preskacem pesme koje me podsecaju na tebe,
ne zato sto postanem tuzna dok ih slusam,
vec zato sto bih volela da sam sa tobom u trenutku kad su dosle one na red, jer uglavnom slusam muziku sama, kao sto spavam sama i rucam sama.
mozda bas zbog toga volim kada sedim sa tobom u tisini dok radimo nase glupe male obaveze i kad zavrsimo legnemo u tisini i pricamo tisinom, jer me najbolje razumes i dok cutim.neke pesme me samo podsecaju na leto,
ono kada smo se setali po brankovom mostu svaki dan, tacno kada zalazi sunce i vreme je komaraca, a ja u kratkim rukavima i sorcu, znajuci da me ceka gubitak litra krvi, ali tebe ni jedan ujeo nije, bukvalno celo leto. tad smo se trkali skejtom do druge strane i jeli sladoled iz meka ili onaj hot dog iz square-a.
te pesme me teraju da placem.
jer smo leti otkrili sebe, i nas, iako smo se smuvali na zimu.
volela bih da se vrati, samo na sekund, samo makar taj miris tvog parfema i sekund twenty one pilots-a u pozadini.
ne mogu bez leta, a kamoli bez tebe u leto.volela bih da imamo jednu pesmu koja nas opisuje, ali ih ima previse.
svaki sekund smo proveli uz pesmu, ili svirajuci ili samo ja koja slusam tebe kako drndas jednu od svojih gitara, svaka za posebnu pesmu. i tako ih menjas i mesas svaki put kad dodjem kod tebe.
zbog tebe sam zavolela svaki zanr muzike, sve sto volis ti volim i ja. pokazao si mi svaku notu po hiljadu puta i zelim da mi ih pokazes sve pa bar jos hiljadu puta, da me svaka promeni iznova i iznova, kao sto vec jesu.nisi me samo ti tvojim toplim rukama oblikovao kao meku glinu, vec i svaki ton koji si odsvirao na gitari ili otpevao neznim glasom. te pesme su ono sto ce nas uvek spajati, jer je svaka vezana za jedan specificni momenat. ako ne budemo zajedno nekad, ali cujem jednu od pesama koje sam slusala i pevala sa tobom, nebitno kad i gde, smejacu se kroz plac, jer je to mucenje zbog onoga sto je bilo i sto nikada vise nece biti.
leto jeste gotovo, ali tu je sledece. cekam ga, samo da bih ga ponovo provela sa tobom u lavirintu, dok me sporo ljubis, a u pozadini neka od pesama koje me vezuju za tebe.
YOU ARE READING
njemu.
Poetrykratke pesme i proze napisane njemu, ljubavi mog karantina. sad kad je prosao karantin, idalje je moja ljubav koju sebicno cuvam. osobi koja me bezuslovno volela prihvatala.