ערב סרט שהפך לסיוט מהסרטים

71 5 6
                                    

18:00 בערב.
בבית קטן בסיאול.
חמשת החברים הכי טובים יושבים בסלון.
"אני מביא פופקורן!" הוסוק הודיע לכולם בצעקה. ורץ אל המטבח.
"אני אביא שתייה" יונגי אומר וקם מן הספה הנוחה שישב עליה.
"תביא לי ספרייט!" הוסוק אומר מהצד השני של המטבח.
"לי קולה!" ג׳אנגקוק וג׳ימין אומרים באותו זמן.
"לי תביא מים. אני מנסה להיות בריא אתם יודעים" טאהיונג אמר בגאווה. מנפנף בשיער הארוך הבלתי נראה שלו.

"איזה סרט אנחנו רואים?" ג׳ימין שואל כשהוא בדיוק שם את ראשו על כתפו של ג׳אנגקוק שיושב משמאלו. "רק לא סרט אימה זה מה שחסר לי" הוסוק אומר כשהוא חוזר מהמטבח לסלון. מתיישב בספה זוגית בצד ימין של הסלון. "כן אני לא ממש מחבב סרטי אימה" טאהיונג מסכים.
"אבל מה-" ג׳אנגקוק אומר אך אז יונגי חוזר לסלון גם כן מתיישב ליד הוסוק בספה הזוגית ואומר. "בואו פשוט נראה סרט של גיבורי על או משהו" . "כן!!" הוסוק וטאהיונג אומרים ביחד.

"אוף.. רציתי אימה" ג׳אנגקוק אומר באכזבה קטנה. "למרות שאני אוהב גיבורי על" . "אבל עדיין" הוא מוסיף ועושה פרצוף מבואס.
מה שגורם לג׳ימין להביט בו ולהנמס מהחמידות שלו. ופשוט להכנע לנער כהה השיער שנראה כל כך חמוד כרגע.

"אל תדאג קוקי. אנחנו נראה סרט אימה שאתה תבוא אליי טוב?" ג׳ימין מציע כשהוא מביט הצידה אל ג׳אנגקוק.
"אוקיי ג׳ימיני היונג" . ג׳אנגקוק אומר בקולו החמוד.
מה שגורם לג׳ימין שוב לספוג עוד מהחמידות שלו מבפנים.

שתבינו, ג׳ימין ממש לא מפחד מסרטי אימה.
אוקיי.. אולי קצת מפחד. אוקיי.. אולי קצת הרבה!
בכל זאת הוא לא ראה הרבה מהם, אבל הוא צפה בכמה. וכשהוא צפה בהם הוא פחד פחד מוות. אבל בשביל שג׳אנגקוק יהיה שמח בסופו של דבר, ג׳ימין מסוגל לעשות כל דבר עבורו. הרי הוא החבר הכי טוב שלו.
זה מה שחברים הכי טוב עושים. נכון?

"אתה כל כך חמוד..." ג׳ימין לוחש.
"אמרת משהו ג׳ימיני היונג?" ג׳אנגקוק שואל ומסתכל שוב הצידה על ג׳ימין שראשו נמצא על הכתף שלו. (על הכתף של ג׳אנגקוק)
"מה?... לא לא חחח לא אמרתי כלום" . ג׳ימין אומר בתמימות ומחייך את החיוך המפורסם שלו אל ג׳אנגקוק. וכך גם ג׳אנגקוק מחזיר בחיוך.
לאחר מכן, ג׳אנגקוק הסיט את מבטו מג׳ימין אל מסך הטלוויזיה.
ג׳ימין גם מסתכל שוב קדימה אל מסך הטלוויזיה הלא גדולה במיוחד. ומסמיק ממה שהוא בעצמו אמר. אבל בוחר להתעלם ולשכוח מזה.

בינתיים כולם יושבים בסלון ומסתכלים על מסך הטלוויזיה בזמן שטאהיונג מדפדף בין הסרטים של גיבורי העל במשך חמש דקות.
"אומייגאד!! טאהיונג תבחר כבר משהו וזהו!" יונגי אומר לפתע כבר מעוצבן.
"אוקיי אוקיי! אני בוחר!" טאהיונג אומר, ופשוט לוחץ על אחד מסרטי האוונג׳רס.

הסרט מתחיל כמובן עם הפתיחה המפורסמת של מארוול.
"אני חושב שראיתי את זה כב-" הוא מתחיל לומר אך יונגי קוטע אותו ואומר. "כן כן לא מעניין. אנחנו עדיין רואים את זה."
"אוקיי" טאהיונג אומר ואז שותק וממשיך להסתכל על הסרט.

Together | JikookWhere stories live. Discover now