Tekrar bir videoyu izlemek üzere bilgisayarın başına oturduğumda, son izlediğim videonun üzerinden on gün geçmişti...
O günün akşamı, fenalaşıp hastaneye kaldırmıştım. Zaten bir hastalığım vardı, ölümcül olmasa da hayatımı zorlaştıran bir kalp hastalığıydı... kalbim işlevini yeterince iyi yapamiyordu... strese gelemiyordum... Bu yüzden de birkaç gün videoları izlememeye karar vermiştim...On günün sonunda dayanamayıp bir sonraki videoyu açtım.
Başlık: 23 Nisan 2015
"Biliyor musun..." dedi kameranın önünde çaresizce oturan Jimin. Son izlediğim halinden çok daha sonraki bir tarihteydi bu sefer ve iyice büyümüştü... Sarı saçlarını arkaya yatırmıştı ve üstündeki beyaz gömleği ile çok güzel görünmesinin yanı sıra, morali bu güzel görüntüsüne rağmen bir önceki videoda olduğundan da kötü gözüküyordu.
"Biliyor musun, bugün ne öğrendik..."
Iç çekti, gözlerini yere doğru çevirip elindeki peçeteyle oynamaya başladı, "Bugün bir kalp hastalığın olduğunu öğrendik... Bugün o kadar kötü gözüküyordun ki, senin acını alıp bana versinler diye dua ettim... Sen acı çekme, ben çekeyim diye... öyle kötü gözüküyordun ki, sana nasıl yardım edeceğimi hiç bilemedim... öylece yüzüne baktım... elinden tuttum... ama sana yardım edemedim. Umarım bir daha asla böyle bir şey yaşanmaz... doktor bunun ölümcül bir şey olmadığını söyledi. Ama hayatında bazı şeyleri zorlaştırabilecek türde bir hastalıkmış... Umarım, umarım daha da kötü olmaz..."
Bir kez daha iç çekip videoyu kapattı...
Onun kapatışıyla kendimi odaya atıp dakikalarca ağladım, elimde değildi... onu özlüyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire|jeongmin
ФанфикJeongyeon, Jimin'i kendisini aldatırken yakalamıştı... Mini fic.