"או וואו! ג׳ימיני היונג! תראה מה מצאתי!" ילד בעל שיער חום בהיר מניף את ידו באוויר בעוד שמחזיק במה שמצא.
"או וואו! טאהיונגי! מצאת כדור?" ג׳ימין שואל בהפתעה ובהתרגשות. מתקדם לעבר הנער.
"כן! והוא גם בצבע כחול!" טאהיונג מציין."או וואו! ג׳אנגקוקי! שמעת!?
טאהיונגי מצא כדור בשבילנו!" ג׳ימין מחייך ומתקדם אל נער כהה השיער אשר יושב על הרצפה בישיבה מזרחית. משחק עם מקלות העץ שאולי עדיף שיקראו ענפים. שנמצאים בשתי ידיו."או באמת?" הנער שואל בהפתעה עדיין מסתכל למטה על ענפי העץ שאיתם הוא משחק.
אך משהו באוזנו של ג׳ימין נשמע מעט מוזר בקולו של הנער.
"כן ג׳אנגקוקי!" ג׳ימין עונה לו. מסתכל עליו מלמעלה. מרגיש שמשהו לא בסדר."ג׳אנגקוקי?" ג׳ימין מחליט להתיישב אל מול הנער שעדיין שקוע בשני הענפים שאיתם הוא משחק בין שתי ידיו.
"כן ג׳ימיני?" ג׳אנגקוק שואל עדיין לא מרים את ראשו כדי להביט בנער שעכשיו כבר יושב ממש מולו.
ג׳ימין גם יושב בישיבה מזרחית כמו נער כהה השיער. מסתכל על הנער, בוחן אותו. ומנסה לקרוא אותו, הוא מרגיש שמשהו לא בסדר.
ותוהה למה עדיין הנער עוד לא החליט להסתכל עליו."ג׳אנגקוקי, תסתכל עליי?" ג׳ימין מניח את ידו על ידו של ג׳אנגקוק בעדינות. גורם לנער שמולו להרים את מבטו ולהסתכל עליו בגלל המגע הפתאומי.
ולעצור ולהפסיק לשחק עם שני הענפים שבידיו ולעזוב אותם לגמרי מה שגורם לה להישמט אל הרצפה.
מפנה את כל תשומת ליבו אל החבר הכי טוב שלו."ג׳אנגקוקי, מה קורה?" ג׳ימין שואל אותו ברוך עם דאגה המשתקפת בקולו. כבר יודע שמשהו מפריע לו והוא רוצה לדעת מה עובר על החבר הכי טוב שלו.
הוא מכיר את הנער ויודע מתי משהו לא כשורה.
"זה... כלום ג׳ימיני היונג" ג׳אנגקוק אומר בקול שקט ומחזיר את מבטו אל האדמה. מרוויח עוד מבט דיי מבולבל מג׳ימין."היי היי..." ג׳ימין אומר שולח את ידו אל כיוון פניו של ג׳אנגקוק ומרים את סנטרו עם אצבעו. גורם לנער ממולו להסתכל עליו שוב.
"ג׳אנגקוק. אני כאן...
אני כאן בשבילך, ואתה יודע את זה. הכל בסדר? משהו קרה?.. אתה יודע שאתה יכול לספר לי הכל.. נכון? אני החבר הכי טוב שלך" ג׳ימין מרפה מסנטרו בעוד שהוא לוקח את ידו השמאלית של ג׳אנגקוק בידו. מנסה להראות לו שהוא תמיד כאן בשבילו."אני בסדר היונג, זה פשוט ש... אני לא יודע מה לעשות.." ג׳אנגקוק אומר, מסתכל בעיניו של החבר הכי טוב שלו.
"למה אתה מתכוון?" ג׳ימין מביט בו במבט מודאג עוד יותר."זה פשוט ש... אני פשוט רוצה שהמלחמה הזאת כבר תיגמר.. אני ממש רוצה.. לרוץ עם כולכם בשדות של פרחים צבעוניים... אני רוצה שכולנו נאכל ראמן ביחד, לא במחבוא, במקום נחמד משום מה.. אני רוצה שכולנו נלך ונישן ביער בשקי שינה מתחת לכוכבים.
אני רוצה שנלך לים ביחד. אני רוצה שנעשה הרבה דברים ביחד. אני רוצה... שכולנו.. נהייה שמחים ומאושרים. אני רוצה שנרגיש סוף סוף חופשיים.. אבל-" ג׳אנגקוק נקטע על ידי עצמו כשהוא מרגיש את הדמעות שבעיניו ומיד הוא עוצם את עיניו. לא רוצה שהן יזלגו סתם כך על לחיו ושההיונג שלו יראה אותו ככה."היי היי קוקי" ג׳ימין אומר לוקח את ג׳אנגקוק אליו לחיבוק. "אנחנו עוד נעשה את כל הדברים האלה. המלחמה תגמר ממש עוד מעט. וכולנו נהיה מאושרים ונוכל לעשות כל מה שרק נרצה. אני מבטיח לך. אתה אפילו לא תרגיש כמה מהר זה יעבור לך. ואני יהיה שם כדי לתת לך חיבוק ענק! ואני יגיד לך ש'הינה כולנו עברנו את זה ביחד ועכשיו כולנו מאושרים.' אני יראה לך עד כמה יפה העולם בחוץ. ואני מבטיח לך שאחרי שכל זה יגמר אנחנו נעשה כל דבר שרק תרצה." ג׳ימין מבטיח לנער.
"אתה מבטיח?" ג׳אנגקוק שואל בזמן שמנגב את הדמעות מעיניו עם שולי השרוול שלו במהירות ומושיט את הזרת שלו כלפי ג׳ימין, גורם לנער שממולו להביט בו. לאחר שהם נפרדים מהחיבוק עכשיו הם מביטים זה בזה.
"מבטיח" ג׳ימין עונה עם חיוך מה שגורם לעיניו כמעט להסגר לגמרי. ומושיט גם את הזרת שלו ומשלב אותה עם הזרת של ג׳אנגקוק ביחד.
"אוקיי עכשיו! אנחנו הולכים לשחק עם הכדור הכחול שטאה טאה מצא!" ג׳ימין אומר בהתלהבות בעודו קם מהאדמה ונעמד על שתי רגליו. מנסה להעביר נושא ולהכניס קצת עבירה של שמחה לאוויר.
מושיט את ידו אל ג׳אנגקוק כדי שהנער יוכל להאחז בה ולהעמד על שתי רגליו וכך היה. ג׳אנגקוק נאחז בידו של ג׳ימין ונעזר בה כדי לקום על רגליו גם כן."וואהה באמת טאה? מצאת כדור?" ג׳אנגקוק שואל בעוד ששני הנערים מתקדמים אל הנער שיושב על בלטה וקורא בנובל.
"כן! עכשיו בואו נשחק! הוסוקי היונג! יונגי היונג! בואו לכאן!" טאהיונג קורא ומניח את הנובל בצד. ולפתע עוד שני נערים רצים לכיוונם של השלושה."כן? פספסנו משהו?" נער בעל שיער חום כהה ששמו הוסוק שואל.
"כן! פספסתם המון! טאה מצא כדור ואנחנו עכשיו הולכים לשחק איתו!" ג׳אנגקוק עונה."או יש! אז קדימה בואו נשחק!" נער בעל שיער שחור ששמו הוא יונגי קורא בשמחה. ואז טאהיונג מקפיץ את הכדור באוויר וחמשת הנערים מתחילים לשחק ולבעוט בכדור בעוד שצחקוקים נשמעים באוויר.
YOU ARE READING
Together | Jikook
Fanficמלחמה גדולה ואיומה מתרחשת בדרום קוריאה. מה קורה כשחבורת נערים אמיצים מתכננים תוכנית ומחליטים שהם הולכים לברוח מהמלחמה ולהשיג את החופש שלהם בחזרה? -ג׳יקוק/𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 -מלחמה - פלאף/𝐅𝐥𝐮𝐟𝐟 (💜אני עיצבתי את הכריכה של הספר, ככה שמי שרוצה להשתמש ב...