O videodan yarım saat sonra sonra, bir sonraki videoyu da izlemek için tekrardan bilgisayara girdim. Bilgisayar ekranımda hala ikimizin fotoğrafı vardı... gülümsüyorduk...
Dünyanın en mutlu insanları gibi...
Gülüyorduk...
Ben hiç ağlamayacakmış gibi, o hiç ölmeyecekmiş gibi...
İkimiz de gülüyorduk...Bilgisayar ekranına bakmayı kesip videoya tıkladım.
Başlık: 14 Mart 2019
"Bu aralar aramız o kadar bozuk ki..." dedi videoya girerken, "Sanki ikimiz de birer yabancıymışız gibi... Hayatımdasın ama yoksun... O kadar üzülüyorum ki, aramız çok kötü... Seni çok seviyorum, aramızın bu kadar berbat olmasından nefret ediyorum...
Ve... bir itiraf... Kendimi durdurmak için söylüyorum bunu, belki ileride bunu izleyecek olmandan utanır da bir daha yapmam diye söylüyorum... Bugün bir kız bana yazdı... Ben de ona cevap verdim... ne kadar ayrılmak üzere olsak da, seni bırakmak istemiyorum, seni aldatmak istemiyorum Jeongyeon... O yüzden ona cevap vermeyecektim, ama o kadar çok yazdı ki artık durmasını sağlamak için ona cevap vermek zorunda kaldım... Özür dilerim, ona yazmamalıydım... Ama gerçekten, o kadar çok yazdı ki. Artık cevap yazmak zorundaydım... Özür dilerim..."Elini ileriye doğru götürüp videoyu kapattı...
O andan sonra tekrardan ağlamaya başlamıştım.
Eski güzel günlerden sonra, yine o karanlık günlere gelmiştik...
Nasıl dayanacaktım... Son bir video kalmıştı, onu nasıl izleyecektim...Ellerimi dizlerime koyup hıçkırarak ağlamaya başladım...
Son videoyu da izleyip tüm her şeyi kitaplığın arka bölmelerinden birine saklayacaktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire|jeongmin
FanficJeongyeon, Jimin'i kendisini aldatırken yakalamıştı... Mini fic.