Mektubu kapattım... gözlerimden yaşlar süzülüyordu, ellerim yeniden titremeye başlamıştı...
Belleği bilgisayara taktım.
Tam 10 video vardı...
Ellerimin titremesine aldırmadan ilk videoya tıkladım.Önüme şapkalı, siyah saçlı küçücük bir çocuk çıktı...
Onu ilk tanıdığım hali...
Onu tanıdığımda, ikimiz de 16 yaşında, küçücük birer çocuktuk.
Biz beraber büyümüştük.
8 yıl... koskoca sekiz yılımızı beraber geçirmiştik...Başlık: 28 Mart 2012
Korku ve heyecanla videoyu oynattım.
"Merhaba çiçek kız, nasılsınız?" Muzurca bakan suratına bilmiş bir ifade ekledi, "Ismini bilmediğim için çiçek kız diyorum, umarım alınmazsın. Çiçek gibi kokuyorsun. O yüzden sana çiçek kız diyeceğim... bunu izliyorsan, ben ölmüşüm demektir... Nasıl öldüğümü bilmiyorum, ama umarım en erken seksen yaşında, senin yanı başına ölmüşümdür."
Gözlerimden akan yaşları dindiremiyordum, öylece bilgisayarın üzerine doğru akıp gidiyorlardı...
"Seninle yaşlanacağıma o kadar eminim ki, o yüzden bunu çekiyorum. Senin yanında öleceğim... seni ilk gördüğümde düşündüğüm ilk şey buydu... ismini bile bilmiyorum, ama ikimizin serüveni daha yeni başladı... serüvenimiz... bizim serüvenimiz. Bu videolardan daha milyonlarca çekeceğim. Seninle yüz binlerce anımız olacak, ve o gün gelip ben öldüğümde sen bu videoları izleyen bir nene olacaksın. Ağlarken takma dişlerini düşürme hayatım." Kahkaha atmaya başlayıp kameranın kapat tuşuna bastı. Ilk video burada bitmişti.
Kendimi bir ölü gibi hissediyordum. O ölmüştü... ama ilk hali yanı başımda öylece bana bakıyordu...
Ve onu ne kadar özlediğimi fark ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire|jeongmin
FanfictionJeongyeon, Jimin'i kendisini aldatırken yakalamıştı... Mini fic.