Draco,
Her şey pamuk ipliğine bağlı. Biliyorum, hayat zaten her zaman belirsizlikler, tutarsızlıklar ve bilinemezliklerle doluydu. Sadece şu an daha net görebiliyoruz bunu. Havadaki nem gibiydi önceden. Günlerce varlığını hatırlamazdın. Şu an hava soğudu, su yoğunlaştı ve artık yağmur olarak düşüyor.
Kar ne zaman gelecek, Draco?
Belki de kar, sen Dumbledore'u öldürmeyi teyzenin yanında reddettiğin an geldi, Draco. Dürüstlüğün yüzünden zarar gördüğün an bu topraklara kar düştü. Seçim hakkı olmayan bir çocuğun yapabileceği en erdemli şeyi yaptın, Draco.
Bir hayatı kurtarmak için isyan ettin sen.
Ah Draco, devrimler önce kendi evlatlarını yutar derler. Ya senin devrimin de seni yuttu ve yok ettiyse? Bunu hissederdim ama ben, kötü bir şey olsa hissederdim. Hayatta olduğunu biliyorum. Bir yerlerde nefes alıyorsun, nefes alıyor olmalısın.
Draco, suyun altında nefesini tutan biriyim ben. Birazdan boğulacağım, yine de debeleniyorum.
Çünkü hayat bunu gerektiriyor, son ana kadar yaşamaya değer kılıyor kendini.
Sadece düşünüyorum, görünmez iplerle bağlı olduğum bir "varlık" beni ne zaman yutacak, yok edecek? Draco, o seni yutmasın olur mu?
Çünkü senin hayatın bu savaş bittiği zaman başlayacak. Hepimizin hayatı bu savaş bittiği anda başlayacak. Biliyorsun, hayatta kalmakla yaşamak çok farklı şeyler.
Ben senin yaşamaya başladığın günü görebilmek istiyorum.
••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
letters to draco malfoy
Fanfiction"Seni, senden başka kimseye anlatamazken, nerede olduğunu bilmemek beni öldürüyor, Malfoy." [Hermione Jean Granger] //15 Aralık 2020