötesine geçir beni.

Göster yüzünü bana.

Bazen sadece ismini duyabilmek istiyorum. Telafuzunu duymak istiyorum.

Draco, çok acınası davranıyorum. Hiç yakışmıyor bana gözyaşlarım. Tıpkı sana yakışmadığı gibi Draco, sen güldüğünde yıldızlardan daha parlak oluyorsun.

Ben lanetlendim, Draco. Beni sana söyleyemeden seni kaybettiğim iki kelime lanetledi. Dışarı çıkamadıkça zehirliyor beni.

Sana aşık olduğumu itiraf edememek, Draco Malfoy, beni öldürüyor.

Nasıl oldu fark edemedim ki! Sadece küçük bir ateşkesti bizimkisi. Birbirimizin düzenini bozmayacak şekilde ortak kullanacaktık. Daha sonra birkaç küçük söz, kavga etmeden edilen birkaç sohbet... ne zaman seninle sabahlara kadar konuşur olduk, Draco? Ben o geçişi hatırlamıyorum, Draco. Ben sadece seni ve senin varlığını hatırlıyorum.

Draco, ben senin dostluğuna ne ara tutundum böyle? Ben sana nasıl aşık oldum?

Seni sevdiğimi bilmeden birbirimizden ayrılmamız ne kadar acı biliyor musun? Sadece bilmeni isterdim, Draco. Seni ne kadar sevdiğimi, her hareketini ezberlemeye başladığımı bilmeni isterdim Draco.

Sen beni sevsen de sevmesen de seni seveceğimi bilmeni isterdim.

Draco, o gün bana diyeceğin şey, bu muydu?
Artık çok geç, peki seni bir daha görebilecek miyim?

Ve Draco Lucius Malfoy, ben seni sevdiğimi yüzüne söylebilecek kadar bu hayata tutunacak mıyım?

••••••••••

letters to draco malfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin