נשיקה קטנה בחשיכה

116 10 10
                                    

בחדרו של טאהיונג.
ג׳ימין שוכב על המיטה, מת מכאבים בכל גופו.
טאהיונג יושב לידו על קצה המיטה בחוסר מעש. לא יודע מה לעשות. הוא מרגיש מעט מאוכזב מעצמו, שהוא לא יודע איך לרפות אנשים והעובדה שהוא לא יכול לעזור לחברו הטוב שסובל עכשיו. הוא לא יכול לעשות דבר כדי לעזור לו. אך מה שכן יש לו לעשות כרגע, זה רק להשגיח על חברו הטוב. והוא ממש לא רוצה פשוט לצפות בחבר הטוב שלו מת לאט לאט מול עיניו!!

"מה קורה כאן?... איפה אני?.." ג׳ימין שואל, מנסה להסתכל מסביב לא ממש מזהה את המקום.
"אהה... ג׳ימין, אתה עכשיו נמצא כאן, בחדר שלי.." טאהיונג עונה עם נימה קטנטנה של לחץ בקולו.
"איך?, איך אתה מרגיש?.." טאהיונג שואל.
"כאב..." ג׳ימין עונה בקול חלש וסובל. מסתכל על טאהיונג עם עיניים שרק מתחננות לעזרה.
"אני מצטער ג׳ימין, א-אני לא יודע מה לעשות! אני לא יודע איך לעזור לך! אני מצטער!" טאהיונג אומר בלחץ ובעצב. שוב כועס על עצמו שהוא לא מתמחה ויודע איך לעזור לחברו הטוב במצב כזה קריטי.
ג׳ימין רק מהנהן בקטנה.
"זה בסדר טאה טאה, אתה לא אשם.." ג׳ימין אומר, נאנק בכאב.
טאהיונג מסתכל על חברו הטוב מלמעלה. כואב לו הלב לראות אותו ככה סובל.

אך לפתע בדיוק שטאהיונג בא להגיד משהו נוסף דלת החדר נפתחת. ובה עומדים יונגי וג׳אנגקוק.
"הוא כאן" יונגי מודיע לטאהיונג.
בעוד שטאהיונג מקבל את הסימן, קם מהמיטה וזז הצידה ונעמד בצד.
מפנה מקום בשביל ג׳אנגקוק.

"ג׳אנגקוק" ג׳ימין קורא כשהוא רואה את נער כהה השיער שהוא כל כך דאג לשלומו מתקדם אליו בעזרת יונגי שתופס בזרועו כדי לייצב אותו, כדי שלא יפול, כי הוא עדיין לא החלים גם הוא.
יונגי עוזר לג׳אנגקוק להתיישב על המיטה ליד ג׳ימין בצד שמאל של המיטה ולאחר מכן הוא עוזב את זרועו ומתרחק אחורה.
(כשרשמתי בצד שמאל של המיטה התכוונתי לצד שמאל של ג׳ימין. אם ג׳ימין שוכב במיטה אז צד שמאל שלו. מקווה שזה מובן💕)

"אתה תסתדר מכאן?" יונגי שואל את ג׳אנגקוק כשהוא שם את ערכת העזרה הראשונה על השידה שליד המיטה של טאהיונג ומתרחק אחורה בחזרה.

"כן אני אסתדר מכאן" ג׳אנגקוק עונה בעודו מסתכל אחורה אל יונגי וטאהיונג שמהנהנים אליו ואז יוצאים מהחדר. משאירים את שני החברים הכי טובים לבדם.

ג׳אנגקוק מחזיר את מבטו אל ג׳ימין.
"ג׳ימין..." ג׳אנגקוק אומר בשקט, לוקח את ידו של ג׳ימין בשתי ידיו בעדינות.
"ג׳אנגקוק... נפגעת" ג׳ימין אומר ומסתכל על פניו של ג׳אנגקוק רואה שהוא נפגע במצחו.
הוא שולח את ידו אל פניו של ג׳אנגקוק ומניח את ידו על הלחי של הנער. נוגע בה בעדינות.
"אני תכננתי... שלא... תפגע" "זה ממש לא.. היה חלק מהתוכנית.." ג׳ימין מצליח לומר עם רווחים בין מילותיו. בעוד שהוא נלחם בכאב שהוא מרגיש בגופו.
ג׳אנגקוק מרכין את ראשו.
"זה עד כדי כך כואב?..." ג׳ימין שואל ומלטף את הלחי של ג׳אנגקוק בעדינות רבה ובאיטיות.
"מה?" ג׳אנגקוק מרים את ראשו במהירות כדי להביט בהיונג שלו.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 07, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Together | JikookWhere stories live. Discover now