המבצע

68 9 6
                                    

"אוקיי. אז ככה. המטרה שלנו להיום היא, לגנוב ראמן מהצפון קוריאנים." ג׳ימין אמר בעוד שאצבעו נוגעת בשולחן העגול.
"כן!! בואו נגנוב!" טאהיונג צועק בשמחה ומוחא כפיים בהתרגשות.
"אבל זה ברור שאתה תעשה את זה" יונגי אומר.
"מה? למה אני?" טאהיונג מביט ביונגי עם בייבי פייס.
"כי אתה הכי טוב בזה" הובי אומר.
"טוב זה נכון.." טאהיונג מרכין את ראשו.
"אבל היי, חברה אנחנו לא גונבים. אנחנו לוקחים. פשוט, אין לנו אוכל כרגע! בגלל המלחמה המטופשת! ואנחנו פשוט צריכים אוכל!" ג׳ימין מצהיר עם אגרוף על השולחן.
"כן, ג׳ימין היונג צודק. אנחנו לא באמת גונבים." ג׳אנגקוק אומר. וכולם מהנהנים.
"אוקיי! אז המבצע מתחיל עכשיו!" ג׳ימין אומר ואז כולנו יוצאים ממקום המחבוא שלהם.

חמשת הנערים הגיעו אל מקום שבעצם החיילים הצפון קוריאנים משגיחים.
הם החליטו להתחבא מאחורי מכונית.
"אוקיי. עכשיו.. צריך להשקיף." הוסוק אומר ומחזיק בשתיי ידיו את המשקפת המיוחדת שלו ומתחיל להסתכל דרכה.
"אתה רואה משהו?" שואל יונגי שעומד לידו.
"כן. יש שם שני צפון קוריאנים" הוסוק מודיע.
"שיט... מה נעשה?" טאהיונג אומר בתסכול.
"זה ברור שאנחנו לא מתכוונים לעשות פעולת הסחה.. כי אז הם יחטיפו לכולנו מכות.." ג׳ימין אומר.
"כן.. אבל אפשר אולי לחכות.. עד ש... הם ילכו?" ג׳אנגקוק מציע בתמימות.
"לא.. זה בחיים לא יקרה." יונגי עונה. נשמע שהוא מדבר כבר מניסיון.
"אז מה נעשה?" טאהיונג מסתכל כולם לא בטוח מה לעשות.
אבל אז לפתע נשמע קול של מהומה מהקצה השני של הרחוב.

"מה? מה זה הרעש הזה?" ג׳ימין שואל, מסתכל לצדדים ולא מבין.
"יש... מהומה בצד השני של הרחוב נראה לי... אני לא בדיוק יודע" הוסוק אומר לא כל כך בטוח מה הולך שם.
"רגע" הוסוק אומר. ומתבונן עוד יותר במשקפת.
"מה? מה קורה שם?" ג׳אנגקוק מסוקרן מסתכל על הוסוק מחכה שיגיד משהו.
"אמ... ככל הנראה שני הצפון קוריאנים האלו מתקדמים אל כיוון המהומה.." הוסוק מציין לג׳ימין מהנהן. "כן אני רואה!"
"טאהיונג רוץ, רוץ, רוץ עכשיו!" הוסוק קורא במהירות. ואז טאהיונג יוצא מאחורי המכונית במהירות ורץ אל מקור האספקה של הצפון קוריאנים.
"שיט איפה זה...?!" טאהיונג מתחיל לחפש בהיסטריה כי הוא לא רואה כלום.
"מהר אידיוט!" יונגי צועק לו.
"א-אני לא יודע איפה זה!" טאהיונג צועק להם בחזרה וממשיך לחפש במקום.
"אני חושב שזה נמצא בארגז לבן כזה גדול!" הוסוק צועק בחזרה.
"אוקיי!" טאהיונג אומר ומחפש עם עיניו ארגז גדול ולבן בסביבה. ואז הוא רואה אותו בעיניו ורץ אליו. פותח אותו ומתחיל לקחת כמה שיותר קופסאות של ראמן שהוא יכול.
"או שיט! טאהיונג! הם חוזרים!!" הוסוק צועק מקווה שטאהיונג שמע אותו.
"תחזור מהר!" ג׳אנגקוק מוסיף בצעקה.
"אוקיי! רק רגע..!" טאהיונג אומר וממשיך לאסוף עוד ועוד ראמן.
"טאהיונג!!" ג׳ימין צועק באזהרה. ואז טאהיונג סוגר את הארגז ומתחיל לרוץ חזרה.

"היי! היי אתה! ילד חצוף! תחזור לכאן!!" אחד מהחיילים הצפון קוריאנים ראה את נער חום השיער הבהיר. והתחיל לצעוק ולהתקדם לעברו.
"ילד מטונף!!!" הוא צורח ואז כל הנערים רצו משם במהרה.
וחזרו אל מקום המחבוא שלהם בריצה.

"אומייגאד...." ג׳אנגקוק אומר ומתנשף.
הוסוק מתנשף ושם את היד שלו על הקיר. "זה היה קרוב..." "קרוב מידי." יונגי מתיישב על כיסא אחד במחבוא. מנסה להסדיר את נשימתו.
"נו אז כמה לקחת?" ג׳ימין שואל. מתקרב אל עבר טאהיונג.
"את כל זה." טאהיונג אומר. מניח על השולחן העגול את כל קופסאות הראמן שהצליח לגנוב.

"אומייגאד! יש כאן 30 כאלה!!" הוסוק קורא בהתרגשות. מתחיל לקפץ בשמחה.
"וואו.. הצלחת לגנוב כל כך הרבה! יפה!!" ג׳ימין מחייך ומרים את ידו לכיף בשביל טאהיונג והוא נענה.
"זה המון! יהיה לנו עכשיו הרבה למלא זמן" ג׳אנגקוק אומר בחיוך. מסתכל על כל קופסאות הראמן.
"כל הכבוד טאה!" הוסוק אומר ומחבק את טאהיונג מאחורה.
"אני הגיבור של היום!" טאהיונג אומר ומרים את ידו באוויר כמו גיבור על. (אנפנמן אהמ אהמ)
"זה דיי ברור לא?" ג׳ימין אומר ומחייך.

"אוקיי! בואו כולם נשב ונאכל ראמן!" יונגי מציע. ואז כולם מהנהנים בחיוכים מלאי שמחה ואושר. ומתחילים להכין את הראמן ביחד.

חמשת הנערים התיישבו בשולחן שדיי במרכז המחבוא וסיר הראמן מונח באמצעו.
"בתיאבון כולם!" טאהיונג אומר בקול עם חיוך הקופסא שלו.
"בתיאבון!" הובי מוסיף.
ואז כולם מתחילים לאכול.
"זה ממש טעים יונגי היונג!" ג׳אנגקוק אומר עם עיניי כוכבים בזמן שהוא פשוט זולל את הראמן מהצלחת שלו.
"כן כן, אני יודע." יונגי אומר בגאווה.
כולם חייכו והמשיכו לאכול את הראמן הטעים, ביחד.

Together | JikookWhere stories live. Discover now