13

125 15 6
                                    

Dördüncü videoyu oynatmadan önce kaç gündür yemek yemediğimi fark ettim.
Karnım açtı ama yemeye mecalim yoktu... kendimi yemek yemeye bile veremiyordum.

Videoyu açmak için bilgisayarımı elime aldım.

Başlığa baktım: 25 Aralık 2012

Sonra aklıma bir şey geldi... O sırada bir şey fark etmiştim, emin olabilmek için takvime baktım... evet doğruydu... bugün o gündü... o günün yıldönümüydü...

Video, ilk günümüze aitti. Beraberliğimizin ilk gününe...

Ve bugün de, bu videoyu izlediğim bugün de... O günün yıldönümüydü... Bugün birlikteliğimizin 8. Yıldönümüydü...

Videonun neyle alakalı olduğunu çoktan anlamıştım...

Videoyu oynattım.

Jimin döner sandalyesinde oradan oraya dönüyor, yüzündeki aptalca gülümsemesiyle saçma bir şarkı mırıldanıyordu.

Beş dakikalık anlamsız mutlu hallerinden sonra, kendine gelebilmeyi başarabilmişti...

O beş dakikayı bile geçemeyecek kadar özlemistim onu...

"Jeongyeon... ya da 85 yaşındaki Jeongyeon mu demeliyim? Çünkü şu anki halinle beraberim zaten..."

Bunu söyledikten sonra, tekrardan yüzüne kocaman bir gülümseme yerleşti...
O kadar mutlu görünüyordu ki...

Keşke benimleyken hep böyle hissetseydi, bu hislerle kalsaydı diye düşündüm...

"O kadar mutluyum ki, sanırım kalbim çıkacak... şimdi videoyu burada bitiriyorum... sadece bugünü kaydetmek istedim... ilerde çocuklarımızla izleyebilelim diye..."

Video bitip siyah ekran yansımaya başlayınca, aniden irkildim...

Onu görmek... çok garipti... şu an ne halde olduğumuzu düşününce, o eski günleri hatırlamak... beni üzüyordu...

fire|jeongminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin