tako mi je zao zato sto ne mogu da budem ono sto ti treba.
ne mogu da ti govorim koliko mi znacis cesto i to me izjeda iznutra jer ti to govoris stalno, ne da bi trazio to od mene nazad, nego zato sto si takva osoba. nije ti problem da mi sve to kazes bez mucanja i zastajkivanja.
ja osecam sve isto sto i ti, pa cak mozda i vise, ali cutim. ne zato sto zelim nego zato sto reci ne mogu da izadju iz mojih usta ma koliko ih ja terala. trebalo bi da bude lako govoriti to nekome koga stvarno volis ali nije. majci ne govorim, pa mi tesko padne i tebi da kazem.
ali ti mi nikada nisi rekao da moram neke stvari da radim, i svaki put kad sam u bedaku jer ne iskazujem emocije kao ti, od tebe dobijem samo "nije bitno to, ne treba mi takva osoba, trebas mi ti i volim te takvu kakva si"kada pronadjete osobu koja ce vam ovo reci i trezna i pijana i nakon sto ste prekrsili obecanje da necete pipnuti cigaru nikad vise i u 3 ujutru dok imate menstruaciju i dan pre toga ste vristali jedno na drugo na sred studa, i to da kaze to toliko iskreno da vam dodje da placete od srece, onda znajte da ste bogati i da je tad vreme za istinsku srecu, jer imate tu jednu osobu pored vas koja vas voli bezuslovno i bez mane.
ja sam se tako zaljubila da prosto ne znam sta bih radila da ga nema. i zelim svakoj osobi da oseca ovakve emocije toliko duboko kao sto ih mi osecamo. divno je. voleti je divno. biti voljen i cenjen od makar jedne osobe je jos lepse.
YOU ARE READING
njemu.
Poetrykratke pesme i proze napisane njemu, ljubavi mog karantina. sad kad je prosao karantin, idalje je moja ljubav koju sebicno cuvam. osobi koja me bezuslovno volela prihvatala.